לקראת הריסה: צווים לבתי הרוצחים של דביר שורק - סרוגים

לקראת הריסה: צווים לבתי הרוצחים של דביר שורק

צה"ל הודיע למשפחות של המחבלים האחראים לפיגוע הדקירה בגוש עציון, בו נרצח דביר שורק הי"ד, כי בכוונתם להרוס את בתי המחבלים בקרוב.  מדובר צה"ל נמסר כי למשפחות ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה

author-image
לקראת הריסה: צווים לבתי הרוצחים של דביר שורק
  (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל הודיע כי היום (חמישי) נמסרו הודעות למשפחותיהם המחבלים נציר צלאח חליל עצאפרה וקאסם עארף חליל עצאפרה על כוונת הצבא להרוס את הבתים בהם התגוררו המחבלים.

שני המחבלים ביצעו יחד את פיגוע הדקירה סמוך ליישוב מגדל עוז שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון", ב-7 באוגוסט 2019, בו נפל רב"ט דביר שורק הי"ד. מדובר צה"ל נמסר כי למשפחות המחבלים ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה.

עוד באותו נושא

שב"כ: נעצרו שני חשודים ברצח דביר שורק הי"ד


11

כזכור, לפני כשלושה שבועות מופו בתיהם של שני החשודים שנעצרו בחשד למעורבות ברצח, זאת בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל, שב"כ והמשטרה. מחבלים, נציר סאלח חליל עצאפרה, יליד 95, תושב בית כאחל, פעיל חמאס וקאסם עארף חליל עצאפרה, יליד 89, תושב בית כאחל הועברו לחקירת כוחות הבטחון.

שבוע לאחר מכן לוחמי צה"ל ומג״ב פעלו בכפר בית כחיל שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה" למיפוי בתיהם של המחבלים החשודים במעורבות בפיגוע הדקירה הקשה. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת בתי המחבלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו