בעקבות הסערה: ההאקר הרוסי יועבר להשגחה - סרוגים

בעקבות הסערה: ההאקר הרוסי יועבר להשגחה

בשירות בתי הסוהר העבירו להשגחה את אלכסיי בורקוב, ההאקר הרוסי העומד במרכז הסערה סביב מעצרה של נעמה יששכר ברוסיה - זאת עד לקבלת החלטה על הסגרתו לארה"ב. בישראל מעריכים כי רוסיה מעוניינת בחילופי אסירים

author-image
בעקבות הסערה: ההאקר הרוסי יועבר להשגחה
  יפה ונעמה יששכר (צילום: האלבום המשפחתי)

בתום הערכת מצב של שירות בתי הסוהר יחד עם נציגי משרדי הממשלה הרלוונטיים לגבי תנאי החזקתו של אלכסיי בורקוב, ההאקר הרוסי המעורב בסערה סביב מעצרה של נעמה יששכר ושנדרש להיות מוסגר לארה"ב, הוחלט להעביר את העצור לאגף בהשגחה לצורך הבטחת שלומו.

משירות בתי הסוהר נמסר כי "שב״ס עומד בקשר עם משרדי הממשלה הרלוונטיים לגבי החזקתו של העצור בארץ עד לקבלת החלטה בעניינו".

עוד באותו נושא

נתניהו יעביר לפוטין בקשת חנינה עבור נעמה יששכר

כאמור, מעצרו והסגרתו האפשרית של בורקוב עומדים במרכז הסערה סביב מעצרה של נעמה יששכר ברוסיה, שנידונה ביום שישי האחרון ל-7.5 שנות מאסר לאחר שנמצאו 9.5 גרם חשיש בתרמילה בעליה למטוס ממוסקבה לנתב"ג. בישראל טוענים כי העונש הכבד שהוטל על יששכר הוא בשל הרצון של מוסקבה לבצע חילופי אסירים בין ההאקר הרוסי המוחזק במעצר בישראל לבין יששכר.

בורקוב נעצר ב-2016 בישראל והיה אמור להיות מוסגר לידי ארצות הברית, זאת בעקבות חשד למעורבותו בבחירות לנשיאות במדינה. עם זאת, לאור הערכה כי שר המשפטים יחתום בקרוב על הליך ההסגרה של בורקוב לארה"ב, אמר הבוקר (שלישי) בYNET, פרקליטה של יששכר, עו"ד אלכסנדר טייץ, כי "הליך ההסגרה יסבך את מצבנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
נעמה
נ.ג | 15-10-2019 18:07
יופי ישחררו את האקר ושיחררו גם את נעמה אז אתם יודעים מה שישחררו גם אסירים מבתי סוהר כאן בארץ , למה לא ? שתוכל את האוכל שהיא בישלה גם אם הוא מלוח או חריף . שהיא עישנה קנביס היא עירבה אותנו , לא ,אז גם עכשיו שלא תערב אותנו
אכן, הבחורה פישלה בגדול ע"י שמוש בסמים בהודו
ל= נ.ג. | 15-10-2019 19:57
ושכחה להציא מתיקה את השאריות של הסמים שחגגה איתם. למה המדינה צריכה להשתדל עבור צורכת סמים? האם גם עבור הדר ושאול זל ביבי עושה מאמצים כבירים כאלה לשחרורם ????