30 יום לרצח: יואב שורק בראיון מטלטל - סרוגים

30 יום לרצח: יואב שורק בראיון מטלטל

במלאות 30 יום להירצחו של דביר שורק הי"ד בפיגוע בגוש עציון, אביו, יואב שורק, מספר על ההתמודדות עם השכול, על הבחירה בחיים ועל דמותו המיוחדת של דביר. צפו

30 יום לרצח: יואב שורק בראיון מטלטל
  יואב שורק (צילום: פלאש 90)

היום (שישי) יציינו במשפחת שורק בעפרה 30 יום להירצחו של דביר שורק בפיגוע דקירה סמוך ליישוב מגדל עוז בגוש עציון. בראיון מעורר השראה ומטלטל מספר אביו, יואב שורק, על ההתמודדות הקשה ועל הבחירה להמשיך הלאה למרות הטרגדיה הנוראית.

בראיון שהעניק לחדשות 13 אמר שורק: "אנחנו צריכים להמשיך לחיות. בסוף זאת אמירה, שרוצים לחיות וששמחים בחיים. והרי אם לא, אז על מה בוכים?".

(צילום: באדיבות המשפחה)

האב השכול סיפר כי "דביר היה הדבק, הוא גם היה הסנדוויץ'. הוא מאוד אהב שהמשפחה ביחד, מאוד היה מחובר לקטנים. הוא עשה גינות מסביב לבית בכל שטח פתוח. כשאני מסתכל על החיים שלו, אני לא מתחרט על יום אחד שהוא היה, ואני לא מקבל דברים כאלה כמו 'זרעת ואתה לא קוצר'. לא, קצרנו. ודאי שקצרנו. הוא מההתחלה היה נורא מתוק".

גופתו של דביר נמצאה בשעת לילה מאוחרת בתום שעות אחדות של חיפושים. לדברי יואב כל אותו הזמן הוא לא חשב שקרה לו משהו רע: "עד שהודיעו לי הייתי בטוח שסתם כולם היסטריים בגלל שלושת הנערים, בגלל שזה גוש עציון. היו שלוש שעות שהרבה אנשים ידעו שהוא איננו ואני חייתי בסרט אחר".

עוד באותו נושא

אביו של דביר שורק: מקווה שהוא לא ראה את פני הרשע


14

על העניין שעורר הדיווח כי גופתו של דביר נמצאה כשלצידו ספרים של דוד גרוסמן, אמרה שורק: "מי שקצת מכיר את הישיבה שבה הוא למד ואת החבר'ה שהוא שייך אליהם לא היה מתפלא. אנשים משתדלים לקרוא ספרים טובים וגרוסמן הוא מבכירי הסופרים שיש פה בארץ. למה זה תפס כל כך את האנשים? אולי זה שבר את קונספט השבטים קצת או שזה מזכיר שיש ישראליות שהיא בסופו של דבר גדולה מהשסעים – ואני חושב שזאת אמת גדולה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
למה?
שרוליק | 06-09-2019 10:04
שמואל גזבר למה יש אנשים גדולים כאלה שיוצא לנו לפגוש רק אחרי אסונות? נאיר את האור אצל החיים ואז אולי לא יקרו אסונות?.
אנשים יפים
יוסי | 08-09-2019 16:57
חזקו ואמצו
2
שלום
נועם | 10-09-2019 18:53
שלום דתי ומדיני די לגזענות ולאלימות ולמלחמות
3
יהודים
נועם | 10-09-2019 18:54
יהודים בסוריה ובלבנון
4
MC Kool G
נועם | 10-09-2019 18:54
MC Kool G Boom Berng