ח"כ קרעי באולפן סרוגים: "ברור לכולם שעוצמה יהודית לא תעבור"

ח"כ קרעי באולפן סרוגים: "ברור לכולם שעוצמה יהודית לא תעבור"

בראיון לאולפן סרוגים, ח"כ שלמה קרעי תקף את הפלת חוק המצלמות: "ליברמן כבר לא איתנו. הוא חצה את הקווים מזמן". על המאבקים בימין: "ברור לכולם שעוצמה יהודית לא תעבור"

לאחר שחוק המצלמות לא עבר בממשלה, ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) תקף את הגורמים שהובילו להפלת החוק, בראשם ההתנגדות המשפטית וכן ההחלטה של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן להחרים את ההצבעה.

"ליועצים המשפטיים הדמוקרטיה לא משחקת תפקיד. זה שהם אומרים שזה לא עבר זה דבר אחד, לטעמי החוק עבר בגדול. אנחנו חולקים את הפרשנות. היועץ המשפטי לכנסת כתב שיש פגיעה בעקרון החשאיות, כי הציבור יחשוב שזה פוגע בעקרון החשאיות. למה הגענו? על מי הם עובדים? הוא אומר שאין באמת פגיעה בחשאיות, אבל בגלל שהציבור אולי יחשוב ככה זו פגיעה וצריך רוב של 61. איזה מין דבר זה?"

בסופו של דבר זה היה ספין, למרות החשיבות שיש במצלמות, כולם ידעו שזה לא יעבור, ובכל זאת החלטתם ללכת למהלך הזה כדי להראות את ליברמן מצביע יחד עם הרשימה הערבית המשותפת לצורך קמפיין. 

"גם זה חשוב, כי זה מראה פעם אחר פעם שליברמן כבר לא איתנו. הוא חצה את הקווים מזמן, אמר שימליץ על גנץ, חתם על הסכם עודפים עם כחול לבן, והנה היום הוא מחזק את הרשימה המשותפת ונותן להם להמשיך בזיופים שקיימים כשהוא לא מגיע לחוק המצלמות. ידענו שצריך 61 רק הבוקר, כשהיועץ המשפטי לכנסת הוציא את חוות הדעת שלו. אנחנו חולקים על דעתו ושוקלים לפנות לבג"ץ עם זה, אבל יכול להיות שסד הזמנים לא מאפשר להעביר את זה כמו שצריך".

"בית המשפט עוצר אותנו פעם אחר פעם"

עוד התייחס להצהרת נתניהו על החלת הריבונות בבקעת הירדן ויהודה ושומרון, והגיב לטענות על היעדר קיום ההבטחות של ראש הממשלה. "זו דמגוגיה, כי ראש הממשלה מוביל אותנו ואנחנו רואים את זה בקשרים המדיניים שלו עם טראמפ ושאר מדינות העולם" אמר. "הוא הביא את שגרירות ארה"ב לירושלים, הכרה ברמת הגולן, ועוד. רואים עשייה בשטח, זה לא רק הצהרות. עכשיו הבשילו התנאים לכך שנתקדם עוד צעד בהחלת ריבונות בבקעת הירדן".

"בית המשפט עוצר אותנו פעם אחר פעם, ברור לנו שזה נושא שיעמוד בפני הכנסת הבאה, ואנחנו נאבק כדי להחזיר את השלטון לעם" הוסיף ותקף. "כרגע בג"ץ מרשה לעצמו הכל, גם לדון בחוק יסוד הלאום ולנסות לפסול אותו כשלא ברור מאיפה הוא שואב את הכח לעשות את זה. נוצרה כאן מערבולת שבית המשפט לוקחים לידם את הסמכות לשורה התחתונה, שאמורה להיות של נבחרי הציבור, ומפריעים לאורך כל הדרך".

"ברור לכולם שעוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה"

קרעי הוסיף והתייחס למאבק של הליכוד מול ימינה ועוצמה יהודית. "אנחנו לא אומרים שהיא לא תעבור את אחוז החסימה – זה העובדות מוכיחות" טען. "לפני 5 חודשים הם הביאו יחד עם סמוטריץ' והרב רפי פרץ 159 אלף קולות – כמה מתוכם זה עוצמה יהודית? כנראה שלא 140 אלף, אולי במקרה הטוב חצי מתוכם. מאיפה הם יביאו עוד 60 אלף קולות תוך 4 חודשים? ברור לכולם שאין להם שום סיכוי לעבור, וכל קול לעוצמה יהודית זה קול שהולך ללפיד וגנץ".

כשנשאל על שינוי בקמפיין במידה ועוצמה יהודית יעברו את אחוז החסימה, קרעי אמר כי "לפי מה שבדקנו עד עכשיו אין סיכוי כזה, במיוחד כשנצא ונעורר מצביעים לצאת מהבית ונספר עד כמה שהמצב שלנו בעייתי – גם אלו שחושבים להצביע עוצמה יהודית יעברו אלינו, ואנחנו לא יכולים לעצור את זה. לכן עוצמה יהודית זה בעיה, היא פוגעת בימין. זה מהלך חסר אחריות שיחזיר אותנו לימי אוסלו ב-1992, שגם שמה היו 2 מפלגות של הימין שאיבדו100 אלף קולות, וקיבלנו את הסכמי אוסלו וכל הפיגועים שאחריהם".

תהיה קואליציית ימין עם מפלגת ימינה בממשלה? 

כמובן, ראש הממשלה אמר שהשותפות הטבעיות לממשלה הם קודם כל ש"ס, יהדות התורה וימינה. אני לא אופטימי, אבל אנחנו מקווים שעם הרבה מאמץ והוצאת אנשים שיצביעו, אפשר להגיע ל-61 מנדטים של גוש הימין חרדים והכל יהיה טוב. הבעיה היא אם לא יהיה, ואז אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר כולם ילכו לאיבוד. לא תהיה ממשלת אחדות, יהיה ליברמן וגנץ והערבים, והליכוד יהיה באופוזיציה. זה כבר קרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
32 תגובות - 27 דיונים מיין לפי
1
לך הבייתה שמאלן מגעיל
אריק | 11-09-2019 22:52
כל המפטפט שקר תורתו נעשית קרעי קרעים
עוצמהניק | 12-09-2019 8:09
כל המקובלים קבעו כי 'עוצמה' מקבלת 5 מנדטים. בעזה''י
בן גביר
רק עוצמה | 12-09-2019 0:26
רק עוצמה יהודית
2
קרעי נמצא בסוף העשיריה השלישית של הליכוד
משה | 11-09-2019 22:54
קרעי נמצא אי שם בסוף העשיריה השלישית של הליכוד. ברור שירצה שיצביעו ליכוד ולא עוצמה. הוא מאוד מאוד לא אובייקטיבי.
3
הבטחנו וקיימנו-כפי שאמרנו קמפיין החיסול של
מפלגת "צבא העם" | 11-09-2019 22:54
עוצמה ערבית על ידי מפלגת הליכוד מתחיל מעכשיו,ואתם תזעקו כל הלילה לאליליכם וגם תמרטו שערות ראשכם אולי הם יענו לכם אפיקורסים וכופרים שכמותיכם-'כספם וזהבם עשו להם עצבים'.גם ליברמן יגיע יומו(עדכונים בהמשך)
4
איך שהמפד"ל המסורתית של פעם התדרדרה
אלקנה | 11-09-2019 23:01
פעם המפדל הייתה מפלגה מתונה ואחראית, שותפה לשלטון שהקים את המדינה וכבש את כל שטחי ארץ ישראל בשישה ימים. מעט דיבורים והרבה מעשים. באותה תקופה בבתי הספר הממלכתיים דתיים ובבני עקיבא לא הייתה הפרדה, היה כבוד לצהל ולמוסדות החוק, השלטון והדמוקרטיה. המוטו היה תורה ועבודה. דבר מעט ועשה הרבה. היום היא הפכה את עורה והפכה למפלגה קיצונית משיחית חרדית, שנשלטת על ידי רבנים שמטיפים נגד שרות בנות בצהל ושותפה לרמיסת כל הנורמות החוקתיות והמוסריות של המוסר ומוכנה לשתף פעולה עם עבריינים בפועל ובפוטנציה. כן שימוע, לא שימוע, פעם על מאית מזה היו מתפטרים מכל תפקיד ציבורי. לא הכול צריך להימדד בחוקי או לא חוקי יש גם אמות מידה של מוסר ודוגמה אישית. אנשים כמו אלוף במיל. אלעזר שטרן מכחול לבן מייצג לדעתי את הציונות הדתית של פעם הרבה יותר מהרב פרץ, וסמוטריץ שמשתפים פעולה עם עבריינים בפועל ובפוטנציה בשביל פירורי שלטון.
אם ככה היתה מפדל של פעם אז טוב שהיא נעלמה
מיכל | 12-09-2019 8:29
לא תורה ולא עבודה. שום בשורה יהודית שורשית. כל מה שתיארתה היא מסורתיות אנמית של להרגיש עם וללכת בלי. את המסורתיים האלה תמצא בכל מפלגה לא צריך בשביל זה את המפדל. יתרה מכך עכשיו מובן וברור מהיכן צצו כל אותם חובשי כיפה שונאי דת ומחריבי היהדות.
5
אותנו לא שותים בקשית
קרעי | 11-09-2019 23:06
הליכוד מתחיל את הגוואלד שלו.. מפלגה של שקרנים! הכל זה ספינים ושקרים! הסוקרים משקרים?! יותר מחצי ממצביעי עוצמה הם חילונים, אז החשבון שנתת לא רלוונטי! חוץ מזה שיש רק 3 מפלגות ימין! הסיפור האמיתי שעוצמה יהודית מורידה מנדט מהליכוד, זה מה שהפרשנים אומרים, קרעי מפחד שיראה את הכנסת מהטלווזיה
6
ממשלת ימין
איתן | 11-09-2019 23:29
אדון קרעי תשנן דבר אחד בלי עוצמה יהודית אין ממשלה ימנית. נקודה. ההוחרים של עוצמה הכי נאמנים ולא יצביעו לכם או לימינה. תבין ותפנים
7
הגוואלד לא יעבוד הפעם
חיים | 11-09-2019 23:47
בבחירות הקרובות כמיטב המסורת ביבי יעשה את הגוואלד הקבוע שלו. הפעם אסור לאף דתי ליפול למלכודת שלו. מצביעי ימינה מצביעים בכל הכח ימינה מצביעי עוצמה יהודית מצביעים בכל הכח עוצמה יהודית מבחינה אידיאולוגית הליכוד זה מפלגה שאי אפשר לסמוך עליה בכלל, הם אומנם מדברים יפה לפני הבחירות אבל רגע אחרי הציונות הדתית הולכת להיות. אסקופה נדרסת שלהם.... יש להם תמיד ספינים שקריים, חבל שאת הספין השיקרי שהוא הציג,הוא קיבל מהמומחה העולמי לספינולוגיה ושקרים בהכשר הרבנים
8
רק #כף
שלמה המלך | 12-09-2019 0:26
‏ארסנל התירוצים בדף מסרים: ‏1. אתם שווים 15,000 ‏2. אתם לא בסקרים ‏3. אתם בסקרים אבל לא עוברים ‏4. אתם עוברים אבל יש עוד תירוצים ‏5. זה סקרים של השמאל ‏6. בסקרי הימין השמאלנים משקרים ‏7. תיכנסו לכנסת אבל לא לממשלה ‏8. תיכנסו לממשלה ותפרשו ‏9. חזרה לסעיף 1 ‏ב17/9 שמים 'כף'. מכריעים את הכף.
רק עוצמה
טל | 12-09-2019 8:53
עוצמה בכנסת
9
בין כך ובין כך
שי | 12-09-2019 0:28
בין כך ובין כך אם עוצמה יהודית תפרוש אין ממשלת ימין ואם עוצמה יהודית לא תעבור גם אין ממשלת ימין כך שהכי כדאי להצביע עוצמה יהודית לדעת שניסינו
10
קרעי רוצה שתצביעו ליכוד כי הוא בסוף הרשימה
יעקב | 12-09-2019 1:30
ומשתוקק להיכנס לכנסת נו באמת... למי אכפת , הוא לא אוביקטיבי בכלל. ציבור הבוחרים הוא שקובע והעם רוצה את עוצמה יהודית בכנסת. לכן אנחנו נצביע רק עוצמה יהודית ונוכיח לכולם שהציבור מחליט ואי אפשר לקבוע מראש מי יעבור ומי לא יעבור. זה רק בורא עולם קובע ביום הדין.
11
נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם
דודי | 12-09-2019 1:47
עלוב נפש שכמעט חטף בפנים את הפלאפון של - המחבל עודה, פחדן שיורים עליו באמצע הכרזה על סיפוח, שלא מסוגל לחסל את מחבלי חאן אל אחמאר, שהביא לעראבושים לוקסוס גדול במדינה. ללא חובות- זה האיש הנהנתן שיגיד לנו שעוצמה יהודית לא עוברת, ושהסקרים משקרים?! חחחח ....רק שקרן ופחדן כמו ביבי יכול לומר זאת. ולכן זאת שעת רצון לחיסול ולמיגור כל אויבי ישראל- רק באמצעות בן גביר. ונקבל לפחות 5 מנדטים, וביבי עוד יבוא על 4....
12
ההתנשאות ...... ההתנשאות ......
מיכאל | 12-09-2019 1:53
חכ קרעי. לפי מצבכם היום מקומך בכנסת הבאה לא מובטח. מה פשר ההתנשאות וההתעלקות על אחרים.
13
קרעי
לוי | 12-09-2019 3:01
אם עוצמה לא עוברת התוצאה היא אין ממשלת ימין , זו אקסיומה פשוטה וברורה , תמשיכו לירות בנגמש ואנו נמשיך בכול בכוח שלנו עד כמה שאפשר וזאת באשמתכם חברים בליכוד והנחמדים בימינה תישאו באחריות , כולנו תיקווה שנהיה הפתעת הבחירות ואז תאכלו את הכובע והתשלום יהיה בהתאם 4 =/= 2 .
14
Kos Ima shelha
Ben Gvir | 12-09-2019 5:40
Daber yafe al Otzma Yehudit ya Ben Alef zonot
15
חכ קרעי ספינר זול
מיכל | 12-09-2019 5:59
כל מערכת בחירות אותו סיפור הליכוד, מנסה להרוס למפלגות הקטנות והציניות ממנו... למה הוא עושה זאת?! כי הליכוד זה פייק ימין, הם לא רוצים מפלגות מימין להם שיחייבו אותם לעשות באמת מדיניות ימין ... מצביעי עוצמה יהודית ישימו רק כף בקלפי, רק איתנו יש 61... מעל 10 שנים יורים טילים על בדרום וביבי האפס משקר לציבור פעם אחר פעם... מי שגר בפריפריה הדרומית (אשדוד,אשקלון, באר שבע, נתיבות, אופקים, שדרות) ומצביע ביבי הוא אידיוט שימושי, הוא ימשיך להפקיר אותם גם עוד 20 שנה
16
בסקר של מנויי הטלויזיה ברמת אביב
בן גביר ראש הממשלה!! | 12-09-2019 6:52
עוצמה מקבלת 15 מנדטים,אפילו סתיו שפיר ענתה לסוקר שהיא מצביע לבן גביר,וגם אמא שלה ואבא שלה והמטפלת הפיליפינית מצביעים לבן גביר,ואפילו הכלב שלה מצביע לבן גביר,העיקר לנפח את בן גביר כדי לזרוק לימין 3 מנדטים לפח.
רמת הטיעון שלך "גבוה" במיוחד
גדי | 12-09-2019 7:55
בלי עוצמה יהודית, אין 61. זה מתמטיקה פשוטה... *אריה אלדד: סמוטריץ' עושה פיגוע בגוש הימין* תאל במיל' פרופסור אריה אלדד, תוקף בחריפות את השר בצלאל סמוטריץ' על רקע דברים שנשא היום השר בצלאל סמוטריץ' בכנס ג'רוזלם פוסט ומעריב. סמוטריץ' השתתף בכנס ושוב תקף את עוצמה יהודית בטענה כי היא לא עוברת את אחוז החסימה. בתכניתו יחד עם העיתונאי בן כספית ברדיו 103fm, תקף אלדד את סמוטריץ' על דבריו וטען כי הם פיגוע בגוש הימין. אלדד אמר על דבריו של סמוטריץ: הם פיגוע, לא פחות מזה. כי הוא נלחם על מקום אחד של ימינה, ומסכן 4 מנדטים של עוצמה. כספית שאל את אלדד: אתה בעד עוצמה בעצם? אלדד השיב: אני בעד עוצמה, כי בלי עוצמה אין לנתניהו 61. הסיכוי היחיד שלו ל-61 זה אם עוצמה עוברת, ופה סמוטריץ' נלחם כדי שאנשים לא יצביעו בשבילם.
17
מואפק טריף
נועם | 12-09-2019 7:24
מואפק טריף ישראל ביתנו
18
בושה
דוד | 12-09-2019 7:24
אם נגזר שמי שמוביל את הציבור הדתי לאומי זה רפורמי ומחללת שבת אז כנראה שאין לציבור הזה זכות ייצוג בכנסת. יהיה מה שיהיה אני לרשימה הזאת לא מצביע. יש לנו עוד ערכים חוץ מימין
19
טיפול המרה
ליברמן | 12-09-2019 8:28
האמת שובב הקרעי הזהֽ טיפול המרה אצל הרב פרץ לא יפריע בכלל
20
עוצמה תיהיה בכנסת
טל | 12-09-2019 8:51
אנחנו לא מתפשרים על האידיאולוגיות שלנו. אם כול הערכה לליכוד אנחנו מצביעים לעוצמה מי שמשקף מוכן להלחם על הציבור הדתי לאומי. לא הגיוני שהמדינה שחל בה חוק תיקון לחינוך חובה הציבור היחידי שמשלמים למוסדות הלימוד סכומי עתק בחודש הם הציבור שלנו, לא מוכנים לקבל פינוי ישובים ורוצים לקיים אורח חיים תורני בסביבתינו ללא התערבות הממשל על אירועים נפרדים. הגיע הזמן לשינוי בן גביר יתחייב שתנאי הכרחי מהממ הקואליציוני הוא הפחתת עלויות במוסדות הנהל. עכשיו ברור למה ראשי מוסדות יצאו בקריאה נגד הצבעה לעוצמה. לא נתן לקמפיין לבלבל ולו לרגע עוצמה תיהיה בכנסת הבאה.
21
תגובה 3 צודק,כרגע אמר ביבי לערוץ 7 שמי שמצביע
תגובה 3 צודק | 12-09-2019 9:12
לעוצמה זורק קולות לפח,התחיל קמפיין החיסול של ביבי לעוצמה יהודית
22
קמפיין החיסול של עוצמה ערבית-עכשיו ב ynet-
קמפיין החיסול | 12-09-2019 9:45
'רגע לפני הבחירות נתניהו מכוון לקולות הימין הקיצוני'. עוצמה תקבל בקושי מנדט וחצי.
23
עדכונים מעניינים בהמשך לגבי גנץ ועתידו של
מפלגת "צבא העם" | 12-09-2019 9:49
הלפיד
24
הבריונים לעיל
במקום | 12-09-2019 10:38
תצביעו נועם. הם טהורים במוסר ובתורה
25
לא ידעתי שניתנה לך הנבואה קרעי?? -
נאוה | 12-09-2019 11:13
לא יעזור לך גם עם הכיפה לראשך שהצטרפת לליכוד. אנו נצביע לעוצמה יהודית !!!!!!!!!!!!!!!!!!
26
קרעי
עוזי | 12-09-2019 11:31
מר קרעי היקר במקום לעזור להם ואתה וביבי רק מזיקים להם כל החיים שלי אני מצביע ליכוד הפעם אני בני ואישתי נצביע עוצמה יהודית על אפכם וחמתכם ואני מקוה שגם אחרים יעשו כמוני כל הסקרים מראים שהם עוברים תתבישו לכם
27
מדהים אותי כל פעם מחדש
מוטי אמרוסי | 12-09-2019 14:56
שיש אנשים שלא מרשים לעובדות לבלבל אותם.. קרעי נכנס לרשימה. או שהם חושבים שהציבור מטומטם ואפשר לעבוד עליו חופשי או שיש להם תכונה של בת יענה שטומנת את הראש בחול ולא רואה ממטר.. על כל פנים ביום רביעי הבא זמן לאכילת כובעים 10:00 עד 22:00.