דרעי: "הליכוד יצטרף לממשלה של גנץ ולפיד" - סרוגים

דרעי: "הליכוד יצטרף לממשלה של גנץ ולפיד"

יו"ר מפלגת ש"ס, הביע דאגה מהקמת ממשלה חילונית על ידי בני גנץ ויאיר לפיד אליה תצטרף גם מפלגת הליכוד: "יש אצלנו שאננות ואדישות"

דרעי: "הליכוד יצטרף לממשלה של גנץ ולפיד"
  (צילום: יעקב כהן)

יו"ר מפלגת ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיע בצהריים (שני) למטה האיזורי של המפלגה בירושלים והביע דאגה מהקמת ממשלה חילונית על ידי בני גנץ ויאיר לפיד אליה תצטרף גם מפלגת הליכוד.

לדברי דרעי: "כפי שזה נראה כעת ש"ס הולכת לאופזיציה. אין 61 לגוש הימין. אנחנו נמצאים בשעות האחרונות של הקמפיין. לפי מה שראיתי עכשיו, ישבתי שעות ארוכות ניתחנו את כל הממצאים של מה שיש בשטח, שלי ושל ש"ס ושל מפלגות אחרות. כפי שנראה עכשיו ש"ס הולכת לשבת באופוזיציה. אין לגוש הימין 61. כנראה תוקם ממשלה חילונית של גנץ, לפיד וליברמן, בתמיכה של הערבים. יכול להיות שהליכוד יצטרפו לממשלת אחדות הזו".

לדברי דרעי: "כל זה קורה רק בגלל סיבה אחת, הם משקיעים את כל המשאבים שלהם, גם המשאבים הציבוריים לצערי הרב, שלא כחוק, עיריית תל אביב, עיריות אחרות, טיב טעם, רשת החנויות של החזיר. הן הולכות בקמפיין אדיר להוציא את כל המצביעים של השמאל החוצה באמצעים לא כשרים, לא חוקיים. עתרנו לועדת הבחירות, אולי מחר כשיגמר הבחירות הם יחליטו בעניין לצערי הרב".

יו"ר ש"ס הוסיף: "אצלנו יש שאננות ואדישות. אני יודע שיש מאות אלפים מהציבור ספרדי שלנו ושכבות חלשות שלא הולכים להצביע. הם מיואשים. אני עם החשש הגדול מאוד אני לא דואג לעצמי, אני דואג מה יקרה ליהדות, מה יקרה לשבת, מה יקרה לשירותי הדת, מה יקרה לכשרות, מה יקרה לעולם התורה, מה יקרה למוסדות החינוך של הדתיים והחרדים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
דרעי
התמים | 16-09-2019 20:27
אתה, העבריין המורשע, דואג רק לתחת שלך. קמפיין געוואלד פאתטי. הם מוציאים את מצביעי השמאל כדי להצביע, אתם מוציאים את מצביעי החרדים מתוך קבריהם. מה יקרה לשבת אם תקום ממשלת אחדות ? מה יקרה לכשרות ? מה אתה סתם מפחיד. מה שיקרה הוא שתהיה אחדות בעם ואתם לא תוכלו לסחוט את המדינה. מה שמעניין אתכם זה כסף והשתמטות מגיוס.
צודק 100%!
אריאל | 17-09-2019 17:50
תגובה חכמה,נכונה פשוט כיף לראות שיש אנשים שחושבים כך!
2
הרב יואליש קרויס שליט"א
הרב יואליש קרויס שלי | 16-09-2019 22:50
הרב יואליש קרויס שליטא אמר היום: מיהרתי לבנות סוכה עוד קודם הבחירות כי הבנתי מהפרסומים של יהדות שאם השמאל ינצח יאסר עלינו לבנות סוכה במדינת ישראל.
3
קודם שפיות אחכ אידאולוגיות
4 | 17-09-2019 14:13
אנחנו שותים מאותה באר ואצל ביבי היא תתייבש מהר יותר!
4
ממשלת שמאל מרכז תחזיק יומים ושוב בחירות
יאלוש | 18-09-2019 11:40
רק נתניהו ממשלת שמאל לא תחזיק