פרץ מבהיר: "לא ננהל מו"מ עם נתניהו ולא נשב איתו" - סרוגים

פרץ מבהיר: "לא ננהל מו"מ עם נתניהו ולא נשב איתו"

יו"ר מפלגת 'העבודה-גשר' חבר הכנסת עמיר פרץ, ממשיך להתעקש שלא להכנס לממשלת נתניהו תמורת תיקים בכירים שיסייעו לו לקדם את השקפת עולמו החברתית

פרץ מבהיר: "לא ננהל מו"מ עם נתניהו ולא נשב איתו"
  (צילום: פלאש90)

יו״ר מפלגת 'העבודה-גשר' חבר הכנסת עמיר פרץ, ממשיך להתעקש שלא להכנס לממשלת נתניהו תמורת תיקים בכירים שיסייעו לו לקדם את השקפת עולמו החברתית.

"התחייבנו ונקיים – לא נשב עם נתניהו ולא ננהל אתו משא ומתן", אמר פרץ. "נתניהו חייב להפנים כי אזרחי ישראל בחרו להחליפו ורוצים תקווה חדשה. אנחנו התחייבנו ואנחנו נקיים. לפני הבחירות התחייבנו שלא נשב עם נתניהו ולא ננהל אתו משא ומתן וכך נעשה".

עוד באותו נושא

לא מוותר: ההצעה המפתה של נתניהו לעמיר פרץ


142

פרץ הוסיף: "המנדט שקיבלנו מבוחרינו הוא להחליף לא רק את נתניהו, אלא גם את המדיניות שלו. מדיניות של קפיטליזם שלא רואה בני אדם. מדיניות שהביאה למיליון עובדים מתחת לקוו העוני, לקשישים ונכים שלא מתקיימים בכבוד, לזוגות צעירים שקורסים תחת נטל המשכנתא ותשלומים למערכת החינוך".

"שינוי חברתי אמיתי יוכל להיעשות רק אם יתחיל עידן חדש של מעבר מהפקרה חברתית להשקעה חברתית, עידן של מעבר משינאת חינם לאהבת חינם", אמר פרץ.

מוקדם יותר הודיעה התנועה הקיבוצית כי היא מחזקת את ידיו של פרץ על התעקשותו שלא לשבת עם נתניהו: "התנועה הקיבוצית מחזקת את ידיו של יו"ר העבודה – גשר, ח"כ עמיר פרץ וקוראת לו לדבוק בהחלטתו שלא להצטרף בשום מחיר לקואליציה בראשותו של בנימין נתניהו", נכתב בהודעת התנועה.

"אנו מצפים ומקווים לחילופי שלטון בישראל ולהקמתה של ממשלה ממלכתית וליברלית בראשותו של בני גנץ שתחזיר את ישראל לדרך הנכונה. התנועה מתנערת מכל וכל מאמירות של גורמי שוליים הפועלים למען האינטרס האישי שלהם ומדברים בשם עצמם ואינם מייצגים את עמדת התנועה, ערכיה ודרכה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
הפסדת
דבןרה | 26-09-2019 10:42
ההפסד כולו שלך.
גור אריה ביבי. ייחרט בהיסטוריה כדוד המלך שסבל
תקע בשופר גדול | 26-09-2019 18:52
ביבי נרדף 20 שנה ע''י חזירי היער מהשמאל. שנגסו בבשרו. והוא כאריה התגבר עליהם
2
הקפיטליזם הזה הציל את ישראל
דגכעכגד | 26-09-2019 11:12
הסוציאליזם של אמיר פרץ לא הצליח באף מקום, הביא רק סבל. ישראל נמצאת בשלב ביניים של עקירת הסוציאליזם ומעבר לכלכלה קפיטליסטית. הסבל שאמיר מדבר עליו נובע דווקא מהשאריות של הסוציאליזם - כמו עודף התערבות ממשלתית, וועדים חזקים, עודף רגולציה, חוסר שקיפות - שתוקעים מעבר לשוק חופשי כמו שצריך.
הליכוד הבית של הסוציאליזם - חיים כץ ופנחס עיד
רון | 26-09-2019 13:45
חיים כץ יור עובדי התעשייה האווירית. עידן פנחס (מקום 19 ברשימת הליכוד ) יור ועד עובדי שדות התעופה. הליכוד הפך מזמן להסתדרות החדשה עם חוקים לטובת העובדים המקושרים ונגד עם ישראל.
3
מצחיק
חחח | 26-09-2019 11:43
אדון משקפת מר כיפת ברזל חחחח גרמת לי לצחוק בחיית השפם שאין לך .מי היו הבוחרים שלך ספרדים תגיד להם תודה שעברת את אחוז החסימה אז יאללה לך לגנץ ושב איתם עם הרשימה המשותפת ומרצ
4
וללכת לבחירות בפעם השלישית -זה יעזור לכלכלה?!
עידו | 26-09-2019 11:48
השמאל חייב להפנים אין שום אופציה שבה תיהיה ממשלת שמאל. נקודה. רוב העם ימני, ורוב העם רוצה את ביבי. אז זה או ללהצטרף לממשלת ביבי ולנסות לשפר את הכלכלה מבפניים, או ללכת לבחירות עוד פעם ולבזבז עוד 3 מילארד שקל לקופת המדינה. הגיע הזמן לאמץ את השיטה האמריקאית ולהפריד את הרשות המחוקקת מהרשות המבצעת. תנו לאזרחים לקבוע בשני פתקים - פתק אחד למי ינהיג, ופתק שני למפלגה שתייצג את האזרח בבית המחוקקים.
5
חבל שאתה גם נכנע לתכתיב של לפיד
פיני | 26-09-2019 11:56
יש לך הזדמנות לקבל רוטציה ולא לשבת עם נתניהו תחת כתב אישום כמו שהבטחת אבל אתה כמו גבאי מקבלים רגלים קרות
6
דווקה הוא בחור טוב יחסית רק מפחד
דוד | 26-09-2019 11:57
הייתי מציע לנשיא לקרא לו
7
קורא לנשיא לקרוא לו שיבין את גודל השעה
דוד | 26-09-2019 11:58
מה עוד שזה לא מסתור במיל את הבטחותיו
8
בך האמנתי שתפעיל
שלמה בן הילל | 26-09-2019 14:29
את שיקול דעתך ותלך יחד אם נתניהו,ואתה נוהג כמו שותפך ארצוג ושותפך גבאי,ואני רואה שאתה הולך בעקבותם ,דע לך כמו שהם הכו לכפר גם עתידך יאפוך לכפר ,יש בידך למנוע בחירות מיותרות ראיתי אותך בעבר משתף פעולה אם נתניהו כאיש בוגר ואחריי ,לכן אני מבקש ממך להמשיך להפעיל שוב מחדש את שיקול דעתך ולחבור לנתניהו ותיקים איתו ממשלה בלי ליברמן ובלי יאיר לפיד אין לנו פריוילגיה למשחקים ותעשה אתה ושמוליק במה שאתם טובים בו עזרה חברתית לאנשים שזקוקים לעזרה ,די מספיק אין זמן והמלאכה מרובה,בהצלחה.
9
פרץ
האריה | 26-09-2019 19:55
מאז שאוריד את הספם השתבשה דעתו
10
אחוז החסימה
פרדי לוי | 27-09-2019 17:03
בבחירות הבאות לא תעברו את אחוז החסימה אינשלה אמן יש לכם הזדמונות לבצע את השינו החברתי ואתם בוחרים שלא אז אמן שזה יהיה העונש שלכם אתה אמיר ואורלי עליך כיפה חברתית