עימות בקלפי: פעיל שמאל הוכה על ידי תומכי ליכוד - סרוגים

עימות בקלפי: פעיל שמאל הוכה על ידי תומכי ליכוד

כוחות משטרה נפרסו בקלפיות ברחבי הארץ כדי לשמור על טוהר הבחירות, אך למרות זאת נרשמו מספר עימותים במהלך הבוקר. בין השאר פעיל המחנה הדמוקרטי הותקף על ידי תומכי הליכוד שניסו להוריד את שלטי המפלגה

עימות בקלפי: פעיל שמאל הוכה על ידי תומכי ליכוד
  כוחות משטרה בקלפי בתקוע (צילום: סרוגים)

מתיחות בקלפיות: כוחות משטרה רבים נפרסו הבוקר (שלישי) ברחבי הארץ – זאת במטרה לפקח על הקלפיות ולשמור על טוהר הבחירות,  ובמקביל למנוע עימותים והפרות סדר.

למרות מאמצי המשטרה, הבוקר נרשמו מספר עימותים בקלפי בפתח תקווה, כאשר פעיל רשימת "המחנה הדמוקרטי" הוכה באלימות על ידי קבוצת פעילי הליכוד – זאת אחרי שניסה למנוע מהם להוריד את שלטי הרשימה שהציב מחוץ לקלפי. מצבו של הפעיל טוב, והוא הגיע לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה. תלונה נוספת הוגשה על ידי מפלגת העבודה נגד הליכוד, בטענה כי נשלחו הודעות מזויפות מטעמם הקוראות לעמיר פרץ לפרוש מהמירוץ, וגם ישראל ביתנו הגישה תלונה בטענה כי פעילי ליכוד מצלמים מחוץ לקלפי באור עקיבא. עם זאת, מוועדת הבחירות נמסר כי לא ידוע להם על כל אירוע חריג.

ראש מנהלת הבחירות במשטרה, תנ"צ סיגל בר צבי, אמרה בהשלמת ההיערכות אמש כי "תפקידנו הוא לאפשר את מהלך הבחירות התקין לכל אזרח ואזרחית על פי צו ליבו ומצפונו. אנחנו פועלים בתיאום מלא עם ועדת הבחירות המרכזית בראשותו של מלצר. תפקידנו לשמור על הסדר הציבורי, על מהלך הבחירות התקין וטוהר הבחירות. אנחנו נתערב בכל אירוע שנדרש לו כאשר נתבקש לכך״.

״אנחנו ערוכים גם לכך שמדובר ביום שבתון ואנשים יצאו לפארקים ולאתרי הבילוי ונתפרס גם שם בפעילות גלויה וסמויה, על מנת לשמור על הסדר והביטחון" הוסיפה. "נדגיש כי המשטרה לא תאפשר כל גילויי אלימות או פרובוקציות שיהוו איום על ציבור הבוחרים בבואם לממש את זכותם הדמוקרטית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בריונים מנוולים!
אני | 17-09-2019 18:43
על זה ייפלו!