מוזיקה

אחרי האירוויזיון: זה הצעד הבא של קובי מרימי

הוא אומנם סיים במקום נמוך באירוויזיון, אך כעת קובי מרימי מתכוון לחזור לעולם המוזיקה עם סינגל חדש אותו ישיק בחמישי הקרוב

קובי מרימי, אירוויזיון 2019
קובי מרימי, אירוויזיון 2019 | צילום: (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

כמעט 4 חודשים אחרי שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, שנערכה בתל אביב וסיים במקום ה-23 בלבד עם השיר "HOME". כעת קובי מרימי מתכוון לחזור לעולם המוזיקה.

מרימי שמככב בימים אלו בהצגה בהצגה "אביב מתעורר" בתאטרון הבימה, חשף היום (ג') את עטיפת הסינגל החדש שלו "Yalla Bye" (יאללה ביי) אותו ישיק בחמישי הקרוב.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות