ד"ר יהודה דוד: אני פורש מהמרוץ בשל מחלת הסרטן - סרוגים

ד"ר יהודה דוד: אני פורש מהמרוץ בשל מחלת הסרטן

"אני מצטער להגיד לכם היום שאני פורש מהמרוץ בשל מחלת סרטן שהתגלתה לי לפני מספר חודשים, אני פשוט לא מסוגל לנהל את שתי המערכות הללו." כך הודע הבוקר ד"ר יהודה דוד בראיון לרדיו גלי ישראל.

author-image
ד"ר יהודה דוד: אני פורש מהמרוץ בשל מחלת הסרטן
  רפואה שלמה. ד"ר דוד (פלאש90)

בראיון לעיתונאי קווה שפרן ב'גלי ישראל' הודיע הבוקר (א')  ד"ר יהודה דוד על פרישתו מהמרוץ לפריימריס של 'הבית היהודי'.

"אני מצטער להגיד לכם היום שאני פורש מהמרוץ בשל מחלת סרטן שהתגלתה לי לפני מספר חודשים, אני פשוט לא מסוגל לנהל את שתי המערכות הללו.", אמר ד"ר דוד בקול שבור.

"התמוטטתי ביום חמישי בערב לכן אני תופס את ההזדמנות הזאת שאתם מראיינים אותי, אני צריך לטפל בעצמי כדי לחזק את עצמי והמשפחה ולחזור לדירה בעזרת ה'".

ד"ר דוד התפרסם כמי שחשף את התרמית מאחורי פרשת הילד מוחמד א-דורה, שאותו ניתח בשנת 1992 בעזה, אך אביו טען כי נפגע בצומת נצרים בשנת 2000 בידי חיילי צה"ל. התרמית גרמה למדינת ישראל נזק תדמיתי בעולם כולו, לפני כחצי שנה ניצח ד"ר דוד בקרב משפטי והסברתי נגד אביו של א-דורה.

בשנים האחרונות הוא מוביל את המאבק בתופעת הדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל, וכעת בחר להצטרף לפוליטיקה במסגרת הפריימריס במפלגת "הבית היהודי".

לפני חמישה חודשים הודיע דוד על הצטרפותו לבית היהודי ועל תמיכתו בנפתלי בנט לתפקיד היו"ר, שבועיים לפני הבחירות הודיע על תמיכתו ברב הרשקוביץ.

עם פרישתו של הרב הרשקוביץ מהמרוץ, אפסו סיכויו של ד"ר יהודה דוד להבחר לרשימה, וכעת גם תקפה אותו מחלת הסרטן והוא הודיע על פרישה מהמרוץ.

ד"ר דוד בן 58, דתי, תושב יהוד, נשוי + 3. הוא עלה לארץ מצרפת בשנת 80, כירורג אורתופד בתל השומר, בעל התמחות בתחום כף יד, ובעל דיפלומה בינלאומית במיקרו כירורגיה באירופה.

כרב סרן במיל', שירת בצנחנים ובנח"ל, ובעל צל"ש מאלוף פיקוד מרכז על הצטיינות בשדה הקרב בפינוי פצועים, וכן הדליק משואה ב-2007 ביום העצמאות כנציג צה"ל.

מערכת סרוגים מאחלת לד"ר דוד, רפואה שלמה, ושישוב מהר לאיתנו ולפעילות למען עם ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
חבל היה אחד המועמדים הכי ראוים
| 11-11-2012 12:00
מה השם שלו לתפילה
2
ברכת רפואה שלמה!
אלעד | 11-11-2012 12:11
3
ראשית רפואה שלימה, שנית חבל מאוד היה מקבל מנדט
| 11-11-2012 17:09
4
רפואה שלמה
אוסנת | 11-11-2012 20:58
אחד האנשים שהכי רציתי להצביע עבורם , מישהו שבאמת מסר את כל כולו למעננו. מקווה שתבריא ותחזור אלינו בעוד 4 שנים
5
גיבור ישראל- שתהיה רפואה שלמה!
אילון | 12-11-2012 19:27
6
מלאת הערצה
דניאלה | 12-11-2012 20:53
תכננתי לתת לך מקום ראשון לפני כל המועמדים .שוב אלינו בשלום ובבריאות בקרוב. היית מועמד ראוי של השר הרשקוביץ שזיהה בך איכויות נדירות.רפואה שלימה והחלמה מהירה.