הח"כ ה- 1000 בתולדות מדינת ישראל- סרוג - סרוגים

הח"כ ה- 1000 בתולדות מדינת ישראל- סרוג

חבר הכנסת מתן כהנא (47) מסיעת 'ימינה' (הימין החדש) הוא הח"כ ה־1,000 של כנסת ישראל שיצהיר אמונים למדינת ישראל בישיבת הפתיחה החגיגית של הכנסת ה־22

הח"כ ה- 1000 בתולדות מדינת ישראל- סרוג
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת מתן כהנא (47) מסיעת 'ימינה' (הימין החדש) הוא הח"כ ה־1,000 של כנסת ישראל שיצהיר אמונים למדינת ישראל בישיבת הפתיחה החגיגית של הכנסת ה־22.

כזכור, כהנא נכנס לעולם הפוליטי לאחר שנפתלי בנט ואיילת שקד הקימו את מפלגת 'הימין החדש' לפני הבחירות הקודמות וקראו לו להצטרף למפלגה. בבחירות האחרונות הוא מוקם במקום ה- 7 ברשימת הימין המאוחדת 'ימינה' שקיבלה 7 מנדטים.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', כהנא הוכתר בתואר הח"כ ה־1,000 משום שעד סוף תקופת כהונת הכנסת ה־21 כיהנו בה 994 ח"כים. לכנסת החדשה מצטרפים שמונה ח"כים חדשים שלא כיהנו בעבר.

(צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

על פי סדר האל"ף־בי"ת של שמות המשפחה, כהנא הוא הח"כ השישי שיצהיר אמונים. הח"כים החדשים האחרים הם אבו שחאדה סמי (הרשימה המשותפת), אבוטבול משה (ש"ס), איפראימוב מרק (ישראל ביתנו), גולן יאיר (המחנה הדמוקרטי), טאהא ווליד (הרשימה המשותפת), עסאקלה ג'אבר (הרשימה המשותפת) וקושניר אלכסנדר (ישראל ביתנו).

עוד באותו נושא

מתן כהנא לסרוגים: "תרחיש הבלהות שחששנו ממנו"


20

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר כי "יש סמליות בכך שהח"כ ה־1,000 שיצהיר אמונים בכנסת הוא לוחם, טייס ומפקד, שהחליט להמיר את השירות במדים לשירות בחליפת ח"כ. אני משוכנע שכהנא יעשה את שירותו למען כלל אזרחי ישראל בצורה הטובה ביותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כהנא
ויזתא | 03-10-2019 10:16
עוד אחד שיכהן שנה ויעוף עם משכורת שמנה.