לבקשת סמוטריץ': נדחתה מחאת התחבורה הציבורית - סרוגים

לבקשת סמוטריץ': נדחתה מחאת התחבורה הציבורית

חברות התחבורה הציבורית נענו לבקשתו של שר התחבורה והודיעו על דחיית המחאה שתוכננה לחסום מחר את כביש 1. בפנייתו סמוטריץ' ביקש מהחברות לתת לו מרווח זמן כדי שיוכל לנסות לפעול לפתרון המשבר

author-image
לבקשת סמוטריץ': נדחתה מחאת התחבורה הציבורית
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

חברות התחבורה הציבורית הודיעו היום (רביעי) כי הוחלט לדחות את מחאתן שתוכננה להיערך מחר בכביש 1 מתל אביב לירושלים, זאת לאור קיצוץ תשלומי האוצר ב-20%. ההחלטה התקבלה לאחר ששר התחבורה בצלאל סמוטריץ' פנה אל החברות בבקשה לדחות את המחאה ולתת לו מרווח זמן כדי שיוכל לנסות לפעול לפיתרון המשבר בהקדם.

כזכור, אמש חברות התחבורה הציבורית הפרטיות הודיעו על מחאה נגד התכנון של משרד התחבורה לקצץ בתקציבים המועברים לחברות. שיירת של כ-40 אוטובוסים תכננה לנסוע בשיירה איטית לאורך הכביש המהיר מתל אביב לירושלים, החל ממחלף שפירים ועד לקריית הממשלה בבירה. המחאה הייתה צפויה להוביל לעומסי תנועה כבדים בכביש, שהיו פוגעים בתושבי המרכז שתכננו להגיע לאירועי חול המועד סוכות בירושלים ובעיר העתיקה.

עם זאת, החברות הזהירו כי במידה ולא ימצא פתרון, הם לא יהססו להתחיל במחאה ולצמצם את שירות התחבורה הציבורית. "החלטה שכזו, מעבר להיותה לטעמנו בלתי חוקית, מהווה הפרה בוטה ויסודית של הסכמי ההפעלה עליהם חתומה הממשלה" טענו במכתב שהועבר לסמוטריץ'. "אין זה מתקבל על הדעת שממשלת ישראל תפר ברגל גסה הסכמים עליהם היא חתומה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סמוטריץ מלך
משה | 16-10-2019 17:39