אחרי חודשים רבים של ציפיות והתרגשות, היום (ראשון) זה קרה: חברת אמזון השיקה באופן רשמי את פעילותה בישראל, כשהפעילה את האתר הישראלי: Amazon.co.il. במסגרת פעילותה החברה החלה בפעילות משלוחים בתוך ישראל, כשלכבוד ההשקה המשלוחים יהיו בחינם במספר מותגים נבחרים.

באתר החדש תינתן עדיפות למוצרים שנמכרים בישראל ומועברים במשלוח המהיר, ביניהם מוצרים של חברות ישראליות רבות: אלקטרה, ורדינון, נעמן, דינמיקה סלולר, ועוד.  המשלוחים בעסקאות שיתבצעו דרך האתר ימולאו בפועל על ידי חברות ישראליות, שיצטרכו לעמוד בסטנדרטים הנוקשים של אמזון – הכולל מחירים זולים והתחייבות להגעת המוצר לבית הלקוח תוך חמישה ימי עסקים.

הכניסה של אמזון לשוק הישראלי צפויה להוביל לעליית מדרגה בתחום הקניות ברשת בישראל. החוקים של אמזון צפויים להעלות משמעותית את הסטנדרטים גם אצל המתחרות, וצפוי להוביל לשיפור בתחום בקרב כלל הענף. עם זאת, יש לציין כי בשלב זה החברות הישראליות המובילות ביותר בשלל תחומים בחרו שלא להשתמש בפלטפורמה.