לראשונה חגים בחו"ל: סיוון רהב מאיר מספרת • צפו: - סרוגים

לראשונה חגים בחו"ל: סיוון רהב מאיר מספרת • צפו:

איך הילדים מסתדרים באמריקה? ומה למדתם בינתיים? ומה בעצם המטרה? סיוון רהב מאיר כבר חודש מעבר לים בראיון לתכנית החג של "קשת", עם נסלי ברדה "רוב הפעילות סביב פרשת השבוע" צפו:

לראשונה חגים בחו"ל: סיוון רהב מאיר מספרת • צפו:
  צילומסך

ראיון לתכנית החג של "קשת", עם נסלי ברדה

איך איך הילדים מסתדרים באמריקה? ומה למדתם בינתיים? ומה בעצם המטרה? ראיון לתכנית החג של "קשת", עם נסלי ברדה. שנה טובה.

פורסם על ידי ‏סיון רהב מאיר – Sivan Rahav Meir‏ ב- יום שני, 7 באוקטובר 2019

כבר חודש מעבר לים: אשת התקשורת סיון רהב מאיר עברה עם משפחתה לשנה לשליחות במנהטן והשיעור השבועי יחד איתה. בראיון לנסלי ברדה היא מספרת על קשיי המעבר, הילדים והשיעור הבשוביע בו היא מתמקדת. "הקטע הכי מעניין הוא השאלות ותשובות, אנשים שואלים הכל, משרה אמנו ועד שרה נתניהו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מותר או אסור
שרה | 07-10-2019 17:29
אסור בהחלט לכבות את הגז עם כפית
לא ניפטר
הרב קוקו | 07-10-2019 17:38
מהקרציה המתנשאת הזאת?
2
מותר להציע גם דברים טובים לגויים
משה אהרון עו"ד | 07-10-2019 23:40
10/2019 ביום הכיפורים אנו מצווים להתפלל גם על כפרת הגויים בסד. כיצד נפתחת תפילת העמידה ביום הכיפורים : ויעשו כולם אגודה אחת לעשות רצונך . והכוונה לכל הברואים - כלל בני האדם באשר הם . עד כי יתקיים וידע כל פעול כי אתה פעלתו ויבין כל יצור כי אתה יצרתו ויאמר כל אשר נשמה באפו ה' אלוהי ישראל מלך ומלכותו בכל משלה והנה על מנת שמטרה זו תושג גם הגויים זקוקים ליסוד של כפרה . ואנו בגדר חזוננו כממלכת כהנים, צריכים לדאוג ליסוד זה לפיכך אומנם יום הכיפורים הוא בעיקרו יום של כפרה ומחילה לישראל אך עם ישראל לעולם ובכל מצב אינו מתנתק מייעודו ומחזונו לפיכך גם לגויים יש מקום של כפרה ביום הכיפורים . והנה אנו מתקדשים כל אותו היום עד המנחה להיותינו : גוי קדוש הראוי והנכון לשמש בכהונה כממלכת כהנים גם בכפרתם של כל שאר בני האדם. זו הסיבה שבמנחה של יום הכיפורים אנו מפטירים את ספר יונה. להזכיר כי אנו בניגוד ליונה שביקש לברוח מייעודו . אנו כלל ישראל לא נעשה כן. אנו נתפלל גם על כפרתם של הגויים . שאי אפשר לנו לברוח מייעודנו זה, כפי שניסה לברוח יונה. שיונה לא רק ברח מייעודו לטפל בכפרתם של הגויים בנינווה אלא גם הוסיף וסיכן בני אדם נוספים -גויים . הנה כי כן, יונה מרד בייעודו בייעוד עם ישראל לדאוג גם לכפרתם של הגויים ואף הגדיל גם לסכן את אנשי הספינה הגויים והנה בניגוד למגמתו יונה למעשה לכתחילה לא רק בגד הוא בייעודו ומחוייבתו כלפי תשובתם וכפרתם של הגויים אלא כאמור הוסיף וסיכן גם בני אדם ביודעין - את הגויים אנשי הספינה כלומר בגד בייעודו כאדם לדאוג לכלל הבריאה ולכן קויים בו המימד השלילי של ורדו בדגת הים שלא רק לא ראוי היה לרדות [לשלוט] בדגת הים אלא שההפך ירד להיבלע על ידי דג . הנה כי כן הסוף סופו של הנרטיב חוזר להלום ולהתיישב עם התפילה שבה פתחנו שכל אנשי נינווה חוזרים בתשובה ומתכפר להם וגם הגויים אנשי הספינה מגיעים לכלל הכרה והוקרה [עולים לירושלים להקריב קורבנות הודיה לה'] בבחינת וידע כל יצור כי אתה יצרתו.... גמר חתימה טובה.
3
מתוקה! חסרה לנו בירושלים, אבל עושה שליחות חש
טל | 08-10-2019 2:23
חשובה עם בעלה המקסים ידידיה - המון הצלחה וכתיבה וחתימה טובה!
4
מוות ליהודים
נועם | 08-10-2019 9:44
מוות ליהודים מוות לדרוזים
5
מתאמצת מאוד לא לאבד מקומה
מאזין | 08-10-2019 10:44
מעולם לא ראיתי אדם או משפחה שיצאו לשליחות בחול, שליחות חשובה, וכל כך מתאמץ להשאיר נוכחות בארץ. כל הזמן בכל מיני ערוצים ותכניות, מדברת ללא סוף. כאילו הראשונה שיצאה לשליחות. אם את מאמינה בכוחך, ירצו אותך חזרה כאשר תחזרו. ובינתיים, בשנת השליחות אתם מצווים להתמקד ולפעול אך ורק וללא לאות למען השליחות. ורק למען השליחות. את החוויות , נשצע שתחזרי. עד אז גם את תביני שמחצית מהן אינן מיוחדות ולא מעניינות. שהב טובה וגמר חתימה טובה.
יש לך את זה ביותר רוע?
איתי | 10-10-2019 10:32
למה ככה?