הערבים בלחץ: הוכפל מספר היהודים העולים להר הבית - סרוגים

הערבים בלחץ: הוכפל מספר היהודים העולים להר הבית

בחודש האחרון הוכפל מספר היהודים העולים להר הבית לעומת החודש המקביל אשתקד. בסך הכל נרשם גידול שנתי של 30% במספר העולים להר. התקשורת הערבית בלחץ.

הערבים בלחץ: הוכפל מספר היהודים העולים להר הבית
  הזרם מתגבר. עולים להר הבית (ארגוני המקדש)

כל מי שעולה להר הבית רואה אותם, את הערבים המוצבים בשער ההר, וסופרים כל יהודי שנכנס להר.

הם סופרים בנפרד את שומרי המצוות, את סיורי הלימוד של כוחות הבטחון צה"ל והמשטרה, ואת התיירים בנפרד. את התוצאות הם מנפיקים בדו"ח ציבורי, והנה תוצאות חודש אוקטובר מפורסמות היום, ומגיעים עד לאתרים איראניים.

בדיווחים הפלסטינים הם מציגים עלייה ניכרת במספר העולים היהודים להר הבית, כשחודש אוקטובר הוכפל מספר העולים לעומת החודש המקביל אשתקד שהוא בעצמו הכפלה של חודש אוקטובר 2010.

בסך הכל, על פי ספירה פלסטינית עלו כ-1,100 יהודים להר הבית, ועד סוף השנה האזרחית צפוי גידול של 30% במספר המתפללים היהודים העולים להר עד לסך של 12,000 מתפללים.

במטה ארגוני המקדש מעודדים מפרסום הנתונים, המוכיחים שהקשר בין עם ישראל להר הבית הולך ומתהדק, למרות ההתנכלויות ומניעת התפילה הגלויה. ובטוחים שריבוי העולים יביא לביטול האפליות וההוראות הבלתי חוקיות המפרות את חופש הדת ליהודים בהר הבית.

בארגונים מציינים כי אנשי הוואקף העוקבים אחר היהודים במקום, עוברים על חוק הגנת הפרטיות, נצמדים, בולשים ומטרידים כל יהודי שעולה להר הבית בכל משך שהותו במקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מצחיק, ע"פ המקורות המקדש היה במקום הנמוך שבהר.
יוני | 07-11-2012 19:34
במקום הגבוה היה פולחן השמש, כמו שמפוש ביחזקאל "אחוריהם להיכל ה' ופניהם קדמה לשמש". המקום שעולים אליו כיום פעם היה ה"מילוא" - מקום חניה לעולי רגלים.
2
ל-יונ י - מפורש בתורה שהאלילים "על ההרים הרמים...
נ. | 08-11-2012 11:05
לא תעשון כן ל-ה' "!