עף להם הסכך: המשפחה שגרה במיניבוס • משפחת חקק

עף להם הסכך: המשפחה שגרה במיניבוס • משפחת חקק

זוגות, רווקים ומשפחות שבחרו בדירת ארעי כדרך חיים, משתפים בחוויה המיוחדת ומגלים איך נראה חג הסוכות שלהם | הכתבה הרבעית בסדרה: משפחת חקק שבחרו לגור במיניבוס

author-image

בזמן שכולנו בסוכות נצטווינו לעבור מביתנו לדירת ארעי, בנינו חיים לא מעט אנשים שבחרו לצאת מתבנית 'הדירה השגרתית' והלכו לגור בבתים יצירתיים ברחבי הארץ. ממשאית ועד אוהל.

עוד באותו נושא

עף להם הסכך: המשפחה שגרה בבית בוץ | פרויקט חג

פרויקט חג מיוחד בסרוגים בו זוגות, רווקים ומשפחות שבחרו בדירת ארעי כדרך חיים משתפים בחוויה ומגלים את מי הם היו חולמים לארח בביתם וכמובן איך הם חוגגים את חג סוכות? הכתבה הרביעית בסדרה.

משפחת חקק | גרים בכיף במיניבוס

יצחק ויהודית חקק (26) בחרו לגור במיניבוס יחד עם בנם נתנאל בן ה-6 וכרגע גרים בכוכב יעקב. עומדים בראש חברת תיירות שמארגנת טיולים כשרים בסיני ובעולם, בנוסף איציק קבלן שיפוצים.

המיניבוס של משפחת חקק (צילום: באדיבות המצולם)

הכול התחיל: "תמיד היה לי רעיון כזה, לחסוך כסף ויום אחד אישתי אמרה לי שהיה לה חלום בתור ילדה לגור באוטובוס, אחרי שהיא ראתה את הסדרה עספור. אמרתי לה 'אין בעיה, אפשר לעשות את זה', ובאמת לפני שנתיים עשינו את זה.

עוד לפני שהתחתנו החלטנו שאנחנו רוצים לגור באוטובוס. החלטנו להפוך את החלום למציאות וקנינו מיניבוס מרצדס ישנה, שנת 94. הפכתי לו את הצורה, פירקתי אותו לגמרי מבפנים ושיפצתי הכל. עשינו אותו ראוי למגורים: מקלחת עם מים חמים על גז, דוד שמש עם פנלים סולריים שנותנים חשמל, מטבחון, מקרר- בקיצור, הכל".

המינבוס מבפנים

הצד הטוב: "תכננו אותו ביער, מקום שקט, בטבע, כשיש מסביבנו צבאים שפשוט קופצים ומטיילים בבוקר. יש לך שקט, אין לך שכנים, אתה אדון לעצמך בטבע. היום זה מאד חסר שהכול עירוני, גם היישובים הפכו לעירוניים".

הצד הפחות טוב: "קצת רחוק, בשביל כל דבר צריך לסוע. למכולת אתה צריך לקפוץ באוטו, אי אפשר ללכת ברגל להקפיץ את הילד לגן, הכל ברכב.

מעבר לבית רגיל: "אני מבחינתי הייתי נשאר באוטובוס לנצח, אבל לפני חודש החלטנו לעזוב כי לאשתי היה כבר קשה, נהיה צפוף והילד כבר גדול וכולם ישנים ביחד וצריך את הפרטיות, כל אחד צריך את המקום שלו.

החלטנו שאנחנו רוצים משהו קרוב יותר וגדול יותר והחלטנו לעזוב את האוטובוס ולעבור לדירה בכוכב יעקב. אבל היו לנו שנתיים מדהימות גם לאשתי שהיה קשה בסוף, היא נהנתה בכל התקופה באוטובוס".

ככה ישנים בתוך מיניבוס

אושפיזין מהחלומות: "אני לא צריך לחלום, אירחנו מלא חברים ואירועים של ל"ג בעומר ומנגלים, יש לך גינה ענקית אז אתה עושה מה שאתה רוצה עם מדורות, חבר'ה ואווירה טובה כולל ימי הולדת".

חג הסוכות שלנו: "ההורים שלי ושל אשתי גרים בכוכב יעקב, אבל את רוב החג נעשה בסיני, יש לנו חברה לתיירות שמארגנת טיולים כשרים ומופלאים לסיני עם סוכה גדולה וכשרה, אז לא נהיה בארץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו