הותר לפרסום שם הילד שנדרס למוות ביום כיפור - סרוגים

הותר לפרסום שם הילד שנדרס למוות ביום כיפור

איתי מרגי בן ה-8 הוא הילד שנהרג בתאונה בתל אביב ביום כיפור בעת שרכב על אופניו ורכב התנגד בו. הנהג הפוגע, תושב רמלה בן 20, נעצר והועבר לחקירה

author-image
הותר לפרסום שם הילד שנדרס למוות ביום כיפור
  איתי מרגי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

איתי מרגי בן ה-8 הוא הילד שנהרג בתאונה בתל אביב ביום כיפור, כך הותר לפרסום לפני זמן קצר (חמישי). איתי רכב על אופניו כשרכב פגע בו.

לפי הודעת המשטרה, בשעות הצהריים אירעה תאונת דרכים בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בתל אביב, כאשר רכב נוסע פגע בילד כבן 8 בזמן שחצה את הכביש על אופניו. הילד נפצע באורח קשה והועבר לבית החולים איכילוב – שם זכה לטיפול רפואי בחדר הטראומה, אך למרות המאמצים נאלצו לקבוע את מותו. הנהג הפוגע, תושב רמלה בן 20, נעצר והועבר לחקירה.

איתי מרגי בן השמונה זכרו לברכה (תמונה: באדיבות המשפחה)

עוד באותו נושא

במהלך יום כיפור: 2 ילדים נהרגו בתאונות דרכים

במקביל, ילד בן 10 מלוד שככל הנראה רכב על אופניו נפגע בראשו מאופנוע בכביש 443 סמוך לכפר הנוער בן שמן. הוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב אנוש, אך מותו נקבע עם הגעתו לבית החולים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזנקו לטפל ב 2,491 אירועים ברחבי הארץ במהלך החג. 1,852 בני אדם פונו להמשך טיפול בבתי החולים, מתוכן 268 אנשים שהתעלפו, התייבשו או חשו ברע בעקבות הצום, ו-256 נוספים שנפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד. כמו כן, 14 יולדות הועברו על ידי צוותי מד"א לבית החולים.

הנתונים מהווים עלייה מדאיגה בהשוואה ליום כיפור בשנה שעברה, שבו נרשמו 1,728 פצועים בלבד. מספר האנשים שנזקקו לטיפול רפואי בעקבות הצום נותר זהה לנתוני השנה, אך מספר הפצועים בתאונות אופניים עלה ב-26 ביחס לנתוני השנה הקודמת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא קרה בבית הכנסת
רותי | 10-10-2019 12:30
אלו היה הולך לבית הכנסת לא היה רורה כלום
טרללה
טרללה | 10-10-2019 14:46
את טרללה. ילד בן 10 ילדים בני 10 רוכבים על אופניים.
2
יום כיפור
חסוי | 10-10-2019 13:27
עצוב מאוד
3
צריך לעשות חוק
חסויה | 10-10-2019 13:55
איסור לנסוע בכיפור ,
4
חסוי
חסוי | 11-10-2019 8:24
אופניים
5
איתי ז"ל
ארווין קליין | 16-10-2019 23:03
אימא של איתי זל, שנדרס עם אופניו, ביום כיפור, על ידי סוחר סמים מלוד, עשתה עליי רושם רב, בראיון שנתנה לחדשות הערב בערוץ 12. אני רוצה להיות האימא האחרונה, שתחווה את זה, שתצעק את הצעקה שצעקתי כשנודע לי שבני לא שרד. כך היא אומרת ומספרת על הילד איתי, שזמן רב לפני התאונה, הרגיש את המוות שמתקרב ופחד ממנו. גם האימא עצמה, אמרה באותו בוקר לאחותה, שיש לה הרגשה שתקרה היום איזו תאונה לאיתי. אני יכול שלא להתרגש, מהעוצמה של האימא, שמצליחה לראות את המהות של קיומו של בנה, בתור נשמה נצחית, שזמנו בעולם הזה מוגבל. למרות שאינה דתיה ולא גדלה על ברכי האמונה הדתית, שמחזקת אנשים אחרים, היא מצליחה לרדת אל המהות הזאת, ולצלוח את עול העולם הגשמי, כדי להגיע לנשמה העליונה. ההשלמה שלה עם הגורל, למרות המלחמה שהכריזה על התאונות ביום כיפור, שבתה את לבי. אני עצמי חוויתי התעלות רוחנית, אחרי שאבי נפטר. לילה אחד, בחלום, כשחשבתי עליו, דימיתי אותו קבור באדמה והרגשתי חרדה ופחד גדולים. אבל פתאום, בבת אחת, הרגשתי שאני מתרומם ונמשך מעלה מעלה, בכוח רב ועומד להיכנס לעולמות העליונים, שם תתברר לי מהותה של הנשמה של אבי, במקום משכנה. אבל ברגע האחרון עצרתי, נרתעתי מהגילוי העמוק ורוחני, שהרגשתי שהוא גדול עלי. ביקשתי להישאר בעולמנו זה, הגשמי, עם ההנאות הקטנות וההבלי הבלים שבו...