שר החינוך נגד 'שוברים שתיקה' ו'נשות ווטש' - סרוגים

שר החינוך נגד 'שוברים שתיקה' ו'נשות ווטש'

בית ספר תיכון מקריית טבעון יזם סיור בחברון עם ארגוני שמאל קיצוני בניגוד לחוק שעבר בכנסת בתקופת בנט. שר החינוך פרץ: "בסיור יש תכנון להיפגש עם ארגון אשר מוציא דיבתם של חיילי צה״ל, רעה נפעל במלוא החריפות"

author-image
שר החינוך נגד 'שוברים שתיקה' ו'נשות ווטש'
  צילום: נעם רבקין פאנטון

בניגוד לחוק ולעמדת משרד החינוך: בית ספר תיכון מקריית טבעון יסייר בחברון עם ארגוני השמאל הקיצוני "מחסום ווטש" ועם ״שוברים שתיקה״, כך פרסם הבוקר (שלישי) דורון קדוש בגלי צה"ל.

לפני כשנה אושר בכנסת התיקון לחוק שקידמו שר החינוך לשעבר נפתלי בנט וח"כ שולי מועלם-רפאלי לפיו ארגוני דה-לגיטימציה הפועלים נגד חיילי צה"ל ונגד מטרות החינוך הממלכתי, לא יוכלו להיכנס לתוך שטחי בית הספר ולהיפגש עם התלמידים.

בתגובה לסיור הנרטיבים של בית הספר בקרית טבעון אשר פורסם הבוקר בגל״צ, בו בין השאר יפגשו התלמידים עם שוברים שתיקה ונשות מחסום וואטש, מסר שר החינוך, הרב רפי פרץ: ״אין מקום ל״שוברים שתיקה״ ו״נשות וואטש״ במערכת החינוך; בסיור המדובר ישנו תכנון להיפגש עם ארגון אשר מוציא דיבתם של חיילי ומפקדי צה״ל רעה ומחרף ומגדף אותם בארץ ובעולם, ואת זאת לא נאפשר. משרד החינוך יפעל במלוא החריפות נגד הנהלת בית ספר שלא תיישם את החוק.

העמדה שלנו מאוד ברורה: תלמיד במדינת ישראל לא יפגוש במסגרת בית הספר בארגונים או אנשים שפועלים נגד חיילי צה״ל.״

בשוברים שתיקה מסרו בתגובה: ״מאוד ברור למה משרד חינוך שבראשו עומד שר שכרת ברית עם כהניסטים עושה הכל כדי למנוע מתלמידי ישראל לשמוע מלוחמים ששירתו בשטחים על הכיבוש. כל עוד הכיבוש נמשך יהיו חיילים שישברו שתיקה, נמשיך ללא מורא לפגוש כל מי שירצה בכך״

יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורבית תקף את ההחלטה: "שוברים שתיקה ומחסום ווטש לא פועלים נגד חיילי צה״ל, אלא בעדם. בעד שיפסיקו לעשות משימות שיטור על אוכלוסייה אזרחית, בעד שיפסיקו לעצור ילדים, בעד סיום הכיבוש. תלמידים שמבקרים בחברון חייבים לשמוע את האמת על מה שמתרחש שם. ורפי פרץ? שוב הוא מראה שאין לו מושג מה זה דמוקרטיה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בורותו של הרברפי אינה מאפשרת לו להיות
מורה | 15-10-2019 11:00
שר חינוך המפגין בורות וזלזול בחשיבה אינטלקטואלית: 'היטלר התחנך אצל הדומיניקנים'; צלב הקרס הוא הצלב הנוצרי שהוסיפו לו צ'ופצ'יקים'. זהו האדם המייחל לאקדמיות של נבואה כדי להתבוסס בבורותו.
2
מחרפי ומגדפי חיילות צה"ל?
מוישיק | 15-10-2019 11:07
רבני המכינות מגדפים ומחרפים חילוניים, חילות לוחמות בצהל, אבל להם מותר לפגוש נוער? והם עוד מקבלים תשלום מכספי המיסים של כולנו. אז אם יש חוק, נא להכילו על כולם!
יישר כוח לשר החינוך הרב רפי פרץ.
אברא | 15-10-2019 23:07
יישר כוח לרב רפי פרץ שיודע להבדיל בין אוהב לבוגד. עליהם נאמר מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.
3
אספסוף של בוגדים
אלי | 16-10-2019 7:38
יש להעמיד את כולם לקיר.