גנץ: "נתניהו מבצע סיכול ממוקד בתהליך הבחירות" - סרוגים

גנץ: "נתניהו מבצע סיכול ממוקד בתהליך הבחירות"

לאחר שנתניהו סורב לפגישה עם ראש ועדת הבחירות, יו"ר כחול לבן תקף את דבריו על השופט חנן מלצר: "נתניהו מבקש לבצע סיכול ממוקד בתהליך הבחירות. אני קורא לו לעודד בחירות נקיות ולהודיע מראש שהוא יקבל את תוצאות"

גנץ: "נתניהו מבצע סיכול ממוקד בתהליך הבחירות"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על דבריו נגד ועדת הבחירות המרכזית, זאת לאחר שסירבו להיפגש עם נתניהו על הטענות לזיופים בבחירות. עוד הבהיר כי יקבל את תוצאות הבחירות ללא התנגדות.

"נתניהו מבקש לבצע סיכול ממוקד בתהליך הבחירות" אמר. "אחרי שתקף את המשטרה ותקף את הפרקליטות ורמס את בתי המשפט, כעת הגיעה תורה של ועדת הבחירות המרכזית, תחת הטענה שהבחירות נגנבות".

"אין גבול שנתניהו לא יחצה על מנת להבטיח את חסינותו האישית" הוסיף לתקוף. "אני קורא לנתניהו לקרוא לבחירות נקיות, לא אלימות, ישרות ולהודיע מראש שהוא יקבל את תוצאות הבחירות. אני אקבל אותן".

עוד באותו נושא

נתניהו שוב טוען: "יש זיופים, אסור שיגנבו את הבחירות"

כזכור, לאחר שהתגלו עוד ממצאים חמורים בתחקיר שערך העיתונאי קלמן ליבסקינד בסוף השבוע, ממנו עלה כי בחלק מהקלפיות התגלו עוד זיופים שהמשטרה לא טרחה לבדוק, כינס במהלך השבת, ראש הממשלה בנימין נתניהו ישיבת חירום. בנוסף, דרש להיפגש בדחיפות עם יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר מיד בצאת השבת כדי להבטיח "שלא תהיה גניבת בחירות נוספת בבחירות האלה", לשון הודעת דובר קמפיין הליכוד עופר גולן – אך כאמור בקשתו נדחתה.

"אני יושב פה עכשיו עם חברי בכנסת, כמה דלתות ממנו, סירבו לראות אותי" אמר נתניהו על הסירוב. "רצינו לעשות את הדבר הכי פשוט כדי להבטיח שלא יהיה גניבות – וזה אומר מצלמות. גם לזה הם סירבו. הם אמרו 'תחוקקו חוק', ואחר כך אמרו 'אין לכם מספיק זמן לחוקק חוק למצלמות'. בקיצור – יש כאן סכנה אמיתית".

"אני לא מבין איך השופט מסרב לשמוע את ראש הממשלה. אתם מדברים על טוהר הבחירות, על דמוקרטיה. מה זה דמוקרטיה אם לא רצון הרוב?" הוסיף ושאל. "דיברתי עם (השר לביטחון פנים, גלעד) ארדן, והוא אמר שינחה את המשטרה למנוע גניבת בחירות. אסור לתת למפלגות הערביות ולתומכיהן לגנוב את הבחירות. אסור שקרה מה שקרה בפעם הקודמת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חח היינו כבר בסרט הזה...
נאנאש | 15-09-2019 19:53
בעשר הוא יודיע על שחר של יום חדש ואחרי שבוע הוא יתקשר לברך את ביבי...
גנץ
אי | 16-09-2019 0:12
גנץ ממש לא נעים לצפייה. במקום לענות הוא מסתכל למצלמה ומדקלם את הסיסמאות המטומטמות שלו, עם תנועות הידיים שחוזרות על עצמן. הדיבור מעצבן. ממש לרחם עליו
2
גנץ
בתי | 16-09-2019 1:38
ככל שתמעיט. בדיבור בכלי התקשורת כך תנזק פחות כבר אי אפשר לשמוע אותך נהיית יותר גרוע מלפיד. תעשה טובה צא לנו מהחיים היית רמטכל כושל יכולת לעשות סיכול ממוקד באויבינו חתיכת חרה גועל נפש. 3.מילים לא מצליח להגות. ישר מתבלבל מגמגם חתיכת נקניק אפס מאופס