ימינה על מבואות יריחו: "צעד מעשי ולא הצהרתי" - סרוגים

ימינה על מבואות יריחו: "צעד מעשי ולא הצהרתי"

בימינה בירכו על כוונת ראש הממשלה להביא להסדרת היישוב מבואות יריחו בממשלה, ואמרו כי "זהו צעד מעשי מיידי ולא רק הצהרתי. נעקוב אחר הצעת המחליטים ונוודא שזה לא רק הצהרת כוונות עתידית"

ימינה על מבואות יריחו: "צעד מעשי ולא הצהרתי"
  (צילום: פלאש 90)

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (רביעי) כי יביא להחלטת הממשלה ביום ראשון את הסדרת היישוב מבואות יריחו, במפלגת ימינה בירכו על המהלך והדגישו את חשיבותו להחלת הריבונות בבקעת הירדן לאחר הבחירות.

"ימינה מברכת על החלטת נתניהו לבצע בבקעת הירדן צעד מעשי מיידי ולא רק הצהרתי" אמרו. "הסדרת ההתיישבות הצעירה היא משימה לאומית חשובה, אותה קידמנו בנחישות בכנסת ה-20".

עוד באותו נושא

נתניהו: "אביא לממשלה את הסדרת מבואות יריחו"


7

עוד הבהירו כי "נעקוב אחר הצעת המחליטים שתוכן לישיבת הממשלה הקרובה, כדי לוודא שמדובר אכן בהחלטת ממשלה שתכיר בישוב ותעניק לו סמל ישוב כדי שאפשר יהיה להסדיר אותו ולא רק בהצהרת כוונות עתידית".

כזכור, במהלך הדיון על חוק המצלמות שנערך כעת בכנסת הבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת נאומו במליאה כי יביא את הסדרת היישוב לדיון בממשלה בתחילת שבוע הבא. "ביום ראשון אני מתכוון לעשות צעד נוסף ולהביא להחלטת הממשלה את הסדרת היישוב מבואות יריחו. זה צעד המשך להחלת הריבונות" אמר. "זה מה שנכון לעשות, זה מה שצריך לעשות – וזה מה שהעם רוצה שנעשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו