אלקין: "נעלמו עקבותיהם של כחול לבן" - סרוגים

אלקין: "נעלמו עקבותיהם של כחול לבן"

השר אלקין, מתייחס לתקיעות במגעים להרכבת הממשלה: "אם לא תהיה פריצת דרך בימים הקרובים - המנדט יחזור לנשיא". לדבריו, "נעלמו עקבותיהם, של צוותי המשא ומתן וראשי כחול לבן", אך הם "לא הודיעו רשמית על הפסקת המגעים"

אלקין: "נעלמו עקבותיהם של כחול לבן"

השר זאב אלקין, שמנהל את המשא ומתן מטעם הליכוד, אומר הבוקר (שלישי) כי "נעלמו עקבותיהם, של צוותי המשא ומתן וגם של ראשי כחול לבן", אך הבהיר כי הם "לא הודיעו רשמית על הפסקת המגעים".

מה קורה עם ממשלה? נשאל אלקין בראיון לכאן רשת ב'. "המשא ומתן לא מתקדם בגלל העמדה שהצהירו בכחול לבן, לפיה הם עושים הפסקה במשא ומתן של כמה ימים, בתירוץ של שימוע".

עוד באותו נושא

אין מגעים, אין שיחות: אחרי 20 יום להרכבת הממשלה


4

לטענתו, "אין להם שום רצון לחזור למשא ומתן אולי הם מעדיפים לנהל אותו כשהמנדט אצלם או ב- 21 יום האחרונים. על התעכבות בהחזרת המנדט חרף הצהרתו, הסביר אלקין "כשנתניהו ישתכנע שאין שום דבר לעשות, אם לא תהיה פריצת דרך בימים הקרובים המנדט יחזור לנשיא המדינה ומשם כחול לבן יבינו שאין ברירה אחרת חוץ ממשלת אחדות וצריך להיכנס לחדר עד שיביא לתוצאה".

כ"הוא לא מתייחס להחזרת המנדט כדבר טכני כלאחר יד, אלא בודק כל אפשרות", אמר על נתניהו. "אם הם ימשיכו לסרב- המשמעות של הדבר הזה היא לא רק שלא תקום ממשלת אחדות אלא שהם יגררו אותנו לבחירות", טען עוד אלקין על כחול לבן.

לשקול לא לטוס דרך רוסיה

בהתחלה התייחס בהרחבה למשפט של נעמה יששכר ברוסיה: "חוסר מידתיות מוחלט בענישה ובניהול המשפט, כל אחד שנוסע לרוסיה צריך לשאול את עצמו אם הוא רוצה למצוא עצמו במצב של נעמה יששכר. היום זה סמים זה מחר יכול להיות כל דבר אחר, ואתה יכול למצוא את עצמיך בסיטואציה בכלל בלי להבין מה קרה סביבך".

לדבריו, "כל מי שמסתכל על הסיפור הזה, עד שהוא ייגמר בשחרור של נעמה- צריך לשאול את עצמו, מה קרה כאן"? לדבריו, "זה לא סיפור פלילי רגיל. כשביקשו עונש מאסר חסר תקדים, כל ההתנהלות במשפט הזה של הרוסים הייתה מאוד חשודה".

אלקין אישר כי מדובר ב"סיפור פוליטי, יש כאן משהו מאוד לא מידתי, סיפורים אחרים נגמרו תוך כמה שבועות וקנס אבל די מהר היה ברור שזה לא המקרה. בדרך כלל ישראל לא מתערבת במעצרים של אזרחיה בחו"ל". הוא הוסיף כי "יש ניסיון של ראש הממשלה לעשות הכול כדי להביא לשחרורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
ולאן אתה נעלמת אחרי שהפסדת בירושלים????
אבי | 15-10-2019 11:16
אלקין אתה פוליטיקאי קטן ולקקן????
2
אלקין לא נמאס לכם מהשטויות?
די למניפולציות | 15-10-2019 11:36
אם באמת הייתם רוצים אחדות היתה אחדות. אבל ביבי הראיס שלכם רוצה בחירות ולכן מציג נוסחה לא הגיונית לכחול לבן כדי שיידחו אותה כמובן ויאפשרו לו בחירות. בקיצור, עזבו את הגוש ובואו למסע ומתן הגון מול כחול לבן...
3
שיתביישו
יוסי | 15-10-2019 12:50
הכחול לבן האלה....יושבים חברי הליכוד ביבי וחבר מרעיתו ומחכים שהשחצנים האלה מכחול לבן יגיעו לשולחן המשא ומתן.....ככה הם יושבים בנפש חפצה ומחכים ומכחול לבן אין כל ואים עונה...ממש בושה...תראו איך ליצמן הצטרף מייד לגוש של ביבי בלי דרישות, בלי תנאים ובלי לשלוח את הילדים שלו לצבא....והחוצפנים האלה לא מסכימים לנהל משא ומתן עם הליכוד והחרדים והימין החדש המפוצל לימין חרדלי וימין חילוני....ואלה מכחול לבן לא מסכימים ונותנים לאלקין לשבת לבד ולחכות....
אהבתי את התגובה החכמה
אלקין שקרן | 16-10-2019 18:44
ולאלה שלא יצא להם להבין: הליכוד מגיעים עם הספחת שלהם החרדים, העלוקות, מוצצי הדם שלא מוכנים לשים את הדם שלהם במלחמות ישראל אבל יודעים לשבת לנו יפה מאד על התקציב. והם רק מתרבים. בגללנו. קצבאות קצבאות והטבות. החיכוד צריכים לבוא למומ נקיים. רוב העם רוצים אחדות של כחול לבן, ליכוד וליברמן.
4
לסגור את השמיים מול רוסיה
מוקי | 15-10-2019 13:13
צריך לסגור את השמיים מול רוסיה שהם לא יבואו ואנחנו לא נלך ככה כמה שפחות מרגלים רוסים בישראל
5
אלקין לא מסוגל להביא למו"מ
אדם | 15-10-2019 14:44
כנהוג בליכוד בכל פאשלה האשם הוא תמיד האחר. אלקין נכשלת בניהול משא ומתן תודה שאתה לא מתאים ותתפטר.
6
אלקין לא רק שלא נעלמו אלא שהם יקימו ממשלה
חיים | 15-10-2019 15:31
נמאסתם
7
שלח את ליברמן שידבר עם פוטין לשחרר את נעמה
בראלי | 15-10-2019 15:54
הליכוד, לא יכול לעשות כלום.
8
גררתם את המדינה לבחירות בעצם אי החזרת המנדט
חיים | 15-10-2019 16:32
אופייני לכם להכפיש את הצד האחר.
9
השר זאב אלקין !!
אחד מהעם | 15-10-2019 18:12
עדיף היה שישתוק ,מספיק עם הליקוק לביבי,אי היבחרו לראש עיריית ירושלים בניצוחו של ביבי,לא הספיקה ,רק דיבורים ,דיבורים למעשים אין;בקרוב יצטרף ליריב לוין ולחהורת הלקקנים של ביבי ללא שום תפקיד ממלכתי ,מועדים לשמחה !!!!
10
אלקין
יחיאל | 15-10-2019 18:21
מר אלקין הגם אתה הפכת למלקק אחוזו של נתניהו? למה אתה לא מתיצב מולו ומזרז אותו ללכת הביתה?
11
שמאל זה מחלת נפש
אלי | 16-10-2019 6:38
אנשי השמאל... חולי נפש. בוגדי מדינה. משקרים ומרמים. רואים את המציאות באופן מעוות. מזדהים עם האויב. לרובם ואולי לכולם אין גרגיר יהדות. פועלים נגד תורת ישראל ונגד השם. אויבי השם. יעלו בתהו ויאבדו. אמן.
נכון
ציוני | 16-10-2019 18:47
אבל לא כל מי שביבי אומר שהוא שמאל, היא שמאל. כחול לבן וליברמן הם יותר ימין מביבי ובטח עדיפים על החרדים הסחטנים.
12
הם מתכוננים להקמת ממשלה. זה רציני.
לא נעלמו | 16-10-2019 6:44
מיד כשביבי יחזיר את המנדט לנשיא הם יקימו ממשלה טובה במהירות. חכו ותראו.
13
לא נעלמו
B | 16-10-2019 23:13
כחול לבן לא נעלמו הם פשוט עסוקים בתרגילים מסריחים עם המשותפת לכן אין להם זמן לליכוד .החשבון יוגש לכולנו מאוחר יותר .