חדשות

צפו: הלוחמים שלפו שני פלסטינים בתא המטען

רכב שהגיע למחסום 'חיזמא' עורר את חשדם של לוחמי מג"ב ששהו במחסום. הם ביקשו מנהג הרכב לפתוח את תא המטען של האוטו, וגילו בו שני פלסטינים שניסו להסתנן לישראל. צפו בתיעוד

צפו: הלוחמים שלפו שני פלסטינים בתא המטען
פלסטינים

במסגרת פעילותם של לוחמי מג"ב וחיילי המשטרה הצבאית במעבר חיזמא, עצרו מוקדם יותר (שלישי) הלוחמים רכב שהעלה את חשדם.

בחיפוש שערכו ברכב איתרו הלוחמים בתא המטען שני "פלסטינים" שאינם מורשים להיכנס לשטח ישראל. מבדיקה ראשונית שנערכה בשטח עולה כי השניים, בשנות ה- 20 לחייהם, הם תושבי הכפר הפלסטיני 'קטנה'. הם עוכבו לחקירה.

בנוסף, נהג הרכב, תושב מחנה הפליטים 'שועפאט' בשנות ה- 20 לחייו החשוד בניסיון להעבירם במעבר בניגוד לחוק- נעצרו לחקירת מג"ב ושוחרר בסיומה בתנאים מגבילים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות