הולכים בראש: עשרות מתלמידי ישיבות ההסדר מגויסים לצה"ל - סרוגים

הולכים בראש: עשרות מתלמידי ישיבות ההסדר מגויסים לצה"ל

עשרות מתלמידי ישיבות ההסדר הנמצאים בשל"ת קיבלו זימונים לשירות ונקראו לחזור ליחידותיהם. תלמידים נוספים החליטו להתנדב ולחזור ליחידות כדי לסייע במערך המלחמתי. איתן עוזרי, מנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר: "מקווים שיתקיים הפסוק: 'ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום'"

הולכים בראש: עשרות מתלמידי ישיבות ההסדר מגויסים לצה"ל
  פלאש90

בעקבות ההסלמה בדרום וכחלק מהיערכות של צה"ל למבצע "עמוד ענן", עשרות מתלמידי ישיבות ההסדר קיבלו זימונים דחופים לשירות ונקראו לחזור ליחידות בצווי 8.

מדובר בעיקר בבחורים אשר שייכים ליחידות סדירות במילואים ונמצאים בפרק השל"ת של השירות. בנוסף, תלמידי הסדר רבים החליטו להתנדב ולחזור ליחידותיהם כדי לסייע במערך המלחמתי.

תלמידי הישיבות הנמצאים בשירות פעיל והיו מיועדים לחזור לישיבתם, ממשיכים בשירותם הצבאי במקום לחזור לישיבותיהם.

מאיגוד ישיבות ההסדר נמסר כי האיגוד נמצא בקשר ישיר עם צה"ל ונערכים ומוכנים לגיוס רחב יותר במידה ויהיה צורך בכך.

איתן עוזרי, מנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר, שנקרא אף הוא לשירות מילואים, ציין כי "תלמידי ישיבות ההסדר מוכנים תמיד לסייע ככל הניתן. אנו מחזקים את כלל חיילי צה"ל ואת תושבי הדרום, ומקווים שיתקיים הפסוק: 'ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום'"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בשר התותחים הזמין תמיד!
חנה | 15-11-2012 11:04
הם, הערב רב, פושעים נגד העם היהודי, ללא הפוגה, כי הם יודעים, שה"ציונות הדתית" תמהר לשלוח את בשר התותחים שהיא מייצרת בתנועות הנוער שלה ובישיבות ההסדר, כדי להציל את ה"מדינה" מן התוצאות, הבלתי נמנעות של פשעיה. אין להם אלוקים!!! קודם הם שולחים את תלמידיהם, בשם קדושה ה"ממלכתיות", להחריב את ארץ ישראל, על יושביה, ואז הם שולחים אותם לנגב אחרי המלכלכים. אין סליחה, אין מחילה ואין כפרה לחוזרים ושונים וממשיכים לשלוח את ילדינו למוות סרק, חסר תועלת, חסר תוחלת, חסר רחמים, תמצית פשעי האנושות!! לא נשכח ולא נסלח!! ילדים, אל תלכו!!! שבו בכלא, ואל תלכו. זה לא נכון שאתם נדרשים שם. אילו רצתה מדינת ה"ציונים", עזה כבר לא היתה קיימת מתחת שמי ה'! לעולם לא נסלח למשיחי השקר של ה"ממלכתיות"!!!!
2
במקום לחזק תגובה אחד מחלישה
דרור | 15-11-2012 12:36
כל הכבוד לחיילינו שהולכים להציל את עם ישראל ואת תושבי הדרום זה לא הזמן להגדיל מחלוקות,ופירודים כוחנו באחדותינו!! ה' רואה שעמ"י מאוחד, על כל פלגיו השונים- לכן הוא עוזר בקרב! "עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע" חיזקו ואימצו חיילים יקירים!!
3
מי שהולך בראש זה מי שעושה שירות מלא+מילואים
ברק | 15-11-2012 18:45