מעצרו של דורס הילד מיום כיפור הוארך ב-3 ימים - סרוגים

מעצרו של דורס הילד מיום כיפור הוארך ב-3 ימים

מעצרו של אמיר אבו לבן, החשוד באחריות לדריסתו של איתי מרגי ז"ל בן ה-8 ביום כיפור, הוארך היום בפעם השלישית - זאת לאחר שנקבע כי "קיים חשד סביר נגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו"

author-image
מעצרו של דורס הילד מיום כיפור הוארך ב-3 ימים
  איתי מרגי ז"ל בן השמונה (באדיבות המשפחה)

מעצרו של אמיר אבו לבן, החשוד בדריסתו למוות של איתי מרגי בן ה-8 ביום כיפור, הוארך היום (חמישי) בשלושה ימים. זו הפעם השלישית שבה הוארך מעצרו של החשוד.

במהלך הדיון בעניינו השופט יאיר חסדיאל קבע כי "קיים חשד סביר נגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו". נציג המשטרה בדיון, יוני הירשהורן, אמר כי אבו לבן חשוד הן בדריסת ילד והן בסחר בסמים.

כזכור, איתי מרגי ז"ל הוא אחד משני הילדים אשר נהרגו במהלך יום הכיפורים, יחד עם ריאד אזברגה ז"ל שנפגע מראשו על ידי אופנוע שנסע באזור יער בן שמן. מרגי נפצע באורח קשה והועבר לבית החולים איכילוב – שם זכה לטיפול רפואי בחדר הטראומה, אך למרות המאמצים נאלצו לקבוע את מותו. הנהג הפוגע נעצר מספר שעות לאחר האירוע.

במסגרת חקירת האירוע, בודקת המשטרה האם נהג החשוד תחת השפעת סמים וכן מעורבותו בעבירות סמים נוספות. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד השליך מספר חפצים בצד הדרך לאחר התאונה, וכן כי בטלפונים סלולריים שהיו ברשותו נמצאו מספרי טלפון של לקוחות שרכשו ממנו סמים, כאשר חלקם כבר נחקרו לטענת המשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו