(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
(חיים גולדברג/ סרוגים)
תגובות
מנהג בזוי למה לקדם את זה ולהציג את המנהג כמשהו נחמד הרי ידוע שמדובר בצער בעלי חיים היה נכון לקדם פדיון כפרה בכסף לנזקקים שרק מעודד תופעות רבות של אנטישמיות נגד יהודים בכל העולם. רוב התרנגולים עוברים סבל גדול ואין זה חינוך טוב לילדים.