אלמלא ה"העלבון" בן גביר יכול היה להיות היום חבר כנסת

לקראת הבחירות הבאות, אולי כדאי שאיתמר בן גביר יקח את ההצעות 'המעליבות' שנותנים לו. מקום 8 ברשימת ימינה, היה ככל הנראה מכניס אותו לכנסת. אפשר להיות צודק ולהפגין מחוץ למשכן הכנסת, כשאתה חבר כנסת, העלבון מההצעה שקיבלת לפני הבחירות, הוא הרבה פחות צורב

אלמלא ה"העלבון", בן גביר יכול היה להיות היום בכנסת
  (צילום: פלאש90)

בחירות 2019 הסתיימו, וכצפוי מפלגת עוצמה יהודית לא עברה את אחוז החסימה.

למה כצפוי, כי ב-2003 וב-2006 היא לא עברה, ב-2013 היא לא עברה וגם ב-2015 היא נכשלה. ב-2009 בן ארי נכנס לכנסת במסגרת האיחוד הלאומי, וב-2019 מועד א' בן ארי היה נכנס אלמלא נפסל. בן גביר היה במקום השביעי ולו הייתה קמה ממשלה גם היה נכנס.

לקראת הסיבוב השני, בן גביר קיבל הצעה מעליבה – המקום השמיני ברשימת הימין המאוחד (שאח"כ הפכה לימינה). אכן הצעה מעליבה למי שיש לו ביד כמעט שני מנדטים. אבל פוליטיקה זה עסק קר וציני, שאין בו מקום לרגשות. עם שני מנדטים ביד, לא הולכים לשום מקום. ובנט יכול לללמד שאפילו עם 4 אתה בחוץ.

אז בן גביר עסוק בלהאשים את כל הימין בכך שנכשל. אבל אותן מילים בדיוק הוא וחבריו אמרו ב-2013. הנה אפילו יש לנו הוכחה:

עוד באותו נושא

עוצמה לישראל: יכולנו לעבור, אלמלא ההפחדות


22

גם אז האשימו את הבית היהודי והאיחוד הלאומי שניהלו קמפיין מאסיבי נגדם, והפחידו את הציבור שבסוף לא הגיע.

לקראת הפעם הבאה, אולי כדאי שאיתמר בן גביר יקח את ההצעות 'המעליבות' שנותנים לו. מקום 8 ברשימת ימינה, היה ככל הנראה מכניס אותו לכנסת – בעיקר אם 70,000 המצביעים שלו היו נרתמים להצביע טב. אפשר להיות צודק ולהפגין מחוץ למשכן הכנסת, כשאתה חבר כנסת, העלבון מההצעה שקיבלת לפני הבחירות, הוא הרבה פחות צורב.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
65 תגובות - 50 דיונים מיין לפי
1
גביר
ויזתא | 18-09-2019 9:42
סרוגים, קללת נינוה תבוא עליכם אחד אחד. מוכרי יוסף
הנה השקר הנורא על עוצמה יהודית, כנסו -
משה חיים | 18-09-2019 15:14
ברשותך אני חייב אחת ולתמיד לפוצץ את השקר הנורא של עוצמה יהודית, ולומר את האמת, כפי ששמעתי מפעילים בולטים שלה - עוצמה ידעה טוב טוב שאין לה שום סיכויים לעבור את אחוז החסימה, הם ידעו את זה טוב טוב, הגיון פשוט שצבר וותק של 4 פעמים (עכשיו 5..)!! כך שמעתי מאנשים שלהם!, הם ידעו שהם הולכים להזיק לימין ולציונות הדתית, והם ידעו שהם משקרים כשאמרו נעבור החסימה. אבל כל זה לא היה איכפת לראשי עוצמה יהודית מסיבה פשוטה אחת, הם הבינו שהפעם יש להם הזדמנות חד פעמית, כאשר הציבור התורני שם אישה חילוניה בראש האיחוד, ושזה בוודאי יביא לזליגה של עשרות אלפים של קולות של יסכימו להצביע לנציגים שלהם באיחוד הלאומי בגלל שהם שמו אישה חילוניה, ורק באופן של בלית ברירה הם הצביעו עוצמה יהודית כי באמת הם לחלוטין לא מסכימים עם הדרך של עוצמה יהודית ושל ה' כהנא, אבל בזה עוצמה יהודית מרווחים - כי יתגלה שהצביעו להם הרבה יחסית לגודלם האמיתי, ואז יהיה להם קלף מיקוח בפעמים הבאות, כי בפעם הבאה הם כמובן ילכו להתחבר עם אחרים, אבל עכשיו למי איכפת מהימין והציונות הדתית שייחלשו העיקר שיהיה לנו קלף מיקוח שקרי לסיבוב הבא.. במילים קצרות - עוצמה יהודית ידעו שהם לא יעברו את אחוז החסימה, אבל הם רצו בגלל אגו !! שיצביעו להם מתנגדי שקד אעפ שהם מזוהים עם איחוד לאומי ובית יהודי, ואז בפעם הבאה הם יוכלו להגדיל את קלף המיקוח שלהם במשא ומתן על החיבורים !!, אבל טובת הימין והציונות הדתית שנחלשה בגללם לא עניין אותם!!, וגם אחרי כז הם קיבלו רק 70 או 80 א' קולות, שצריך להבין שרובם בכלל לא מזדהים עם עוצמה!! ולא יצביעו להם בעתיד לסיכום אני מקווה שהבית יהודי-אחודלאומי והימין החדש ישכילו לא לתת לבן גביר את מה שהם בישלו לנו פה בבחירות האלה
2
למה לזרוק הצידה מי שהיה חלק מהאיחוד?
לא לגמרי מסכים | 18-09-2019 9:44
היה צריך לקבל מקום 4 או 5.
לפני הבחירות אמרתי 75 אלף לעצמה ותו לא מידי
אברהם פישר | 18-09-2019 9:59
לבן גביר הוצעו מקומות ראליים לפני שפנו לימין החדש בן גביר היהיר השחצן החסר אחריות סרב ויצא להרפתקה שבכוחו לבד ,[בעוד שבבחירות אפריל 3 מפלגות:בית יהודי,איחוד לאומי ועצמה יהודית הביאו 150000 קולות] להביא 140000קולות הכשלון המהדהד רשום על שמו באותיות קידוש לבנה ואסון אבוד ממשלת ימין יזכר לו לדראון עולם
3
הכת שלהם תביא עלינו חורבן בית שלישי חס ושלום
אורי שוחט | 18-09-2019 9:49
ההתנהגות שלהם היתה נוראית, חסרי אחריות
ר | 18-09-2019 15:15
וחסרי דרך ארץ ומה לא?
4
נכון, ומה לגבי הכיוון ההפוך?
כוחנו באחדותינו | 18-09-2019 9:50
כתבת יפה על התיקון הנדרש מהכיוון של עוצמה אבל תכתוב בבקשה גם על התיקון הנדרש מהמפדל ובנט. דווקא בגלל שפוליטיקה היא משחק ציני, על מנהיגי הציונות הדתית מוטלת החובה להשלים עם כך שעוצמה היא כח אלקטורלי בציונות הדתית, ולהכיל אותם כבלוק טכני על אף הסלידה העמוקה שבנט והבית היהודי חשים כלפיהם. להקיא אותם לרשימה נפרדת זה חוסר אחריות! המספרים מדברים בעד עצמם בשתי מערכות הבחירות הנוכחיות: 2- לעוצמה, 4- לימין החדש, והשאר לבית היהודי- נניח 4.
הכוח של עוצמה הוא שליש ממפלגת השחצנים
דוד | 18-09-2019 13:47
אז מגיע לה לפחות מקום רביעי
5
לא בטוח כמה מנדטים היו יורדים בגלל שבן גביר
יעקב דינור | 18-09-2019 9:58
היה כלול ברשימה, אז לכן זה תיאורטי בלבד.. חלק מהדתיים הליברלים לא הצביעו בגלל החרדלים ובגלל החיבור האוטומטי לביבי חרדלים לא הצביעו - בגלל הימין החדש והסרוגים כנראה כבר לא מגזר בתוך החברה הישראלית, אלא מרגישים מספיק בטוחים במקומם
6
טעות
משה | 18-09-2019 9:58
אתה טועה לחלוטין בן גביר לא מחפש סידור עבודה זו מפלגה שמייצגת חלק בעם שמגיע לו ייצוג הולם לפי כוחו כבר הוכח יותר מפעם אחת שעוצמה שווה יותר מהאיחוד הלאומי או מהבית היהודי אז אם היו רוצים איחוד היו מציעים הצעה הוגנת לא הכל מתחיל ונגמר בכסא
עדיף להיות חכם מאשר צודק
חרדי | 18-09-2019 14:54
עדיף להיות חכם מאשר צודק
עוצמה קיבלה שליש
דוד | 18-09-2019 13:49
לכן היא שווה בערכה לכל אחת מהמפלגות שמתי רות לייצג את המגזר הסרוג
איך
התמים | 18-09-2019 10:24
הוכח שעוצמה שווה יותר מהאיחוד הלאומי או הבית היהודי ???? הרי כבר מספר פעמים עוצמה רצה לכנסת ולא עוברת את אחוז החסימה ! מה שהוכח הוא שלעוצמה אין מצביעים. רוח וצילצולים - ואין תמיכה בעם. עוד הוכח שרוב העם סולד מקיצוני הימין שמנסים לכפות על הרוב הגדול אורחות חיים ומדיניות שאינן מקובלות על הרוב השקט של העם. אז@די, תתקפלו בשקט ותנו לנו להיות מדינה נורמלית ומאוזנת. מדינה דימוקרטית, תרבותית, בעלת מדע מתקדם וסובלנות. מוותרים על מדינת דאעש יהודית.
7
אני עדיין חושב שכולם אשמים
שמעון | 18-09-2019 10:04
החיבור לא צלח כי הציעו להם הצעות מבישות 70 80 אלף אנשים הצביעו עוצמה ברור שהם היו צריכים לקבל לפחות את מס 3, ועוד אחד בעשירייה..
תגובה למשה חיים
א. כהן | 19-09-2019 1:01
חבר, חוץ מניתוח הסתברותי שכתבת עליו כמה מילים לא הבאת כלום. לפחות תגיד מי אלה הבכירים במטה שאתה מסתמך על דבריהם. (או שתכתוב לכאורה). הגאווה של עוצמה יהודית תתגלה בקרוב שהמלחמות בממשל לא יפסקו ושוב לא יהיה ניתן להרכיב ממשלה שתנצל את המשאבים שלנו כראוי. וכמובן תשמור על הצביון במדינה.
התשובה לטוקבקיסטי עוצמה יהודית, כנסו -
משה חיים2 | 18-09-2019 15:16
אני חייב אחת ולתמיד לפוצץ את השקר הנורא של עוצמה יהודית, ולומר את האמת, כפי ששמעתי מפעילים בולטים שלה - עוצמה ידעה טוב טוב שאין לה שום סיכויים לעבור את אחוז החסימה, הם ידעו את זה טוב טוב, הגיון פשוט שצבר וותק של 4 פעמים (עכשיו 5..)!! כך שמעתי מאנשים שלהם!, הם ידעו שהם הולכים להזיק לימין ולציונות הדתית, והם ידעו שהם משקרים כשאמרו נעבור החסימה. אבל כל זה לא היה איכפת לראשי עוצמה יהודית מסיבה פשוטה אחת, הם הבינו שהפעם יש להם הזדמנות חד פעמית, כאשר הציבור התורני שם אישה חילוניה בראש האיחוד, ושזה בוודאי יביא לזליגה של עשרות אלפים של קולות של יסכימו להצביע לנציגים שלהם באיחוד הלאומי בגלל שהם שמו אישה חילוניה, ורק באופן של בלית ברירה הם הצביעו עוצמה יהודית כי באמת הם לחלוטין לא מסכימים עם הדרך של עוצמה יהודית ושל ה' כהנא, אבל בזה עוצמה יהודית מרווחים - כי יתגלה שהצביעו להם הרבה יחסית לגודלם האמיתי, ואז יהיה להם קלף מיקוח בפעמים הבאות, כי בפעם הבאה הם כמובן ילכו להתחבר עם אחרים, אבל עכשיו למי איכפת מהימין והציונות הדתית שייחלשו העיקר שיהיה לנו קלף מיקוח שקרי לסיבוב הבא.. במילים קצרות - עוצמה יהודית ידעו שהם לא יעברו את אחוז החסימה, אבל הם רצו בגלל אגו !! שיצביעו להם מתנגדי שקד אעפ שהם מזוהים עם איחוד לאומי ובית יהודי, ואז בפעם הבאה הם יוכלו להגדיל את קלף המיקוח שלהם במשא ומתן על החיבורים !!, אבל טובת הימין והציונות הדתית שנחלשה בגללם לא עניין אותם!!, וגם אחרי כז הם קיבלו רק 70 או 80 א' קולות, שצריך להבין שרובם בכלל לא מזדהים עם עוצמה!! ולא יצביעו להם בעתיד לסיכום אני מקווה שהבית יהודי-אחודלאומי והימין החדש ישכילו לא לתת לבן גביר את מה שהם בישלו לנו פה בבחירות האלה
אמת ויציב. בדיעבד בן גביר צדק. מקום 8 לא שווה
שוקי26 | 18-09-2019 13:50
בוודאי עם כניסת עוצמה, לייטים היו שוב בורחים ומשאירים את בן גביר בחוץ
8
הבעיה של הכותב שהוא דופק על חזהו של חברו בלבד
חשבון נפש | 18-09-2019 10:05
על קמצא ובר קמצא חרבה ירושלים... אז מי אשם? קמצא? בר קמצא? המארח? חכמים? התשובה ברורה לכל - כולם אשמים! כל עוד תמשיכו להאשים ולנזוף רק באיתמר בן גביר לא תצליחו לאחד ולא תצליחו להנהיג. גם אתה כתב יקר תומך ימינה כמובן, תביא עלינו חורבן.
9
זה לא מה שהוא חיפש
עמוס | 18-09-2019 10:09
בן גביר לא חיפש לשבת בכנסת. הוא חיפש משהו משמעותי יותר. מה הוא היה עושה כחבר בודד בכנסת ועוד בזמן שיש ממשלת אחדות? הוא לא חיפש לעצמו סידור עבודה אישי. הוא זן אחר של פוליטיקאי. הכותרת הייתה צריכה להיות אחרת. ללא הזלזול של ימינה בעצמה יהודית, גוש הימין היה חזק יותר.
10
אם תבדוק לאן נעלמו מצביעי עוצמה מהסקרים תופתע
עוד נקודה למחשבה | 18-09-2019 10:09
באמת בסקרים עוצמה קיבלה יותר מ 4 מנדטים. נגיד שאחוז אחד מזייף. לאן נעלמו מצביעי עוצמה הפוטנציאלים? אז אני אחת מהם. לא הצבעתי עוצמה כי אמרתם כל הזמן שהם לא יעברו את אחוז החסימה. אבל גם לא הצבעתי ימינה כי ההתנשאות שלכם והזלזול בעוצמה יהודית מרחיק אותי מאד מכם. גם המאמר שעכשיו כתבת מראה על התנשאות וחוסר הבנה פוליטית.
כל כך נכון אבל עדיין בחרתי עוצמה
ביתרי | 18-09-2019 15:50
הבנתי שאני זורק תקול והייתי שלם עם זה ,בכל אופן לא הייתי בוחר ימינה ,הקמפיין שלהם השאיר לי צלקת מהם לעד ,ועוד הייתי חלק מהמחנה הזה 3 קדנציות ,הפתרון הוא הורדת אחוז החסימה ,
תכלס
דוד | 18-09-2019 13:53
תכלס
11
אילמלא המעליבים שנשארו היום עלובים,ימינה יכלה
אני | 18-09-2019 10:11
להיות היום גדולה יותר ומכובדת יותר גם אחרי עזיבת המועדפים עליהם בנט ושקד שבכלל לא מתאימים להם. תאווה וגאווה הם העומדים מאחורי הכישלון המחפיר של סמוטריץ ופרץ.
12
איכס. כתב חצר של ימינה
אחד שיודע טוב | 18-09-2019 10:16
בתכל'ס בן גביר שווה לא פחות מכל אחד מהמרכיבים של ימינה (אם לא יותר מכל אחד מהם) ולכן בפעם הבאה הוא חייב לדרוש ריצרץ מלא. לא בכל פעם שיורקים עליך אתה חייב להגיד שזה גשם.
13
עוצמה -כת של רשעים
נח | 18-09-2019 10:21
הכל כבר נאמר .75000 אנשים שביום כיפור צריכים לומר על חטא שחטאנו ביוהרה בגאווה בחוסר שכל בחוסר אמונת חכמים ומעל הכל בחטא שחטאנו על הרסה ארץ ישראל וההתישבות ביהודה ושומרון.
14
בוז לאיילת שקד
איפה האחריות? | 18-09-2019 10:26
לתת לבן גביר הצעה לא מתכתבת עם המציאות זה לא רציני. היה מגיע לו אלקטורלית את מקום 5 בימינה ואז היה רוב לגוש הימין. מי שמחרחר מריבה ודואג להציע הצעות לא הוגנות הוא אחד שלא אכפת לו מאיחוד הציונות הדתית ורוב לגוש הימין.
15
עוצמה
מתי | 18-09-2019 10:38
איתמר נהגת בעוצמה אבל לא בחוכמה שרפת קולות יקרים לימין כולל אותי.ביקשנו שתעשה סקר אמיתי לבדוק כמה יצביעו בעדך זה לא היה מסובך בשביל א מנדמנדטים חבל ..אולי בפעם הבאה
16
להערכתי אתה טועה
חם או יפת | 18-09-2019 10:39
אם בן גביר היה נכנס עוד קולות ששייכים לדתיים הליברלים (הבנטים) היו עוזבים. מעטים מהליברלים הדתיים היו מוכנים לתת את קולם למפלגה עם בן גביר. בגדול מה שראינו בבחירות האלה שכמנדט (אולי אפילו שתיים) של חרדלים עזבו ועברו לחרדים בגלל בנט ושקד. הסידור הכי טוב בכדי למצות את כוח המגזר כולו היה כך: הימין החדש ביחד עם זהות הבית היהודי האיחוד הלאומי ביחד עם עוצמה. במצב כזה שמפלגות נמצאות עם מפלגות דומות להן אפשר למצות את התמיכה. בנט עם פייגלין היו מקבלים 5. הימין המאוחד היו מקבלים 5. לעומת כ 7 מנדטים בלבד בבחירות הנוכחיות. אולי אם המגזר כולו יקבל קצת ענווה ולא ינסה לחכות הר כגיגית את דעותיו ואורחות חייו על העם כולו הציונות הדתית הייתה מצליחה לכבוש יותר לבבות.
הליברלים הדתיים הצביעו לכחול לבן
משה | 18-09-2019 12:56
הליברלים הדתיים הצביעו לכחול לבן. רואים את זהב בריכוזי הדתיים
17
יהירותו של בן גביר היא מפלתו
ג'ולי | 18-09-2019 10:44
חבל שבן גביר לא מפיק לקחים וממשיך להמר על עתיד עם ישראל. אם באמת היה לו אכפת, היה מסתפק במקום 8 שבעיניו לא היה ריאלי. ועכשיו הוא מחוץ לכנסת במקום ממש אבל ממש לא ריאלי.
18
איתמר בן גביר אמרנו לך שעצמה לא תעבור את אחוז החסימה
גולן | 18-09-2019 11:09
איתמר בן גביר אמרנו לך שעצמה לא תעבור את אחוז החסימה. הכשלון שאין ממשלת ימין הוא שלך הקולות שנזרקו לפח הם שחסרים למחנה הלאומי היהירות הגאווה והשחצנות שלך הם בלתי נסבלים פעם אחר פעם אתה נכשל ומכשיל אנשים אם יבואו אסונות על עם ישראל וארץ ישראל זה רק בגללך
איתמר ובן-גביר נמושות,נפוחי אגו.
חלי | 18-09-2019 20:10
הבאתם עלינו ממשלת שמאל.תרדו מהבמה ושלא נצטרך לראות את פרצופכם על המסך או לשמוע את קולכם מעל גלי האתר.בושו והעלמו.
19
אין לו גם 70 אלף מצביעים
מאיר | 18-09-2019 11:13
סתם מוקיון שקרן תככן אלים ווולגרי
20
המגיבים כאן
התמים | 18-09-2019 11:22
מתעלמים מעובדה מרכזית אחת : עוצמה כשלה וימינה קיבלה מה שקיבלה לא רק בגלל כשל טקטי ( חיבורים, איחודים, מיקום ברשימה ושאר ירקות ) אלא משום שעם ישראל סולד מהימין הקיצוני שמנסה לכפות את דעתו על הרוב. הטענה שהעם רוצה ימין חזק שלא ייתן לביבי חופש תמרון ופעולה - פשוט אינה נכונה. רק מיעוט שבמיעוט דוגל במדיניות הימין הקיצוני. העם רוצה מדינה נורמלית, דמוקרטית, ליברלית ומתקדמת. לא מדינת יהודיסטאן חשוכה ולא חזרה לימי דוד המלך. נקודה.
21
בן גביר הוכיח שהוא מביא הרבה יותר מכל אחד בימ
ליאת פרידמן | 18-09-2019 11:32
בן גביר הוכיח, למרות שהלכו לו על הראש, שהוא מביא הרבה יותר מכל אחד אחר בימינה. חבל שלא השכלנו לעשות איחוד הגון יותר עם בן גביר. מה גם שהוא איש מוצלח ביותר.
22
לא יקרה !
מיכאל | 18-09-2019 11:32
אנחנו עוצמה יהודית ! ושאנחנו באים לקלפי אנחנו בוחרים בנציגים שלנו לא נצביע בחיים לאיחוד שהנציגים שלנו במקום 8 לא יקרה עדיף שלא נתאחד או שבנט ושקד ילכו למקום 8 שם מקומם הטבעי , הכי טוב שאדון נתניהו יוריד חזרה את אחוז החסימה ל 2 מנדטים וככה כל אחד ירוץ לבד
אסור להוריד את אחוז החסימה
אזרח | 18-09-2019 22:42
למדנו ממערכות בחירות קודמות שחבר כנסת ממפלגה עם מנדט אחד משגע מדינה שלמה . העלאת אחוז החסימה מיצרת את יכולת המשילות . ואז לאחר שהפוליטיקאים מסתדרים בניהם אפשר לנהל מדינה.
23
לא הבנתי למה רק בן גביר אשם ומה עם כל ההוזים?
ישי | 18-09-2019 11:46
למה רק בן גביר נכון הוא טעה. אבל הוא אשם כמו סמוטריץ והרב פרץ שהעדיפו את בנט ושקד על פני בן גביר ונעם. סמוטריץ מעדיף את הדרך הקלה אך במקום לבנות רשימה מובהקת של הציונות הדתית העדיף רשימה אחרת שלקחה בסוף יותר מהציונות הדתית. האמת הכתובת היתה על הקיר רק ההוזים ערוץ 7 בית אל סמוטריץ והליברלים חשבו (או לא חשבו) שיהיה דו ספרתי!!
24
העלבון הוא של תומכי עוצמה
שמואל | 18-09-2019 11:46
לא אצביע ללא ייצוג פרלמנטרי לנציגים שלי. כל כך פשוט. כל כך בסיסי
25
סרוגים אתר חד צדדי ונגוע באינטרסים
מאירסון | 18-09-2019 11:53
שכחתם שבן גביר בחר להיכנס לאיחוד בבחירות הקודמות בניגוד לבנט ושקד שהפקירו את המחנה הסרוג ואפילו לא עברו את אחוז החסימה. מי שהצביע טב עשה את זה אך ורק בגלל הרבנים. אתר כמו סרוגים לא צריך ללכלך על בן גביר שמוסר את נפשו למען הציבור
26
כף בן גביר יחזור בגדול לא להתיאש
בחרתי | 18-09-2019 11:58
בן גביר נועד לגדולות כי כנראה רק הוא רואה את הריקבון במימסד המישפטי הדיקטטורי ובמשטרה האלימה שקרנית רוצחת
27
הצעה
משה | 18-09-2019 12:04
בפעם הבאה אפשר לתת לו מקום שמגיע לו או כדבריך- מקום לא מעליב.
28
יואלי, אתה איש תקשורת? כנראה שאתה לא מעודכן
יוסי | 18-09-2019 12:14
אם היית יותר בעניינים היית יודע שבנט שם טאבו על בן גביר, לא במקום השמיני ולא במקום ה-18. אז את כל חצי הביקורת והתיסכול את יכול להפנות למפלגה אותה ניסיתם לקדם (ולא בהצלחה רבה) - ימינה
29
הטעות היא של סמוטריץ
גג | 18-09-2019 12:30
הסכים לקבל את בנט ולא את בן גביר? הוא הכישלון הגדול! חסר עמוד שדרה, הראה שהוא גיבור מקלדת וזהו.
30
פריימיריז היום לכל הציונות הדתית ללא אינטרסים
שלום | 18-09-2019 12:45
לולי סמוטריץ היה קובע שלבן גביר רק 15,000 קולות כשהוא הביא למעלה מ 90,000 , והיו מכניסים את בן גבר במקום מכובד, לא היה קורה אותו פיצול . אלא שלסמוטריץ ובכלל לתקומה אפס מנדט מהציבור, ומסרבים לפריימיריז. בעוד רצו להשפיל את עוצמה במקום 9. הגיע זמן לחשבון הנפש של כל הציונות הדתית. בהרבה ישובים אחוז ההצבעה נמוך למרות שמדובר בבחירות מגזריות, שהיו אמור אחוז ההצבעה לגרד את ה 90% אלא שלרוב הציבור נמאס מאותם פוליטיקאים המחפשים את האינטרס האישי שלהם, ולכן החרימו את הבחירות. נותר רק תיקון אחד, שהוא פריימיריז בתוך המפלגות כולל תקומה, עוצמה, בנט, הבית היהודי, זהות, יחד. לא חייבים להיות פריימייריז פרסונליים אלא גם מפלגתיים. הציבור יצביע לרשימות שהוא רוצה לראות בכנסת. כגון בית יהודי 1, תקומה 2, עוצמה 3, בית יהודי 4, וכד'י הציבור יכתוב מתוך רשימה של 30 מועמדים את סדר המפלגות שהוא רוצה. המפלגות לאחר מכן ישבצו מי שהם רוצים לפי התוצאה שתהיה. את היור יש לבחור באופן אישי, כאשר את לאותה רשימה שהיור ייבחר, את המספר אחד שלו יהיה היור. ללא תיקון הצמצב לפי פריימייריז , בבחירות הבאות המצב יהיה גרוע יותר. סמוטריץ חייב להאשים את עצמו מהמצב העגום, כמי שמסרב לעמוד לבחירה בפריימייריז. תקומה מעולם לא עמדה למבחן הציבור והוא דרש ריץ רץ.
31
י
י | 18-09-2019 13:12
היום מתברר שזה לא רק הצעה מעליבה אלא גם ספק אם ראלית (אם בן גביר מצטרף יש מנדט שיעבור לליכוד ולא יצביע לו) לא היתה לו בררה אלא לרוץ לבד חבל ששקד לא לקחה אחריות ונגררה אחרי בנט
32
אמרתי מיד שעוצמה לא עוברת
סטטיסטיקאי | 18-09-2019 13:15
בבחירות הבאות תזכרו מה היה ואל תבזבזו קולות עבור מפלגות קטנות . זה כבר כלל אפילו אם מפלגה ימנית קטנה מקסלת 5 מנדטים בסקרים היא לא עוברת . למעשה אני שמתי לב מספר מנדטים שמקבלות מפלגות ימניות קטנות מקבלות באמת כמספר מנדטים ממוצע בסקרים לחלק ל 1.66. כך שרק אם מפלגה ימין קטנה מקבלת ממוצע בסקרים כ 7 מנדטים רק אז יכולים להיו בטוחים שהיא עוברת . ואם מפלגה מסוג זה מתנדנדת על אחוז החסימה אין לא סיכוי לכבור . תזכרו להבא את הכלל הזה מספר ממוצע בסקרים לחלק ל 1.66 . אך הכלל הזה נכון רק כלפי מפלגות ימניות קטנות ולמה זה כך יש לי גם הסבר אבל אין לי סבלנות לכתוב עכשיו .
33
ל
הציעו מקום לא ראלי | 18-09-2019 13:21
אם שבעה מנדטים שיש לימינה בן גביר לא נכנס (אם הוא באיחוד יש מנדט שזז לליכוד ולא יצביע לו) חבל ששקד נגררת אחרי בנט ולא הציעה לו מקום 5
34
עוצמה קיבלה שליש מקולות הציונות הדתית
דוד | 18-09-2019 13:39
בפעם הבאה מגיע לה מקום רביעי אם לא שלישי. אחרת לא תהיה ממשלת ימין
35
תחשבו קצת מתנגדי בן גביר
אביתר יעקב מיכלשוילי | 18-09-2019 13:40
אם הוא היה מסכים עוצמה יהודית היתה ממשיכה להיות ילדת הכאפות של בנט וסמוטריץ. אנחנו לא ילדי כאפות, אנחנו מפלגה עם אידיאולוגיה ועם עשרות אלפי בוחרים. די.
36
לסלק את כל הילדותיים של "עוצמה" יהודית.
בןגבירהביתה | 18-09-2019 14:23
שורפי קולות סדרתיים מלאים מעצמם וחושבים שרק הם אידיאלסטים ומבינים... לא להתקרב אליהם.
37
ימינה כולה קיבלה 230k ועוצמה קיבלה 75k
הרשעים בנט וסמוטריץ | 18-09-2019 14:29
כשברור שהחלוקה בימינה לא שווה...אז למה בן גביר צריך לקבל פח זבל בפניו - ומקום שמיני במפלגה מפוצלת ולא מקום 4 ו6 שריאלים למה שהוא הביא....?! עכשיו יבינו המפזלניקים הדפוקים...ששום דבר לא נמצא בכיס של אבותיהם...ואם הם רוצים לקבל מנדטים שווים שיהיו ישרים ויתנו מקומות ריאלים...
38
ותודה לא-ל שסוכן השב"כ עם תמונת גולדשטיין לא
אחד שמכיר | 18-09-2019 14:58
לא בכנסת.
39
למה הצבעתי בכל זאת עוצמה?
שמעון | 18-09-2019 15:01
ידעתי היטב שסיכוייהם קלושים, אבל בסופו של דבר לא היה לי למי להצביע חוץ מהם. להצביע להם זה להמר אם יעברו, אבל אצל כולם זה גם כן הימור: ימינה: אולי יחזרו וילכו עם ליברמן ולפיד ויפעלו נגד התורה. ליכוד: הימור שלא ילך עם השמאל ולא יוותר על תורה ועל ארץ ישראל. שס וג' : אולי יוותרו על ארץ ישראל כשם ששס עשו באוסלו וג' בגוש קטיף. ובכל זאת חשבתי להצביע ימינה עד שראיתי בבוקר הבחירות את סרטון רפי פרץ משקר במצח נחושה שהוא הציע מקום חמישי לעוצמה, אז נגעלתי סופית מימינה, שלא רק התנשאו שלא כדין על עוצמה אלא שגם מי שמתיימר להיות רב מוכן לשקר בשביל הבחירות, חשבתי שזהו, אני מצביע עוצמה, ואיני מתחרט. אגב בבחירות הקודמות לא הצבעתי לאיחוד הימין בגלל התנשאותם על אנשי עוצמה ובגלל שעמד בראשה רפי פרץ שהוכיח כרבצר שהוא יודע להיכנע לכל דרישות השמאל.
40
אני מעיין בסוגיה של מי יותר אשם
בצלאל | 18-09-2019 15:27
בן גביר או הבוחרים בו
41
ימינה הם רפורמים הורסי היהדות
ירון שאול | 18-09-2019 15:48
לכותב הכתבה תקשיב טוב טוב מה יש לי לומר לך: גם אם אדע בוודאות מוחלטת שעוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה אצביע אך ורק להם כי אני לא משקר לעצמי ולא עובד על עצמי בעניים ובוחר אך ורק בימין האמיתי היחיד במדינה כל השאר הם ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל ויש כבר עשרות הוכחות מוצקות לכך.עוד יגיע היום שבו כל השמאלנים הבזויים וגם כל הימין המזויף והבזוי יצעקו בקול גדול שהרב כהנא צדק אבל אז כבר יהיה מאוחר מידי ולא תהיה לנו מדינה.אם מפלגת עוצמה יהודית לא היתה קיימת לא אני ולא עוד אלפי פעילים של עוצמה יהודית לא היינו בוחרים באף מפלגה.
42
החשבון לא נכון!
ישראל | 18-09-2019 15:51
אם בן גביר היה ממוקם מספר 8, אלפי אנשים לא היו מצביעים לרשימת ימינה, הוא סדין אדום.
43
בן גביר אמר שאם הוא היה נכנס במקום 8
ימני דתי | 18-09-2019 20:11
הבוחרים שלו לא היו באים לקלפיות, ולכן הוא העדיף לרוץ לבד ולהציל את הקולות האלו
44
הרבה תומכים של ימינה הצביעיו עוצמה כדי להציל
צ | 18-09-2019 22:14
וההפך תומכים של עוצמה שהבינו שהם לא יעברו ולכן הצביעו טב כדי לא לזרוק את הקולות לפח כמובן שגם אם כל אלה לא היו מצביעים כף הם עדיין לא היו עוברים
45
כאשר לא חושבים עם הראש אלא ממקום אחר
ימינה | 18-09-2019 23:08
צודק הימין הפסיד 3 מנדטים בגלל האגו של בן גביר
46
ניצחון לעוצמה, הפסד של הימין..
א. כהן | 19-09-2019 1:03
שוב הפעם הוכחנו כמה אנחנו הופכים להיות חלשים. בקצב שכזה, כפי שנראה לאחר מערכת בחירות מוצהרת על מלחמה בין דתיים לחילונים. כבר להיות מאמין בישראל זה יחשב לפשע.
47
בן גביר
שמחה | 19-09-2019 1:23
עם ישראל לא החכים גם הפעם עם מזוכיסט עם נבל ולא חכם...., הפסדתם בגדול....לא עוצמה הפסידו עם ישראל הפסיד והעלבון הוא לעם ישראל בלבד .. אל תבכו מחר
48
הוא ניצח!
ישראל | 19-09-2019 16:39
ההישג שהביא שווה יותר מסמוטריץ לבד וכנראה גם יותר מפרץ ועוד הבדל ענק מי שמצביע לו זה מאידאולוגיה צחה לא קשור לזרם או קבוצה ולכן אל תנסו להעלים אותו הוא עוד יחבור אליכם מקום שני
49
כאילו סמוטריץ ופרץ הם לגיטיימים מה השתגענו ?
שלמה | 19-09-2019 18:11
שני מפלגות שיחד יש להם 40 אלף קולות תפסו את המחנה הציוני לאומי מהראש?
50
אולי די לרקוד על הדם?
טל | 19-09-2019 18:58
אנשים טיפשים וחסרי ערכים שעדיין לא קלטו שאחדות וכבוד הדדי חשובים יותר מהשטויות שיש להם בראש... לכו תלמדו מה באמת חשוב בחיים. אריה יואלי. אתה לא מעניין. לך תחפש תעסוקה אחרת. לא הצבעתי להם אבל אי אפשר לסבול את כל האלה מתוכנו שרוקדים על הדם למרות שיש מצב שמה שתכלס ריסק אותו זה העלמות ושקרים בקלפיות.