"אין פריצת דרך": נגמרה פגישת ליברמן נתניהו - סרוגים

"אין פריצת דרך": נגמרה פגישת ליברמן נתניהו

פחות משעה ארכה פגישתם של נתניהו וליברמן בסופה הובהר מטעם הליכוד כי ליברמן הוזמן לממשלה בכדי להקים ממשלת אחדות, אך לא הושגה פריצת דרך. נתניהו יעדכן את בלוק הימין בפגישה

"אין פריצת דרך": נגמרה פגישת ליברמן נתניהו
  צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הבוקר בלשכת ראש הממשלה נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כשראש הממשלה הודיע שזה כחלק ממאמציו להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה.

מלשכת נתניהו נמסר כי בפגישה ראש הממשלה נתניהו הציע לליברמן להצטרף לממשלה מהר ככל האפשר כדי לתרום בכך להקמתה של ממשלת אחדות זו. עוד הובהר כי "בפגישה לא הושגה פריצת דרך".

בליכוד הוסיפו כי ראש הממשלה נתניהו יעדכן את ראשי בלוק המחנה הלאומי בנעשה בפגישה.

מטעמו של ליברמן נאמר כי "בפגישה ציין ח״כ ליברמן שלאור האתגרים הביטחוניים והכלכליים ממשלת אחדות היא צו השעה ובחירות נוספות לא ישנו את המפה הפוליטית באופן מהותי. הדרך הנכונה היא גיבוש קווי יסוד משותפים בין ישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן, ורק אח״כ נדון על חלוקת התיקים והרוטציה על ראשות הממשלה".

עוד באותו נושא

דיווח: נתניהו בחן סקרים על מיזוג של הימין החדש בליכוד


6

בטרם נערכה הבוקר פגישתם של נתניהו וליברמן פרסם האחרון את דרישות המפלגה ונותר איתן בדרישותיו בענייני דת ומדינה  "עם השבעת הכנסת ה- 22, תמשיך סיעת ישראל ביתנו לקדם את סדר היום עליו התחייבה בבחירות ותגיש שורת הצעות חוק שמטרתן לשמור על העיקרון של 'חיה ותן לחיות'", נאמר בראש ההודעה.

לדברי המפלגה: "ביומה הראשון של הכנסת ה-22 תקיים ישראל ביתנו את הבטחתה לבוחר ותחל לקדם את הנושאים עליהם נלחמה בתחומי דת ומדינה ורמת הכנסה מינימלית שתאפשר חיים בכבוד לאזרחים הוותיקים".

במפלגה מציינים כי הצעות החוק שיוגשו הן חוק הגיוס, כפי שאושר בקריאה ראשונה בכנסת ה- 20 ובהתאם לנוסח שקידם משרד הביטחון; ביטול חוק המרכולים ומתן הסמכות לעיריות ולמועצות המקומיות לקבוע את אופי החיים ביישוב ובכלל זה האיזורים בהם ניתן לפתוח עסקים בשבת; הסמכת רבנים עירוניים לקיום הליך גיור, כפי שהיה נהוג עד לשנות ה 90; ברית זוגיות היוצרת מסלול מקביל ושווה זכויות וחובות שלדברי המפלגה "יתקן את העוול לפיו בכל רגע נתון יש למעלה מ- 5,000 חיילים שיכולים למות למען מדינת ישראל אך לא יכולים להינשא בה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
למה צריך?
יוני | 03-10-2019 10:54
יש להקים ממשלה לללללא ליברמן, האיש שגרם לבחירות נוספות, הזגזגן ליברמן רע למדינה שישב באופוזיציה והבוס שלו יהיה אחמד טיבי, זה העונש שמגיע לאיש המגעיל הזה
לתגובה הקודמת
א | 03-10-2019 12:15
מסכימה בהחלט!
שמעתי, כי ביבי נזהר שאיוואט לא ירעיל אותו
תקע בשופר גדול | 03-10-2019 11:38
הצעות ליברמן ש'ט: ליברמן יכהן כראש הממשלה למשך שנתיים, וגדעון סער ימשיך את השנתיים האחרונות. לגייס את כל החרדים. ולסגור את הישיבות. לאסור את השחיטה היהודית האכזרית ועוד שורה של תביעות בסגנון סטאלין.
2
הטקטיקה של ביבי לבחירות 3 - 'רק לפיד אשם'
לא גנץ לא ליברמן | 03-10-2019 11:26
העדר הנאמן אוכל ובולע
3
חייב שינויי
נו למי מחכים | 03-10-2019 11:30
מסיכמה עם ליבגמן ממש נחוץ לממשלה
יש פריצה.אין פירסומה.
חחחחחח | 04-10-2019 0:00
.
4
צריך להוסיף לרשימה עוד כמה תיקונים חשובים
ישעיהו | 03-10-2019 13:34
- תחבורה ציבורית בשבת - נישואים אזרחיים - אישור מתווה הכותל - ביטול מונופול הכשרות - בתי עלמין חילוניים בחינם כמו של חברה קדישא - צמצום המועצות הדתיות
מסכים עם ישעיהו
צור | 03-10-2019 17:58
ממש חששתי ש א.ליברמן יוותר על העקרונות שלו ויזחל שוב לממשלת ימין/דתיים. אם ליברמן לא היה פוסל את המפלגות הערביות הייתי מצביע ישראל ביתינו.