נקבע מותו של הנער שנפגע מברק בחוף זיקים - סרוגים

נקבע מותו של הנער שנפגע מברק בחוף זיקים

בבית החולים ברזילי באשקלון נקבע מותו של אשר חזות בן ה-14 שנפגע ממכת ברק כשבילה עם משפחתו בחוף הים, זאת לאחר שהמאמצים לייצב את מצבו כשלו

author-image
נקבע מותו של הנער שנפגע מברק בחוף זיקים
  אשר חזות ז"ל (תמונה באדיבות המשפחה)

בבית החולים ברזילי באשקלון הודיעו כי אשר חזות בן ה-14 שנפגע אנושות ממכת הברק נפטר לפני מספר דקות. ארבע מבני משפחת חזות מבאר שבע עדיין מאושפזים בבית החולים, אפרת רעייתו של האח אליעזר שנפצע אף הוא, מאושפזת במצב קשה אך יציב.

אתמול (שני) לאחר שמזג האוויר התהפך בצהריים, וסופת ברקים פקדה את חוף הזיקים. נפגעו 5 בני אדם בידי ברק, כולם בני משפחת חזות, משפחה חרדית המתגוררת באר שבע.

אשר חזות בן ה-14 אושפז במצב אנוש עבר החייאה, והיום כאמור הרופאים קבעו את מותו. עוד שני אחיו ואחותו – בני 17 ו-13 נפצעו במצב בינוני. אפרת, רעייתו של האח, אלעזר חזות בן ה-24 שנפצע בינוני, אושפזה במצב קשה לאחר שעברה החייאה ופונתה כשהיא מורדמת ומונשמת.

2 אחים שנפצע אנוש ובינוני והגיסה שנפצעה קשה, קיבלו את המכה החזקה ביותר כאשר התהלכו על חוף הים, שחרף חול המועד לא היה עמוס במבקרים. הם טיילו בסמוך לסוכת המציל ורחוק מקו המים, מה שמעריכים כי הוריד את עוצמת הפגיעה של הברק.

הנפגעים מפונים לבית החולים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

איתמר חזות, שאחיו הצעיר אשר, וגיסתו אפרת, נפגעו אתמול (שלישי) מפגיעת ברק בחוף זיקים, סיפר הבוקר על הרגעים שאחרי הפגיעה הקשה וחשף פרטים חדשים מההתנהלות לאחר הפגיעה.

חזות סיפר כיצד אחיו אלעזר הציל את אשתו ואת האחים כאשר ביצע בהם פעולות החייאה כשהוא פצוע: "הם באו לצאת לכיוון היציאה ופגע ברק בכולם. הם הלכו בשורה, כולם עפו. איכשהו אחי הגדול עשה החייאה לאשתו, ראה שהיא לא בהכרה. תוך כדי שהוא מבצע לה החייאה הוא חזר לאחים הקטנים שלי, לעזור להם. בזמן הזה הוא קרא לאנשים לעזרה, הם הזמינו אמבולנס תוך כדי, ובזמן הזה הוא איכשהו מנסה לעזור להם עם יד משותקת, רגל משותקת ובלי כוח בגוף".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אינו אמור לשחוט בבנו ;יאיר הוא גבר בוגר שמביע
חחח | 16-10-2019 23:27
את דעתו ושם פס על כולם ואביו גאה בו וגם אנחנו תאר לך שכל יום במשך שנים פותחים כל ידיעה מהדורה עיתון רדיו טלויזיה ומכפישים את אביך ואת אמך ברבים ואתה יודע מה אתה מוותר בכדי שהם יתרמו למען המדינה ההזויה הזאת,מגעיל.אני במקומו יוצאת למלחמה .המכפיש אדם ברבים כאילו שופך דמים .וחצי מהעם הזה כל יום רוצה לתלות אותו בכיכר העיר ..כמו כלבים מזילי ריר תתביישו לכם
2
השגחה פרטית
יהודי | 18-10-2019 4:17
לא ככה?