סמוטריץ': "צריך לכתוש את חמאס מהאוויר" - סרוגים

סמוטריץ': "צריך לכתוש את חמאס מהאוויר"

שר התחבורה מתייחס להצהרת הריבונות של נתניהו: "לא פחות מדרמטית, השאלה אם יקיים אותה". על עוצמה יהודית: "ריד מיי ליפס - לא תעבור את אחוז החסימה" ומה צריך לעשות בעזה? "לכתוש את חמאס מהאוויר, שהם ילקקו עפר מהרציפה וירימו דגל לבן"

סמוטריץ': "צריך לכתוש את חמאס מהאוויר"
  (צילום: פלאש 90)

השר בצלאל סמוטריץ' מתייחס הבוקר (רביעי) להצהרת הריבונות של נתניהו: "לא פחות מדרמטית, השאלה אם אכן יקיים אותה". על עוצמה יהודית: "ריד מיי ליפס- לא תעבור את אחוז החסימה" ומה צריך לעשות בעזה? "לדעתי היה צריך לכתוש את חמאס מהאוויר בצורה יותר מסיבית כדי שהם ילקקו עפר מהרציפה וירימו דגל לבן".

"אתמול נפל דבר במדינת ישראל", פתח סמוטריץ' את נאומו בכנס מעריב הג'רוסלם פוסט. "ההצהרה של ראש הממשלה להכיל את הריבונות על מדינת ישראל היא לא פחות מדרמטית", אמר אך סייג כי "השאלה הוא אכן יקיים אותה לעומת הבטחות רבות שלא התקיימו".

סמוטריץ' הסביר כי "מה שדרמטי בהצהרה, הוא המקום בחברה הישראלית, זה מסמל התפכחות חשובה ותזוזה ברורה ימינה,. על המחלוקות מול ראש הממשלה: "נתניהו הוא ראש ממשלה טוב, הוא בן אדם מתאים להתמודד עם האיומים, האיום האיראני, הגרעין והפעילות בלבנון סוריה ועיראק ותוך כדי מערכה ברצועת עזה".

אני מטורד מאוד מכמה תהליכים שמתרחשים בממשל האמריקאי,אנחנו חוששים שתוכנית המאה כוללת מרכיבים רעים מבחינת האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל.  הפיטורין של בולטן בוצעו כנראה בגלל חילוקי דעות, החשש הגדול שלי הוא כשתונח על השולחן התוכנית. לנתניהו היה קל לעמוד מול אובמה, טראמפ הוא חבר, ורה"מ ידע למקסם את זה. צריך אותנו חזקים לצידו כדי להיות שם שצריך יהיה להציב קו אדום ולומר לטרמפ שאין לו קואליציה להקים מדינה פלסטינית.

מגבה את במדיניות ההכלה שכואבת לנו

איך אתה מסביר שממלטים ראש ממשלה באשדוד באמצע הערב?

"אין שום דבר מצחיק ממה שמתרחש בדרום, שעובר על תושבי הדרום כבר תקופה ארוכה, גם בתמונות של ראש הממשלה. טוב עשה ראש ההמשלה, מה הוא יישאר לעמוד על הדוכן? אבל אני לא רוצה להיות פופוליסט אני מגבה באופן מוחלט את ההנהגות של נתניהו בתקופה האחרונה כולל מדיניות ההכלה שכואבת לנו, יש אנשים שעשו על זה סיבוב ושמחו על זה".

"לא דיברתם ככה על המדיניות בשנה האחרונה", מקשה המנחה. "יש לי ביקורת גדולה על ההתנהגות של נתניהו בשנה האחרונה בעזה, גם על מי שעזב את עזה, לדעתי היה צריך לכתוש את חמאס מהאוויר בצורה יותר מסיבית כדי שהם ילקקו עפר מהריצפה וירימו דגל לבן".

"מדינת ישראל מתמודדת עם ניסיונות בגבול הצפון, אני יודע דברים בקבינט, שראש הממשלה משקיע מאמצים בנטרול איום אסטרטגי גם מהכיוון הזה. תושבי עוטף ישראל ראויים לצל"ש על העמידה הזאת, אנחנו לא אומרים שעד שלא נסיים את הצפון נתחיל את הדרום, אבל אתם תצטרכו לתת אמון לנו "כדי שתהליכים מסוימים יבשילו".

לא עוברים את אחוז החסימה

על קמפיין ההסתה נגד הציונות הדתית, מגיב סמוטריץ': "הציונות הדתית תחת התקפה שאני לא זוכר כמוה עם הבטחה לממשלת הדרת הציונות הדתית. השמאל תוקף בציניות שקרית". על עוצמה יהודית: "ריד מיי ליפס, הם לא עוברים את אחוז החסימה, גם אם יש מעט סקרים שבהם היא עברה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
תרגיע בצלאל- נתניהו לא יפגע בבן בריתו סינוואר
טוביה | 11-09-2019 10:44
לגבי ההצהרה - אתה עוד צעיר,אז אתה מאמין להבטחות נתניהו...זה יעבור לך
2
נאום המצהיר שתורתו אומנותו והלך ללמוד משפטים
רמאותו אומנותו | 11-09-2019 10:54
אדון סמוטריץ מתי למדת משפטים? באלו תאריכים הועבר על שימך מלגת אברכים לישיבת קדומים? מתי התגייסת? לכמה זמן התגייסת ? אתה מוכן לענות לציבור על השאלות האלו לפני שאתה מחלק הוראות לצבא?
3
ימינה מדממת
ספין ספין | 11-09-2019 11:00
סמוטריץ נרקומן כבוד ומנעמי השלטון
4
בתור משק ממטרות בקריה אתה אסטרטג גדול
יגאל | 11-09-2019 11:01
.
5
נוצשאי צבא קרובים לליבו שהצהיר שתורתו אומנותו
ישראל בן שחר | 11-09-2019 11:10
רימה את הצבא הצהיר שתורתו אומנותו וכך דחה גיוס והלך ללמודו משפטים לתואר ראשון בנחת עם מלגת אברכים ממדינת ישראל וכך התגייס בגיל מאוחר לשרות קצרצר בקריה ויש לו את החוצפה לתת עצות בנושאי צבא וביטחון בושה לעם ישראל. הדברים פורסמו בתקשורת ומעולם סמוטריץ עם הפה הגדול שלו לא סתר ובטח שלא תבע
6
רק עוצמה יהודית סמוטריץ
עופרה | 11-09-2019 12:20
אמרו חזל: כל הפוסל במומו פוסל! מי שאישר בניה בניה לערבים בשטח ג זה אתה ! מי שישב בממשלה שהיה לפיד זה אתה ! כמה צביעות ! מי הישתמש וזרק זה אתה ! לפעמים סייג לחכמה שתיקה !קיבלת ציון נכשל בלשונו בגדול ! למען עמינו רק עוצמה יהודית באו לעבוד למען עם ישראל כף בקלפי עוצמה יהודית
7
מומחה לספינולגיה
סמוטריץ בלחץ | 11-09-2019 12:30
ארסנל התירוצים בדף מסרים: 1.אתם שווים 15,000. 2.אתם לא בסקרים. 3.אתם בסקרים אבל לא עוברים 4.אתם עוברים אבל יש עוד תירוצים 5.זה סקרים של השמאל 6.בסקרי הימין השמאלנים משקרים 7.תיכנסו לכנסת אבל לא לממשלה 8.תיכנסו לממשלה ותפרשו 9.חזרה לסעיף 1 ב17/9 שמים כף ומכריעים את הכף
8
סמוטריץ כלומניק יהיר עם פה גדול ושכל קטן
אביעד | 11-09-2019 14:53
שיתגייס לצבא ויכתוש את מי שהוא רוצה שלא ישלח אחרים לעשות דברים שהוא לא עשה בושה לציונות הדתית שמרבית בניה משרתים בצבא שבחרו לעצמם כזה נציג שפל ויהיר
9
חבר קבינט שמדבר כאחד מהיציאה
קבינט | 11-09-2019 18:15
לא הבנתי, אתה חבר קבינט. עליך מוטלת העבודה. אל תדבר כאחד מהיציאה. הכי קל זה דיבורים. כחבר קבינט אין לך את הפרבילגיה של רק לדבר.
10
צריך קודם להעיף אותך הביתה יאוויל
רבנית מהשומרון | 11-09-2019 19:50
אתה אחמדון נותנים כסף לחמאס למה לא עזבת את הממשלה ימני אה לך הביתה לחברה שלשקדיה יאחמדונים פיכסאההה
11
יואל משה סלומון
נועם | 12-09-2019 10:50
יואל משה סלומון
12
אחרי זה צריך לכתוש את הכתישה!
עדי | 13-09-2019 6:34
ואחרי זה להתחיל לכבוש את היקום וקודם כול את המאדים!כי גם הוא אוייב! יאללה,סמוטריץ,,אתה יהודי ?למדת איך פותרים סיכסוכים ביהדות?למדת מה זה עיקרון חלוקת הטלית? למדת מה זו פשרה?או שאתה רוצה לזרוק את המדינה הזו ואזרחיה למלחמת נצח ולצעוק כול הזמן כולה שלי?