כחלון מכחיש: "רוצה להמשיך לכהן כשר אוצר" - סרוגים

כחלון מכחיש: "רוצה להמשיך לכהן כשר אוצר"

על רקע הדיווחים על פרישתו אחרי הבחירות, שר האוצר הכחיש את הטענות והבהיר: "לא התעייפתי, אני בשיא המרץ. אחרי 4 שנים מרתקות אני מתכוון להמשיך ולכהן כשר האוצר"

author-image
כחלון מכחיש: "רוצה להמשיך לכהן כשר אוצר"
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

לאחר שדווח על פרישתו מהחיים הפוליטים אחרי הבחירות, שר האוצר משה כחלון הכחיש הערב (ראשון) את הטענות בראיון לחדשות 12 ואמר כי הוא מעוניין להמשיך בתפקידו.

"לא התעייפתי, אני בשיא המרץ" טען. "אחרי 4 שנים מרתקות במשרד האוצר עם הישגים בלתי רגילים, חברתיים במיוחד, אני מתכוון להמשיך ולכהן כשר האוצר".

עוד באותו נושא

דיווח: שר האוצר כחלון יודיע על פרישה לאחר הבחירות


16

"כרגע יש אי התאמות ביחס לתחזיות – זה קורה כל שנה. המשק הישראלי חזק, אני אומר את זה באחריות. אפשר לצאת מהבור הזה" הוסיף והתייחס לגירעון בתקציב. "המצב לא רק באמת טוב, הוא מצוין. החוב שלנו הכי נמוך בעולם, זה מעיד על מצב כלכלי טוב".

בדבריו גם נשאל מה יעשה במידה ויוחלט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה. ""כולנו כפופים לחוק כולל רה"מ" אמר כחלון. "אני מאוד מקווה שלא נגיע לזה, אבל אם חס וחלילה נהיה במקום הזה ורה"מ ירצה להוכיח את חפותו במהלך המשפט – אני חושב שזו זכותו המלאה".

מוקדם יותר היום אמר בתגובה לדיווחים על פרישתו האפשרית כי "השמאל רוצה שאפרוש אבל אני פה כדי להישאר ולהביא הישגים לעם ישראל. עכשיו בליכוד יש לי פי 10 יותר כוח לעבוד בשבילכם, אזרחי ישראל. בשביל זה ביום שלישי צריך להצביע רק מחל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כחלון הסוציאליסט, פיגוע לכלכלה הישראלית
גכעגכע | 16-09-2019 14:57
כחלון הוא אולטרה-סוציאליסט, הנהיג מדיניות כלכלית פופוליסטית וחסרת אחריות, אדריכל תוכנית 'מחיר למתקמבן', הגדלת קיצבאות, העמיק את הגירעון בתקופה של פריחה כלכלית ושיקר לציבור במצח נחושה. כחלון הוא זאב בעור של כבש, מקומו לא בליכוד אלא בעבודה.
2
לא מספיק לך הנזק שעשית? לך כבר הביתה.
ק | 16-09-2019 16:17
יקח שנים עד שנתאושש ממך.
3
כחלון הפודל החדש של ביבי
דון קישוט | 17-09-2019 8:25
כחלון שב , כחלון שתוק. את האוצר לא תקבל ,אולי נשיא המדינה בעוד 30 שנה
4
כחלון
השופט | 17-09-2019 9:43
אתה לא התעייפת .אנחנו התעייפנו ממך.לך הבייתה.
5
אני רוצה
כחלון | 17-09-2019 12:05
אני רוצה להמשיך להיות שר אוצר לא פלא את התפקיד הזה הוא ממלא בשיתוף פעולה עם חבריו האוליגרכים עושר להם לקנות את המדינה בכסף קטן. סתם דחליל בחליפה .