הליכוד לשקד: "היא יודעת שמנדט אחד יותר לא משנה" - סרוגים

הליכוד לשקד: "היא יודעת שמנדט אחד יותר לא משנה"

בליכוד הגיבו למתקפה של איילת שקד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמרו כי "גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות"

הליכוד לשקד: "היא יודעת שמנדט אחד יותר לא משנה"
  צילום: הדס פרוש\פלאש 90

בליכוד הגיבו למתקפה של איילת שקד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו אמרה כי "נתניהו וסביבתו הקרובה לא רוצים אותנו באמת, בגלל איבה לא רציונלית שעד היום אני לא מבינה אותה".

"למרבה הבושה הספין של סמוטריץ׳-שקד ובנט כבר הוכחש על ידי ממשל טראמפ" אמרו, כשהם מתייחסים למפה שהוצגה עם תיאור לכאורה של חלוקת ישראל במסגרת "עסקת המאה". "גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות, אבל אם הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה – נקבל ממשלת שמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות".

עוד באותו נושא

שקד נגד נתניהו: "איבה לא הגיונית מהסביבה הקרובה"


72

כזכור, בדבריה שקד טענה כי "למרות ההיגיון הפוליטי הברור, וחרף הזהות האידאולוגית ונגד רצון המחנה הלאומי, בנימין נתניהו מעולם לא רצה אותנו בממשלתו. תמיד כפינו עליו את הכניסה של הציונות הדתית לממשלה שלו. הוא הצטרף לציפי לבני, ניסה לחבור ללפיד בלעדינו כדי שנישאר באופוזיציה. אחרי זה ניסה לפעול להכניס את בוז'י הרצוג, ואם זה היה תלוי בו- גם הרשימה המשותפת הייתה מקבלת הזמנה לפנינו".

"לא הייתה בכך שום הגיון פוליטי או ערכי. הבוחרים תמיד שוכחים את ההיסטוריה הפוליטית ונרמסים תחת פייק ניוז וגוועלד שהוא מפיץ – שאנחנו נהיה הראשונים שיזמין להיכנס ולכן אפשר שנהיה קטנים ועלובים. אני אומרת לא עוד" תקפה. "אני מבקשת מהציונות הדתית לשאול את עצמם – מדוע נתניהו תמיד מנסה לדרוס את המפלגה שלנו? למה לא מנהל מלחמת חורמה נגד ש"ס? התשובה ברורה- נתניהו וסביבתו הקרובה לא רוצים אותנו באמת, בגלל איבה לא רציונלית שעד היום אני לא מבינה אותה".

אני בן אדם וזה כואב לי, משום שהגעתי לחיים הפוליטיים כדי לעסוק בליבת הדברים שלנו פה. הרבה מהדברים נמנעים ולא מהסיבות הנכונות" הוסיפה. "אתם הרי יודעים שאני תמיד עשיתי הכל כדי להיות במקום של המבוגרת האחראית בקשר הזה. תמיד ספגתי, תמיד הייתי מהנעלבים ואינם עולבים. וכן, אני בן אדם. ואני מודה שזה כואב לי. זה כואב לי משום שהגעתי לחיים הציבוריים מתוך כוונה לעסוק בליבת החיים שלנו פה והבנתי שהרבה דברים נמנעים ממני מסיבות לא נכונות. הבנתי שהמדינה חשובה לנתניהו וסביבתו הקרובה אבל כנראה שיש משהו שגובר על זה – אני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
היא עושה טעות נתניהו חייב להיות גדול
רמ | 15-09-2019 17:43
בבחירות האלה שהם קריטיות נתניהו לא יכול להסתכל מאחרי כחול לבן במקרה של תיקו חבל היא צודקת בהמון דברים ונתניהו ואישתו זאת בעיה רצינית אבל הארץ יותר חשובה
ממש לא! הנשיא מטיל את הרכבת הממשלה על פי כמות
הליכוד מפיץ שקרים | 15-09-2019 22:13
הממליצים = גודל הגוש ואין קשר - פשוט שום קשר למפלגה הגדולה.
2
אני אבחר נתניהו למקרה של תיקו
אורלי | 15-09-2019 17:44
חשוב שהוא יהיה גדול זה גוואלד של איילת והיא צודקת בהרבה דברים
איילת צודקת גם כאן!
רבקה | 15-09-2019 19:29
איילת תותחית על, וגם פה היא צודקת! לא משנה מה גודל המפלגה הגדולה אלא רק מה גודל הגוש, ולכן אנחנו חייבים להצביע לימינה שיוודאו גם שביבי לא יקים ממשלת אחדות עם השמאלנים וליברמן. #ימני_מצביע_ימינה!
3
מי המציא את זה
יאיר | 15-09-2019 18:19
מאיפה מגיעה הטענה שנתניהו חייב להיות גדול?? מי שירכיב ממשלה זה מי שיהיה לו גוש גדול יותר שתומך בו. גם אם יהיה לו 5 מנדטים. תבדקו כל מערכת בחירות ותגלו שהיו כאלה שקיבלו הכי הרבה מנדטים ולא המליצו עליהם מספיק ולכן הם לא הרכיבו ממשלה. לבני ב2009 ועוד. #ימני_מצביע_ימינה#
4
סכנה לימין
מצביע לשעבר | 15-09-2019 18:22
אם יברחו מעוצמה ילכו לפח שלושה מנדטים. אם יבחרו בעוצמה הימין יקבל עוד ארבעה מנדטים
5
אסור להסתכן. חייבים לבחור בנתניהו!
בהחלט | 15-09-2019 18:44
רוני ססובר לא לייבת להיות בכנסת. היא תוכל לפגוש את שקד בשבת בבריכה בצפון תל אביב.
6
לא לזרוק כמעט ארבע מנדטים
לבחור עוצמה | 15-09-2019 18:46
עוצמה תביא לשלטון ימין
לעוצמה אין שום סיכוי שבעולם לעבור!
רבקה | 15-09-2019 19:24
הם אפילו לא מתקרבים לאחוז החסימה. חייבים להצביע ימינה בשביל לא לבזבז את הקול שלך!
7
החשיבות היא הגוש, לא המפלגה הגדולה!
רבקה | 15-09-2019 19:22
ביבי עובד עליכם!! זה לא משנה מה גודל המפלגה הכי גדולה, הכל תלוי בכמות הממליצים לנשיא. חייבים ימינה גדולה מימין לנתניהו שתשמור עליו בצד הימני של המפה, ושלא יחבור עם השמאלנים החילונים. #ימני_מצביע_ימינה!
8
זו לא שנאה לשקד ובנט, אלא גרוע מזה:
בצלאל | 15-09-2019 20:10
זו קנאה לשקד ובנט. זו ההבנה שהם יותר טובים מהזוג בבלפור בהרבה בחינות, והם חשים שהזוג הנמרץ שלנו יחליף אותם. לכן הם מתגוננים בכל תוקף, גם עי מכות מתחת לחגורה.
9
שקד היא כשלון
ג'סי | 15-09-2019 20:11
שתודה שהיא כשלון פוליטי. סתם נתנו לה את ראשות המפדל.. מוטב שהבכיינית תפרוש מהחיים הפוליטיים. די להאשים את נתניהו.
10
בוגדת בזוייה
תהילה ומוריה | 15-09-2019 21:14
אף אחד לא סובל אותך! בוגדת!!! פאשיסטית עם קול שנישמע כמו פח שמשתינים עליו! פילגש של הבוגד השני בניטו מוסוליני! את בושה וחרפה לכל איש נאור במדינה! ביום שלישי תהייה קבורתך של ושל הבוגד השני! איך את לא מתביישת בגדתם בציונות הדתית שלחתם אותם לאנחות וחזרתם על ארבע אליהם! איך הציונות הדתית הבזויה לא מקיאה אותך?!!!!
11
שקד יודעת שאתה דרעק..
שלומי | 16-09-2019 12:55
ומאתמול גם הציבור שלה יודע..