ימינה מתלבטים: תומכים בנתניהו, ללא חתימה - סרוגים

ימינה מתלבטים: תומכים בנתניהו, ללא חתימה

הרב רפי פרץ הסכים על חתימת מכתב התמיכה בראש הממשלה נתניהו, כמועמד הימין גם לאחר החזרת המנדט לנשיא. מבחינת סמוטריץ' התמיכה היא בסיסית, ובנט ושקד טרם החליטו

ימינה מתלבטים: תומכים בנתניהו, ללא חתימה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

אחרי הדיווח אמש (חמישי) כי חברי סיעת 'ימינה' מסרבים לחתום על התחייבות לא לתמוך בח"כ אחר מהימין שהוא לא נתניהו, לסרוגים נודע כי הרב רפי פרץ הסכים לחתום על המכתב, מבחינת השר בצלאל סמוטריץ' התמיכה היא בסיסית ואינה צריכה הוכחה. ואילו הח"כים נפתלי בנט ואיילת שקד טרם החליטו.

בעוד שבימינה טענו כי הסיבה שלא חתמו עד כה על מכתב התמיכה בנתניהו, היא כי לא הגיעה בכלל בקשה כזו, לסרוגים נודע כי זו הועברה אתמול מידי השר זאב אלקין, לטיפול איילת שקד כיו"ר הסיעה.

במהלך ההשבעה במליאה, ניגש אלקין לשקד, כשעמדה יחד עם בנט וסמוטריץ' וביקש מהם שיחתמו. הם דחו את הבקשה עד לאחר דיון של הארבעה על כך ביום ראשון, לאחריו יכולה ההחלטה להשתנות.

עם זאת, לאור הפיצול הצפוי ביום ראשון הקרוב בין הימין החדש לבית היהודי ולאיחוד הלאומי- עלול הדיון להפוך ללא רלוונטי, כשהשתיים יהפכו לשתי סיעות נפרדות.

עוד באותו נושא

ימינה מסרבים לחתום על תמיכה בנתניהו ב- 21 יום


12

משכך, מוסכם על יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ', שהם עומדים מאחורי נתניהו ויתמכו בו גם ב-21 הימים, שיינתן המנדט לכל ח"כ אחר לנסות להרכיב ממשלה, ושהם יעשו כל מה שצריך כדי לחזק את בלוק הימין בראשות נתניהו.

בציוץ בטוויטר עדכן פרץ כי "‏בשיחה הבוקר עם אנשי נתניהו והליכוד הודעתי שאנחנו תומכים בנתניהו ובבלוק הימין ונמשיך לתמוך גם ב-21 הימים שלאחר החזרת המנדט. אנחנו חושבים שממשלת אחדות רחבה זה צו השעה ומאמינים שזה בהחלט אפשרי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
חייבים ברגעים כאלה תמיכה חזקה
דוד | 04-10-2019 16:33
על זה בונים בכחול לבן על רגע השבירה .לא צריך לתת צריך סבלנות בסוף תקום ממשלה ואם תהיה אחדות גם ימינה בסוג מסוים של שותפות תהיה
2
אסור לתת לגנץ ולפיד אחרי ההתנהגות שלהם ניצחון
דניאלה | 04-10-2019 16:34
הם מחפשים כל חור להכנס
3
כמו שהם שומרים על הבלוק שלהם שקיים גם אנחנו
משה מלכא | 04-10-2019 16:37
מהם אי אפשר להוציא אפילו חבר כנסת אחד חייב להיות משמעת גם אצלנו גם אם לפעמים זה נראה קומבינה זה מחוייב המציאות כי הם מתכננים להרוס כל זיקה לדת ובהמשך תהליך מדיני עם חיבוק למתיישבים אבל עם פינוי זה סרחון מבית מדרש של לפיד
4
אדם חפוז ולא חכם
רפי פרץ-חזור למכינה! | 04-10-2019 16:42
מה תרם לימין אדון ביבי- בכל שנות שלטונו- פרקליטות ויועצים משפטיים שופטים עליונים ותחתונים , משטרה ותקשורת סמולנים קיצונים-שהורסים את המדינה מבפנים. הקפיא וחנק את פיתוח ההתנחלויות- . מה צריכים אותו? היום מצבו חרדתי ולא יציב נפשית-חושש מכל הסובבים אותו- אימפוטנט!!!!! חייבים להחליפו באדם טוב ממנו-סער, כץ ועלינו להתאחד כולל בן גביר וכל הימין כולם.
5
מי שנצמד למסית מבלפור סופו
בדרך לאבדון | 04-10-2019 20:57
היה כמוהו
6
מה הצידוק לתמיכה העיוורת בנתניהו?...
אני | 05-10-2019 5:19
אין כל מוסר וכל היגיון בהליכה עיוורת אחר נתניהו!
7
עידן נתניהו תם . עלינו לחשב מסלול מחדש
ירין זילברמן | 05-10-2019 7:35
ההיצמדות לביבי מתאימה לאנשים מקובעים . זה לא יעזור לנו . ביבי יסולק תוך חודשים בודדים לכל היותר .ראייה ריאלית של הדברים מובילה למסקנה כי הישארות באופוזיציה וייבוש תקציבי יפגעו בנו באופו קשה . החיבוקים מביבי עלו לנו יותר מידי מאז 2015 .
8
מפלגות הימין הקיצוניות יתרסקו יחד עם התרסקות
בוזגלו | 05-10-2019 12:23
1
9
מדוע לחתום?
ליאורה כהן | 05-10-2019 19:05
לאור היחס המשפיל של נתניהו לראשת מפלגת ימינה, איילת שקד,ההתעלמות ממנה(מסרב אפילו ללחוץ את ידה) לא ברור לי,למה ברור לו לנתניהו ,ששקד חייבת לחתום לו מראש באופן אוטומטי לגבי 21 הימים האחרונים. היחס הזה הוא רק קדימון ליחס שיקבלו כשיהיו חלק מהממשלה שלו בעתיד,אם זה מה שיקרה
10
התנהגות המדינה
צבי ברקוביץ | 05-10-2019 19:09
העקרון אף אחד לא דואג למדינה .כולם דואגים לישבן שלהם בראש ובראשונה הרבנים שהם אם כל חטאת בסיפור .אין בלוק בימין יש אינטרסים .ביבי אינטרסנט .הרבנים אינטרסנטים שחיים ומוצצים את המדינה ערב ובוקר ובכל יום תמיד היפיופה אינטרסנט
11
ביבי מלך ישראל?
שלמה כהן | 05-10-2019 22:42
עד מתי ביבי ימשיך להוביל אותנו לבחירות ולפלגנות ללא סוף? הגיע זמן שיקום מנהיג מהימין וינסה להקים ממשלה. אני מכיר אישית הרבה מהימין שלא הצביעו למפלגות הימין בגלל ביבי. התנהלות שחשודה בשוחד ושכל כולו דואג שלא ייכנס לכלא. כיצד אתם סומכים עליו? אני עצמי הצבעתי לימינה אבל עד כאן!! כמה אפשר להוליך אותנו שולל. מצידי שיקום גדעון סער איילת שקד הרב רפי ועוד ויתמודדו על ההנהגה ללא ביבי.
נקמן בלתי נלאה
מ. ניסן | 06-10-2019 7:13
מי שלא ביבי הוא בוגד...ביבי תקרא טוב... 3 תיקים שכל אדם נורמלי היה מזדעזע... מי שמרים ראש בליכוד ומנסה לקהל תפקיד קטן הוא חותר תחתך... אתה בנך ואשתך גונבים כל מה שבא לכם.. בקבוקים ריקים משופרסל בית הכרם לקחה שרה לכיס והחזירה 6500 לקופת המדינה .. אתה ביבי ישבת על רהיטים גנובים וסיפרת שאתה לא יודע על רהיטים שהוחלפו ממשרד ראש ממשלה לקיסריה .. מה ? לא ידעת ..שאלה את שרה מאיפה הרהיטים החדשים כנראה שהשמפניה והסיגרים סיחררו אותכם .. למה חתמתה למרקל למכור צוללות למצרים שיש לה רק נגדנו גבול ימי.. התשובה תתברר אצל שמרון .. 10 עורכי דין? אם אין כלום למה אתה מפחד ל טהראת שמך תתבייש ומי שבוחר בך שיתבייש יותר ממך כולל בעלי 40 סמ זקן שמגנים על משפחתך כולל בנך הסותה