נשיא המדינה ריבלין בתגובה ראשונה לתוצאות המדגמים - סרוגים

נשיא המדינה ריבלין בתגובה ראשונה לתוצאות המדגמים

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הגיב לפני זמן קצר לתוצאות המדגמים ואמר כי הוא יכנס את הסיעות לסבב התייעצויות לאחר שיקבל את תוצאות האמת

נשיא המדינה ריבלין בתגובה ראשונה לתוצאות המדגמים
  צילום: פלאש90

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הגיב לפני זמן קצר (שלישי) לתוצאות המדגמים ואמר כי הוא יכנס את הסיעות לסבב התייעצויות לאחר שיקבל את תמונת המצב המדויקת ביותר ובהקדם האפשרי. לדברי ריבלין צעדיו ייעשו בתיאום מלא עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית ולאחר שישמע את עמדת הסיעות כולן וישקול את כלל השיקולים העומדים על הפרק.

מבית הנשיא נמסר כי "מול עיניו של הנשיא יעמוד הצורך לכונן ממשלה בישראל מהר ככל הניתן ולממש את רצון העם, כפי שבא לידי ביטוי בתוצאות הבחירות, לצד הצורך להימנע מבחירות שלישיות. בהתאם, יטיל הנשיא את המנדט להרכבת הממשלה לאחר התייעצות ושיח עם נציגי הסיעות וראשי המפלגות הרלוונטיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
הנשיא ריבלין נתמך הקרן להשמדת ישראל
ירון שאול | 18-09-2019 0:01
כבר ידוע ויש הוכחות מוצקות לכך שהנשיא זיבלין נתמך על ידי הקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים.מי שרוצה הוכחות מוצקות לכך שיכנס לדף הפייסבוק של: מוציאים את הקרן החדשה מישראל.אתם תהיו בהלם מימה שתשמעו שם.הדף שייך לאיש מודיעין בשם אבי זלינגר שהצליח להשיג את כל המסמכים הסודיים של הקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים.
נצח ישראל לא ישקר
נילי | 18-09-2019 15:44
אמנם נשיא המדינה תומך בקרן הקיימת, אך שום ניסיון של הארורים הללו לא יסלף את חיינו לחיים הארורים של יהודי שלא נחשף לעולם האמיתי. חי את הרגע מה ישאר למחר
אתה שרוף בצורה משמעותית
חחחחחחח | 18-09-2019 7:55
באמת תבדוק את עצמך.