דרמה בכדורסל: דיוויד בלאט פוטר מאולימיפיאקוס - סרוגים

דרמה בכדורסל: דיוויד בלאט פוטר מאולימיפיאקוס

לאחר שנה וחצי במועדון, דיוויד בלאט פוטר מתפקידו כמאמן אולימפיאקוס בעקבותת פתיחת העונה המאכזבת. בהנהלה אמרו כי "אנחנו נפרדים מאדם ומאמן נהדר". בלאט הגיב: "יש לי רק כבוד להנהלה"

author-image
דרמה בכדורסל: דיוויד בלאט פוטר מאולימיפיאקוס
  (צילום: פלאש 90)

דרמה בעולם הכדורסל: דיוויד בלאט פוטר הערב (ראשון) מתפקידו כמאמן אולימפיאקוס, זאת על רקע פתיחת העונה המאכזבת וההפסד הקשה לוילרבאן במחזור הראשון של עונת היורוליג.

"אנחנו מודיעים על סיום ההתקשרות עם דיוויד בלאט. זה רגע קשה עבור כולנו כי אנחנו נפרדים מאדם נהדר ומאמן נהדר" אמרו בהנהלת הקבוצה היוונית. "היה לנו את הכבוד לעבוד עם אחד ממאמני הכדורסל הטובים בעולם והרווחנו המון מהנוכחות שלו בקבוצה".

עוד באותו נושא

המאמן דיוויד בלאט חושף: אני חולה בטרשת נפוצה


3

לדבריהם, "בלאט שירת את המועדון עם התמדה, תעוזה ועבודה קשה בצומת דרכים חשוב מאוד עבור אולימפיאקוס. הוא תמך בנו בכל ההחלטות החשובות שקיבלנו ואנחנו מאחלים לו הרבה בהצלחה ברמה האישית והמקצועית".

בלאט עצמו אמר בתגובה לפיטורים כי "אחרי דיון ארוך ומכובד בין הבעלים לביני, החלטנו להיפרד לטובת שני הצדדים. התקופה שלי ביוון עם אולימפיאקוס הייתה נהדרת וחשובה בהרבה דרכים שונות. אני אסיר תודה לאנשים והמשפחה שמצאתי כאן. יש לי רק כבוד להנהלה, השחקנים והצוות, איתם נהניתי לעבוד ואני מאחל להם רק טוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו