ראשי הסיעות הסכימו לבלוק ימין בהובלת נתניהו - סרוגים

ראשי הסיעות הסכימו לבלוק ימין בהובלת נתניהו

בתום ישיבת ראשי מפלגות הימין עם רה"מ, סוכם לחבור לבלוק ימין אחד בהובלתו של נתניהו, שיפעל יחד להרכבת הממשלה הבאה. עוד הוחלט להקים צוות מו"מ משותף לכל סיעות הימין

ראשי הסיעות הסכימו לבלוק ימין בהובלת נתניהו

ראשי סיעות הימין התכנסו כעת (רביעי) במשרד ראש הממשלה בירושלים והתחייבו על בלוק ימין אחד בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיפעל יחד לכינונה של הממשלה הבאה. כמו כן הוחלט להקים צוות מו״מ משותף לכל סיעות בלוק הימין.

בפגישה עם ראש הממשלה נתניהו השתתף השר יריב לוין וראשי הסיעות: יעקב ליצמן, משה גפני, נפתלי בנט, איילת שקד, בצלאל סמוטריץ׳, והרב רפי פרץ. השר אריה דרעי נפגש עם ראש הממשלה נתניהו מוקדם יותר הבוקר, מאחר ולא יכל להשתתף בפגישה בשל אזכרת השר לשעבר דוד אזולאי.

בעקבות הפגישה, סיעת הליכוד תתכנס בשעה 18:00 במלון אוריינט בירושלים, שם יישא ראש הממשלה דברים.

עוד באותו נושא

נתניהו: "ישראל זקוקה לממשלה ציונית ויציבה"


6

אמש ראש הממשלה התייחס לתוצאות המדגמים הדרמטיות ואמר כי "מדינת ישראל נמצאת בנקודת זמן היסטורית, ובראשם האיומים הקיומיים, הביטחוניים שאנחנו עומדים מולם ללא לאות וללא מורא. מערכת הבחירות הייתה קשה, לא נעימה. וכולנו יחד ניהלנו מערכה שהיא הייתה כל כך מוטה על ידי תקשורת חד צדדית נגדנו. זה לא עצר אותנו והבאנו הישגים שלא יאומנו".

בעת הזאת מדינת ישראל זקוקה לממשלה ציונית. לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות אנטי ציוניות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם שרוצחים את חיילינו, אזרחינו".

על המשא ומתן הקואלציוני אמר נתניהו, "בימים הקרובים ניכנס למו"מ כדי להקים ממשלה ציונית". והוסיף, "אנחנו עדיין מחכים לתוצאות האמת. אבל דבר אחד ברור, מדינת ישראל נמצאת בנקודת זמן היסטורית. אנחנו עומדים בפני הזדמנויות כבירות, אתגרים ביטחוניים ומדיניים ובראשם האיום האיראני ואנחנו נלחמים בהם ללא לאות וללא מורא".

ניכנס למשא ומתן, זהו צו השעה. ממשלה שמאגדת רבים בעם ולא מדירה אף אחד שרואה בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. האופן שבו יתנהל המשא ומתן מול הנשיא יעצב את מדינת ישראל לדורות. למען זה, ישראל זקוקה לממשלה חזקה, יציבה וציונית. מדינה שמחוייבת ללאום של העם היהודי".

נתניהו אף אמר כי "לא יכולה להיות ממשלה שנשענת על מפלגות אנטי ציוניות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית שמהללות מחבלים שרוצחים את ילדנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
הגיע
התמים | 18-09-2019 17:06
הזמן לומר לביבי לפנות את השטח ולהתעסק בתיקיו הפליליים. בתוך שעה הייתה קמה ממשלת אחדות שהעם כמה לה. ממשלה כזו הייתה פועלת למען העם כולו ולא לטובת אינטרסים אישיים או מיגזריים. נקעה נפשנו מממשלות העבר שלא טיפלו בבעיות האמיתיות של המדינה.
ממשלת שיתוק
לא נכון בכלל | 18-09-2019 18:21
אם נתניהו היה זוכה בכמות מנדטים גדולה משמעותית והיה קורא לכחול לבן להצטרף היית גם שמח וכמהה? כנראה שלא בכל משטר דמוקרטי חובה שתהיה אופוזיציה חזקה ומתפקדת שתבקר את הממשלה ושתנסה להוות אלטרנטיבה לשלטון קוראים לזה דמוקרטיה
מה אתה רוצה שגנץ שמפקיר חילים ינהל את המדינה
חיים | 18-09-2019 17:49
הוא גם יפקיר את הבן שלך בצבא
2
חייבים אדם אחד שינהל כי השמאל יפריד
אורלי | 18-09-2019 17:13
הם כל הזמן מנסים להפרד ומשום לכן זה חכם וצריך התחייבות מגובה מנתניהו
3
חיים בסרט
חחח | 18-09-2019 17:19
מי יהיה באופוזיצייה? כחול לבן?
כן בוודאי
מאיר | 18-09-2019 19:00
הם לא יכולים להקים ממשלה עם 13 מחבלים ערבים מהללי שהידים.
4
ביבי והליכוד השמאלנים
ירון שאול | 18-09-2019 17:29
מדוע מר נתניהו שאומר עכשיו שהסיעות הערביות תומכות בטרור ובמחבלים ובעד הרג חיילים ואזרחים לא עושה כלום ושום דבר נגד בג'צ ובתי המשפט והשופטים השמאלנים והמושחתים שבמקום להוציא מפלגות ערביות תומכות טרור הוציא מיחוץ לחוק את היהודים היקרים שאוהבים את המדינה.זה בגלל שביבי הוא ימין מזוייף שמשרת את האינטרסים של השמאל ויש כבר עשרות הוכחות מוצקות לכך.
5
ביבי נכשלת פנה את הכיסא
ימינה | 18-09-2019 17:32
הגיע הזמן שישראל כץ ייקח את המושכות, אם לא עכשיו אז גם לא בעוד 10 שנים.
6
דבר חכם הם עשו את זה מזמן
דביר | 18-09-2019 17:43
כחול לבן לעניות דעתי מתואמים עם ליברמן מזמן
7
אסור לתת לליברמן לנהל סוג של פוליטיקה כמו
שלומי | 18-09-2019 18:00
שראינו גם היום בבוקר הציב איזה 7 תנאים פוסל שליש מהכנסת גם בצד הימני משיחים וחרדים גם בצד השמאלי מרץ ערבים וגם את עמיר לא מסמפט בקיצור רק הוא במקום הנכון בכדור הארץ
8
שינוי שיטת הממשל דחוף
לתקן את המעוות | 18-09-2019 18:16
קודם כל חייבים להגיע להסכמה עם כחול לבן על שינוי שיטת הממשל בבחירות הבאות חייבת להיות הכרעה ברורה אפילו של מנדט אחד אבל ברורה לא יתכן שמפלגה שקיבלה תשע מנדטים תכפה על מפלגות גדולות ממנה עם מי לשבת ועם מי לא
9
עדר כבשים עוורות
נמאס | 18-09-2019 18:25
בבחירות הבאות אני לא מצביע להם
10
פרימייריז עכשיו בכל הציונות הדתית
שלום | 18-09-2019 18:51
לולי סמוטריץ היה קובע שלבן גביר רק 15,000 קולות כשהוא הביא למעלה מ 90,000 , והיו מכניסים את בן גבר במקום מכובד, לא היה קורה אותו פיצול . אלא שלסמוטריץ ובכלל לתקומה אפס מנדט מהציבור, ומסרבים לפריימיריז. בעוד רצו להשפיל את עוצמה במקום 9. הגיע זמן לחשבון הנפש של כל הציונות הדתית. בהרבה ישובים אחוז ההצבעה נמוך למרות שמדובר בבחירות מגזריות, שהיו אמור אחוז ההצבעה לגרד את ה 90% אלא שלרוב הציבור נמאס מאותם פוליטיקאים המחפשים את האינטרס האישי שלהם, ולכן החרימו את הבחירות. נותר רק תיקון אחד, שהוא פריימיריז בתוך המפלגות כולל תקומה, עוצמה, בנט, הבית היהודי, זהות, יחד. לא חייבים להיות פריימייריז פרסונליים אלא גם מפלגתיים. הציבור יצביע לרשימות שהוא רוצה לראות בכנסת. כגון בית יהודי 1, תקומה 2, עוצמה 3, בית יהודי 4, וכד'י הציבור יכתוב מתוך רשימה של 30 מועמדים את סדר המפלגות שהוא רוצה. המפלגות לאחר מכן ישבצו מי שהם רוצים לפי התוצאה שתהיה. את היור יש לבחור באופן אישי, כאשר את לאותה רשימה שהיור ייבחר, את המספר אחד שלו יהיה היור. ללא תיקון הצמצב לפי פריימייריז , בבחירות הבאות המצב יהיה גרוע יותר. סמוטריץ חייב להאשים את עצמו מהמצב העגום, כמי שמסרב לעמוד לבחירה בפריימייריז. תקומה מעולם לא עמדה למבחן הציבור והוא דרש ריץ רץ.
11
מצפצף על העם
בן | 18-09-2019 18:58
ביבי ממשיך להיות אטום ולצפצף על העם. העם אמר לביבי. די. נמאסת. אבל ביבי לא מרפה ולא ירפה הוא יעשה כל מאמץ לטרפד ממשלת איחוד לאומי. שאלוהים ישיב לאוכל השרצים כגמולו. ולעבריינים חובשי הכיפות כגמולם.
12
די לביביזם-הכיסא זה לא הכול!
דון קישוט | 19-09-2019 3:21
היכן הליכודניקים השפויים?
13
ברית העבריינים נתניהו-דרעי-ליצמן לא תיצלח!
אני | 19-09-2019 6:26
החברו שלושה יחדיו בלתי אם רצו לברוח מזרועות החוק?
14
בחירות
חיים לוי | 21-09-2019 20:51
אף אחד מחברי הכנסת לא דואג למדינה .כל אחד דואג לאינטרסים שלו ולתחת שלו .כולם מסבירים למה הם עדיפים .זו הסיבה שלא הצבעתי לא עכשיו ולא באפריל י