לראשונה מהטלת המנדט: נציגי הליכוד וכחו"ל נפגשים - סרוגים

לראשונה מהטלת המנדט: נציגי הליכוד וכחו"ל נפגשים

לראשונה מאז הטלת המנדט להרכבת הממשלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפני זמן קצר החלה ישיבת צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן. לוין: "מחוייבים לגוש הימין"

לראשונה מהטלת המנדט: נציגי הליכוד וכחו"ל נפגשים
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

לראשונה מאז הטלת המנדט להרכבת הממשלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפני זמן קצר (שישי) החלה ישיבת צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן.

בפתח הישיבה אמר השר זאב אלקין מהליכוד כי במקביל לרצון להקים ממשלת אחדות עם 'כחול לבן' הליכוד נחוש לשמור על בני בריתו הפוליטיים ולא לפרק את גוש הימין.

"אנחנו לא מתביישים בזה שאנחנו רוצים לשבת עם כחול לבן בממשלת אחדות", אמר אלקין. השר יריב לוין אמר: "אנחנו מקבלים את המתווה שהציע הנשיא, אך אנחנו פועלים עם כל השותפים ממפלגות הימין כגוש מאוחד שייכנס לממשלה רק יחד".

אמש, במהלך טקס הרמת כוסית אמר נתניהו: "האפשרות היחידה היא ממשלת אחדות רחבה. בצד השני יש כל מיני דמיונות, הייתי אומר כל מיני הזיות. בהתחלה הם חשבו שהם יפרקו את השותפות במחנה הלאומי בינינו לבין השותפים שלנו – זה לא קרה. יש לנו שותפים חזקים".

לדברי נתניהו: "עכשיו הם רוצים לפרק את הליכוד, אתם תתנו להם להדיח את יושב ראש הליכוד?". בשלב הזה הקהל הליכודניקי צועק: 'לא'.

"אני אגלה לכם עוד משהו. אנחנו לא רוצים ללכת באש ובמים, אנחנו רוצים ללכת על קרקע בטוחה. אנחנו רוצים ללכת על הקרקע הבטוחה של ממשלה לאומית מאוחדת ורחבה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בית דין
נועם | 29-09-2019 15:44
בית דין לא יעזור לכם ירושלים בית הכנסת החורבה הכותל המערבי ישארו מקומות קדושים ליהודים
2
בית דין
נועם | 29-09-2019 15:44
בית דין לא יעזור לכם חורפיש תשאר כפר הקודש לדרוזים
3
כנסיית הקבר
נועם | 29-09-2019 15:45
לא יעזור יהודים לכם כנסיית הקבר בית דין כנסיית הקבר תשאר מקום קדוש לנוצרים