יו"ר ימינה איילת שקד: "אני קוראת למפלגות הציוניות להסיר את החרמות האישיים והאידיאולוגיים, ולשבת למו"מ עם נתניהו. אני קוראת לגנץ לבוא ולדבר עם נתניהו.

שקד 19.9
הערב בהצהרה מביתה, אחרי שהגיעה מישיבה עם ראש הממשלה, קראה שקד למפלגות הציוניות לשים בצד את החרמות האישיות והאידיאולוגיות ולפתוח במו"מ עם נתניהו והצוות שהקמנו היום, על בסיס עקרונות של מדינה יהודית ודמוקרטית. אני קוראת לבני גנץ: שים את החרמות בצד ובו דבר עם נתניהו".
תגובות
יצא המרצע מהשק. שקד תומכת בצירוף גנץ לממשלה אבל למה לא אמרת את זה לפני הבחירות ??????