הרב אליהו: אלוקים מאמין בנו והוא לא טועה - סרוגים

הרב אליהו: אלוקים מאמין בנו והוא לא טועה

רגע לפני כניסת היום הקדוש בשנה, הרב שמואל אליהו מבר על הבחירה של הקב"ה בעם ישראל כל יום מחדש. צפו

author-image
הרב אליהו: אלוקים מאמין בנו והוא לא טועה
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
ששמואל אליהו יפסיק לתקוף רבנים אחרים ואז יטיף
מיכל | 08-10-2019 8:59
משהו לא ברור עם הרב הזה
2
אפשר להבין למה כל יום אתם מעלים משהו שלו?
נעמה | 08-10-2019 8:59
החברה היחצנית שלו משלמת לכם?
3
שמואל אליהו חוטא ומחטיא!!!!
אופיר | 08-10-2019 9:00
קודם שיעשה תשובה
4
למה יש לר' שמואל תאוה עמוקה לפרסום?
למה? | 08-10-2019 9:42
כל מקרופון יכל לסבול את שטויות לשונו ובורות לבו למה סרוגים לא מביאים את דבריהם הנפלאים של הרבנים נבנצל מלמד אריאל טאו גיגי אלגזי? למה תמיד השוטה הזה?
5
הרב אליהו אחד מצדיקי האמת של הדור היתום הזה
תורת חיים | 08-10-2019 10:11
וכל המוציא לעז עליו- אין תרופה למכתו. כל דבריו דברי צדק ואמת - תורת חיים אמיתית מלב אוהב ישראל אמיתי ונקי. יהי רצון- שהדור הזה יזכה להתאחד וללכת אחרי הצדיק הרב שמואל והדומים לו !!!
למה אתה מדבר שטויות?
יהודה | 10-10-2019 7:24
כל התלמידי חכמים במגזר יודעים שלר' שמואל 'פה גדול' אבל ידע תורני מועט ביותר, זה לא פלא שהתלמידי חכמים מהמגזר לא תמכו בו כשהתמודד פעמיים על משרת הראשלץ ופעם אחת על משרת הרב הראשי לירושלים התלמידי חכמים מכירים את האיש הנבער הזה, שכולו דבורים
6
בחירה עם תכלית וייעוד להיות אור לגויים
משה אהרון עו"ד | 08-10-2019 11:54
ביום הכיפורים אנו מצווים להתפלל גם על כפרת הגויים בסד. כיצד נפתחת תפילת העמידה ביום הכיפורים : ויעשו כולם אגודה אחת לעשות רצונך . והכוונה לכל הברואים - כלל בני האדם באשר הם . עד כי יתקיים וידע כל פעול כי אתה פעלתו ויבין כל יצור כי אתה יצרתו ויאמר כל אשר נשמה באפו ה' אלוהי ישראל מלך ומלכותו בכל משלה והנה על מנת שמטרה זו תושג גם הגויים זקוקים ליסוד של כפרה . ואנו בגדר חזוננו כממלכת כהנים, צריכים לדאוג ליסוד זה לפיכך אומנם יום הכיפורים הוא בעיקרו יום של כפרה ומחילה לישראל אך עם ישראל לעולם ובכל מצב אינו מתנתק מייעודו ומחזונו לפיכך גם לגויים יש מקום של כפרה ביום הכיפורים . והנה אנו מתקדשים כל אותו היום עד המנחה להיותינו : גוי קדוש הראוי והנכון לשמש בכהונה כממלכת כהנים גם בכפרתם של כל שאר בני האדם. זו הסיבה שבמנחה של יום הכיפורים אנו מפטירים את ספר יונה. להזכיר כי אנו בניגוד ליונה שביקש לברוח מייעודו . אנו כלל ישראל לא נעשה כן. אנו נתפלל גם על כפרתם של הגויים . שאי אפשר לנו לברוח מייעודנו זה, כפי שניסה לברוח יונה. שיונה לא רק ברח מייעודו לטפל בכפרתם של הגויים בנינווה אלא גם הוסיף וסיכן בני אדם נוספים -גויים . הנה כי כן, יונה מרד בייעודו בייעוד עם ישראל לדאוג גם לכפרתם של הגויים ואף הגדיל גם לסכן את אנשי הספינה הגויים והנה בניגוד למגמתו יונה למעשה לכתחילה לא רק בגד הוא בייעודו ומחוייבתו כלפי תשובתם וכפרתם של הגויים אלא כאמור הוסיף וסיכן גם בני אדם ביודעין - את הגויים אנשי הספינה כלומר בגד בייעודו כאדם לדאוג לכלל הבריאה ולכן קויים בו המימד השלילי של ורדו בדגת הים שלא רק לא ראוי היה לרדות [לשלוט] בדגת הים אלא שההפך ירד להיבלע על ידי דג . הנה כי כן הסוף סופו של הנרטיב חוזר להלום ולהתיישב עם התפילה שבה פתחנו שכל אנשי נינווה חוזרים בתשובה ומתכפר להם וגם הגויים אנשי הספינה מגיעים לכלל הכרה והוקרה [עולים לירושלים להקריב קורבנות הודיה לה'] בבחינת וידע כל יצור כי אתה יצרתו.... גמר חתימה טובה.
7
הרב אליהו
מיכה | 08-10-2019 12:27
לזה יקרא רב ? לא רציני
8
רבי אליהו
פנחס | 08-10-2019 12:31
קשקשת דרבי אליהו .אם כבודו יענה הייתי שואל ואז יתברר מה הרב שווה .גאון או משהוא אחר .הוא כנראה לא עונה ואני לא שואל .
9
כמה קלישאות נבובות יוצאות מפה אחד? כמה אפשר?
טובי | 09-10-2019 0:55
ולנל עוד תואר רב ולמגבב הנל אתם נותנים באופן קבוע במה ומוזילים את עצמכם בפני הציבור האינטלגנטי. די, מספיק, שחררו אותנו מעולו של זה!
10
לקב אליהו תסביר בבקשה
ירחמיאל | 09-10-2019 21:11
יש אימרה ניצחוני בני .זה אומר הוא למעשה אמר טעיתי .או שהרבנים אמרו דבר שלא אמר במילים אחרות שיקרו