שקד נגד תעמולת הליכוד: "הפעם זה לא יעבוד" - סרוגים

שקד נגד תעמולת הליכוד: "הפעם זה לא יעבוד"

איילת שקד תקפה את ראש הממשלה על קמפיין התעמולה נגד מפלגת ימינה, והבהירה כי "הפעם זה לא יעבוד. ראש הממשלה נלחם ספציפית דווקא בשותפה הטבעית שלו. אני סומכת על הציבור שהבין כבר שמה שחשוב זה גודל הגוש״

שקד נגד תעמולת הליכוד: "הפעם זה לא יעבוד"
  איילת שקד בכנס סרוגים (צילום: חיים גולדברג)

שקד נגד קמפיין הגוועלד: יו״ר רשימת ימינה התייחסה היום (חמישי) במהלך שידור חי בפייסבוק לקמפיין הליכוד נגד מפלגתה, והבהירה לראש הממשלה: "אני מבינה שאתה מעלה תעמולה נגד ימינה, אבל הפעם זה לא יעבוד״.

"הרגע שלחו לי פוסט שהעלה ראש הממשלה שמציג איש שמתלבט ורצה להצביע לאיילת שקד – ובסוף משכנע אחרים להצביע מחל כי צריך שהליכוד יהיה גדול" אמרה. "אז בדיוק הפוך, הליכוד היום מוביל בכל הסקרים, ובכל מערכת בחירות הליכוד מסיים ביותר מנדטים מהסקרים. לעומת זאת, ימינה נמצאת בירידה כי ראש הממשלה התחיל לשאוב אליו את המנדטים של ימינה".

יו״ר רשימת ימינה איילת שקד ושפי פז בהצהרה משותפת. הצטרפו לשידור פייסבוק Live

יו״ר רשימת ימינה איילת שקד ושפי פז בהצהרה משותפת. הצטרפו לשידור פייסבוק Live

פורסם על ידי ‏איילת שקד‏ ב- יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

"כשהוא עושה את זה, הוא שואב את הערכים שחשובים לכם כמו המסתננים והחלת הריבונות" הבהירה. "מי שרוצה ממשלת ימין צריך להצביע ימינה. רק ככה נוכל להבטיח את הערכים של הימין".

לדבריה, "פעם קודמת שהוא עשה את השאיבה הזאת, אנחנו לא עברנו את אחוז החסימה ולא קמה ממשלת ימין. אז ראש הממשלה נלחם ספציפית דווקא בשותפה הטבעית שלו. אני סומכת על הציבור שהבין כבר שמה שחשוב זה גודל הגוש״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
ביבי יעדיף להציל את עצמו מרדיפת מערכת המשפט
דודי | 12-09-2019 18:18
זאת על ידי חבירה הצעה חסרת תקדים למלפלגות החילוניות
2
את זה ניראה ביום שלישי
חחחח | 12-09-2019 18:41
איוולת היא מבריחת קולות. סמווריץ מבריח את החילונים ואיוולת את החרדלים. יגמר ב 6 מנדטים.
3
עולים על סוס רעוע
גלגל | 12-09-2019 19:00
הדוגמה שנתן שכל פעם שהעיריה או המשטרה פועלת, יש הגירה טבעית מרצון, מוכיחה שיש להפעיל כוחות מלמטה כמו סיעורי שומרים שיפחידו אותם ויעופו אתם. חקיקה זה תהליך שייקח עוד עשר שנים של ביורוקרטיה עימותים בעם עם יפה נפש ולא יפתור את הבעיה. התכנית של שקד עוד עלה תאנה.
4
איילת כשכוס המנדטים של ימינה ריקה,זה ביבי שתה
יעבוד גם יעבוד | 12-09-2019 23:51
מחללת שבת בפרהסיא לא תצלח.
5
נוכלת בוגדת גנבה 11 מיליון ש"ח ימינה זה שמאלה
הדבר הראשון שתעשה | 13-09-2019 11:25
השקדיה הנוכלת זה לעקור לבני גנץ, פעם בוגדים תמיד יהיו בוגדים, שיהיה ברור גב' נוכלת אין לך ולא יהיה לך לעולם שום סיכוי שבעולם להיות ראש ממשלה בישראל, וודאי אין לך נוכלת גנבה רמאית שום סיכוי שבעולם מול ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוא מאלף ליגות מעלייך, את אפס ביחד עם הבנזיטו שלך, את הולכת לקבל מנה אחת אפיים, חבל שהציונות הדתית לא למדה לקח, בוגדים הם לעולם בוגדים, גנבים לאור יום בלי מצפון ובלי בושה על חשבון הציונות הדתית, למה שיצביעו לך, באמת עדיף המקור, והוא ראש הממשלה, לדתיים באמת עדיף עוצמה חרדים על גווניהם השונים שחרדלים ילכו אליהם לא כששני חילונים בראשם האחד עם איזה קשקוש מקושקש על הקרחת רפורמי עם קבלות, גנב עם קבלות , כך את צבועה עלובה, חילונית בראש מחנה דתי, ממש בדיחה, עצוב מאד בשביל הציונות הדתית שפשטה את הגל שהכניסה עלובים כמוכם שהפסידו בגדול, חתיכת אפס אפסים הנדבקת לכל גבר שנקרה בדרכה ראו צילומים עם אפי נווה גועל נפש שרוול ארוך וכפתורים פתוחים, ממש צניעות לשמה, חה חה חה, הרב רפי פרץ בחור טוב, אבל לא חזק מספיק, חבל שוויתר לך, ימינה זה שמאלה, שמאלה זה שמאל ושמאל זה שקר, וזה מה שאת, בוגדת נוכלת, פעם בוגדים תמיד תמיד בוגדים, לא יעזור לך נוני ומזס העבריין כמוך וכמו בנט, לא יעזור לך התקשורת השמאלנית שלא עושה תחקירים על שני מושחתים כמוך שקדיה נוכלת וכמו בנזיטו הנוכל, ימינה זה בפרוש שמאלה, אם ראש הממשלה לא יצליח להרכיב ממשלה בגלל לברמן שקדיה נוכלת עם בנזיטו הנוכל יעשו את אותו מעשה זמרי שעשה לברמן ויעקרו לבני גנץ בוגי בוגי בוגי האוזר לפיד משמיד, והשד יודע מה, לא נשכח את ברית האחים עם יאיר משמיד, רק בנימין נתניהו בראש הליכוד גדול כי ימינה זה שמאלה ואת שמאלנית הוכחת את זה מצויין שלא פיטרת את פלמור השמאלנית בהיותך שרת משפטים הגדלת את חטאיך יום יום שעה שעה כשהדלפת בתור שרת משפטים ממשרד המשפטים לברוך קרא ורביב דרוקר ואת חושבת שאנשים רציניים יבחרו בך, הבאתם מזל רע לציונות הדתית, ראו כמה נרצחים היד מאז שהגעתם חטיפת הנערים והצרות לא הפסיקו, אתם תגדילו את הצרכות משום שאתם מזל רע מאד לציונות הדתית, הציונות הדתית תשרוד רק שראש הממשלה בינימין נתניהו ברשות ליכוד גדול, ימינה זה שאמלה, בוגים לעולם נשארים בוגדים זה נתון שאי אפשר להתווכח איתו.
6
הבוסית
גבי | 13-09-2019 15:51
הבוסית נותנת פקודה והוא עובר לדום.
7
מפלגת ימינה
דנינו | 13-09-2019 19:54
כאזרח ותיק חילוני הזוכר את המפדל בימי השרים בורג והמר זל תנועת בני עקיבה החיים בהרמוניה החזיקו מעמד שנים רבות בשנים האחרות התגברה ההדתה והקיצוניות המונהגת עי סמוטריץ . וחבל שכך
8
מושחת
ערן | 14-09-2019 14:40
ביב ואיילת הורסים לנו את הדמוקרטיה
9
מפלגת המושחתים
ערן | 14-09-2019 14:41
כל חבר שני בליכוד מושחת
10
איילת שקד לא מייצגת אך אחד !
ירדנה | 14-09-2019 18:07
היא לא תקבע כלום, בשביל אף אחד. היא עוד לא חברה בממשלה.