חדשות

אהוד ברק בגוועלד: "סכנה שנרד מתחת אחוז החסימה"

המחנה הדמוקרטי שקם כדי להביא איחוד בין מפלגות השמאל נמצא בסקרים קרוב לאחוז החסימה, ברק: "סכנה ממשית, אם המחנה הדמוקרטי לא היהי בכנסת - לגנץ לא תהיה ממשלה"

אהוד ברק בגוועלד: "סכנה שנרד מתחת אחוז החסימה"
צילום: צילום: Hadas Parush/Flash90

במחנה הדמוקרטי נמצאים במאבק עם מפלגת העבודה, שניהם מתנדנדים על אחוז החסימה ובסכנה שלא לעבור.

רק אתמול (ראשון) אמר יו"ר כחול לבן בני גנץ בראיון לאודי סגל: "בשביל שהאג'נדה של המחנה הדמוקרטי יתממש ובשביל שהאג'נדה של העבודה תתממש צריך שאני אהיה ראש הממשלה".

ברק, שהוביל לאיחוד בין מרצ ובין ישראל דמוקרטית, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "'המחנה הדמוקרטי נמצא בסכנה ממשית לרדת מתחת לאחוז החסימה. אם 'המחנה הדמוקרטי' לא יהיה בכנסת – נתניהו יקבל יותר מ-61 ממליצים, ולגנץ לא תהיה ממשלה".

מוקדם יותר התייחס ברק לספר עליו דרך ראש הממשלה נתניהו בראיון עם טל שליו וכתב: 'במקום בו דורכים על ספרים, ידרכו גם על אנשים' (בהשאלה מהיינה) – לא ניתן לו לדרוך עלינו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

33 תגובות
30
דמוקרט
16.09.19

הלואי ותימחקו. ברק צודק רק בביקורתו את נתניהו המושחת, אבל ברק וגמדיו לא ראויים ליריקה.

הצטרפו אלינו