סוף סוף: אמזון השיקה את פעילות המשלוחים בישראל - סרוגים

סוף סוף: אמזון השיקה את פעילות המשלוחים בישראל

חברת אמזון השיקה רשמית את פעילותה בישראל, כשהחל מהיום תינתן עדיפות באתר למוכרים ישראלים. המשלוחים יבוצעו על ידי החברות המקומיות, שהתחייבו לעמוד בסנטדרטים הבינלאומיים של האתר ולספק את המוצרים תוך 5 ימים

סוף סוף: אמזון השיקה את פעילות המשלוחים בישראל
  משלוח של חברת אמזון (צילום: שאטרסטוק)

אחרי חודשים רבים של ציפיות והתרגשות, היום (ראשון) זה קרה: חברת אמזון השיקה באופן רשמי את פעילותה בישראל, כשהפעילה את האתר הישראלי: Amazon.co.il. במסגרת פעילותה החברה החלה בפעילות משלוחים בתוך ישראל, כשלכבוד ההשקה המשלוחים יהיו בחינם במספר מותגים נבחרים.

באתר החדש תינתן עדיפות למוצרים שנמכרים בישראל ומועברים במשלוח המהיר, ביניהם מוצרים של חברות ישראליות רבות: אלקטרה, ורדינון, נעמן, דינמיקה סלולר, ועוד.  המשלוחים בעסקאות שיתבצעו דרך האתר ימולאו בפועל על ידי חברות ישראליות, שיצטרכו לעמוד בסטנדרטים הנוקשים של אמזון – הכולל מחירים זולים והתחייבות להגעת המוצר לבית הלקוח תוך חמישה ימי עסקים.

הכניסה של אמזון לשוק הישראלי צפויה להוביל לעליית מדרגה בתחום הקניות ברשת בישראל. החוקים של אמזון צפויים להעלות משמעותית את הסטנדרטים גם אצל המתחרות, וצפוי להוביל לשיפור בתחום בקרב כלל הענף. עם זאת, יש לציין כי בשלב זה החברות הישראליות המובילות ביותר בשלל תחומים בחרו שלא להשתמש בפלטפורמה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מוצרים שנמכרים בישראל אפשרי לקנות בכל מקום
דן | 18-10-2019 15:45
זה לא נותן כלום ,בכל עיר יש מרכז קניות . החכמה של אמזון כאן בישראל למכור את כל המגוון שיש לה להציע כאן בישראל ולספק תוך 5 ימיים . זה כנראה יהיה במילניום הבא