הרבנים החרד"לים התכנסו, והכריזו על תמיכה ב'ימינה' - סרוגים

הרבנים החרד"לים התכנסו, והכריזו על תמיכה ב'ימינה'

הרבנים של הציבור הדתי תורני נפגשו אמש, לכינוס מיוחד סביב שאלת התמיכה בבחירות .בקרב מול נעם ועוצמה יהודית, ניצחה 'ימינה'. הרבנים החליטו לפעול בקהילה והישיבה להצלחתה

הרבנים החרד"לים התכנסו, והכריזו על תמיכה ב'ימינה'
  (צילום: דוברות ימינה)

עשרה ימים לפני הבחירות התכנסו אמש (חמישי) בירושלים בכירי הרבנים של הציבור הדתי תורני. בכנס נכח גם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳.

בין הרבנים הבכירים שנכחו בכנס היו בין היתר הרב יהושע שפירא ראש הישיבה ברמת גן, הרב איתן איזמן ראש מוסדות צביה, הרב חננאל אתרוג ראש ישיבת שבי חברון, הרב אליהו בלומנצוויג ראש ישיבת ההסדר בירוחם, הרב אליקים לבנון רב השומרון, הרב חיים גנץ ראש הישיבה בתל אביב, הרב שבתי סבתו ראש הישיבה במצפה יריחו הרב דודי דודקביץ ראש הישיבה ביצהר, הרב אלישע אבינר ישיבת מעלה אדומים.

סמוטריץ׳ סקר בפני הרבנים את המציאות הפוליטית והביע דאגה מהצבעה למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה, הם בתגובה הביעו תמיכה בלתי מסוייגת ב׳ימינה׳ ודנו בדרכי הפעולה להצלחת הרשימה בבחירות הקרובות.

בסיום המפגש ביקשו הרבנים לחזק את סמוטריץ׳ ושאר ראשי ׳ימינה׳ ואף החליטו לפעול כל אחד במסגרת ישיבתו וקהילתו על מנת להביא להצלחת המפלגה בבחירות הקרובות.

מכתב הרבנים שנשלח לאחרונה מ – 6 בכירי הרבנים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
78 תגובות - 43 דיונים מיין לפי
1
זה הסיבה שהם תומכים בימינה
דוד | 05-09-2019 18:27
רק בגלל אחוז החסימה. אם היו משוכנעים שנועם תעבור הם היו תומכים בנעם. ובגלל שכבר ברור שנועם תעבור אז כולנו מצביעים לנועם
לדוד מלה-לה-לנד
אתה חי בסרט גרוע | 06-09-2019 1:33
עם כמה עשרות אלפי מצביעים זורקים הכל לפח הזבל ותורמים לשמאל!!!
או שהם חושבים שנעם טועים ומטעים והורסים...
4 | 06-09-2019 0:53
עוד אפשרויות..
התערבות
ישי | 05-09-2019 20:27
מי מוכן להתערב שאם המפלגת נועם ממשיכה לרוץ היא לא מקבלת יותר מ-30,000 קולות (וזה עוד בהפרזה)??
למי ברור שנועם עוברים?
דתי לאומי | 05-09-2019 19:01
נועם ממש לא הולכים לעבור את אחוז החסימה בשום סקר
2
אז בוא נסכם יש מחלוקת
חנה | 05-09-2019 18:27
חצי מהרבנים אומרים להצביע לימינה וחצי אומרים להצביע לנועם.
חצי מהרבנים תומכים בנועם
רותם | 10-09-2019 4:38
מאיפה לקחת את זה? רק הרב טאו ומספר מצומצם של ראשי ישיבות שהולכים בדרכו תומכים. באופן בולט כל שאר הרבנים, עמודי התווך של הרבנים הסרוגים, אינם תומכים. הרבנים שהלכו אחרי הרב טאו לישיבת הר המור תומכים, כל השאר והם הרוב המכריע, אינם תומכים ומתנגדים.
רבנים תומכים בסמוטריץ אבל לא בשקד ובנט חחחח
רבמים מצחיקים | 06-09-2019 9:20
כמה הרבנים יכולים לרדת נמוך בשביל תקציבים הם נפגשים רק עם סמוטריץ תומכים רק בסמוטריץ לא מוכנים להיפגש עם שקד ובנט ולא מוכנים לתמוך בהם אבל הלו רבנים זה אותה מפלגה... מה הולך? אתם חושבים שהציבור טמבל? להצביע לסמוטריץ זה לתת קול לשקד ובנט זה לתת זכויות ללהטבים לתת זכויות לרפרומים לאפשר חילול שבת במרחב הציבורי
ממש אין מחלוקת . רוב מוחלט של הרבנים -ימינה
אוריאל | 06-09-2019 0:24
רק רבני הר המור קוראים להצביע נעם .
3
רבנים של תקציבים סמוטריץ גועל נפש של בן אדם
דתי לאומי מבויש | 05-09-2019 18:31
לא יאומן איך הרבנים הרסו את התורה תמורת הטינופת האנושית הזו סמוטריץ
תגובה למס. 3
דוד | 10-09-2019 4:44
תגיד לי, אתה למדת פעם בישיבה??? מה זה הסגנון הרחובי הזה? איפה למדת להלבין פני אדם ברבים ועוד בחודש אלול ולכנות בן של הקבה זבל.????? גם זה בהכשר של נועם??? מקווה מאוד שלא. בושה וכלימה. לך לבקש סליחה דחוף לפני ראש השנה, ותקבל על עצמך, ניקיון שפתיים. ודיבור הגון ומכובד.
מסכים בהחלט. הכל לשם בצע כסף ומימון.
רון | 06-09-2019 23:06
רבנים שעושים את הדת קרדום לחפור בה ואת הממשלה ככלי ניגוח נגד אוכלוסיות אחרות.
תתבייש!
תלמיד | 06-09-2019 11:34
איך אתה מעז להוציא ככה לעז על גדולי ישראל??? תתבייש לך! כל אחד ואחד פה תלמיד חכם עצום ואתה ברוב טיפשותך מעז להגיד שהם רוצים ימינה רק בשביל התקציבים?? אני בטוח שהרבנים האלו קוראים להצביע ימינה מתוך 100% רצון לעזור לעם ישראל. הם חושבים שזו המפליגה שתועילה הכי הרבה ויכול להיות שזה גם כולם תקציבים. אבל להגיד רק לכסף? תתבייש! אתה כמו הסרטון של לפיד!
אחי חודש אלול... מה קורה לך???
תמים | 05-09-2019 21:52
קצת עדינות? מותר לחלוק אך לא לשנוא...
4
גם אבא של הטינופת סמוטריץ תומך בו
מיתר | 05-09-2019 18:33
איזה גועל נפש
5
התכוונתם *חלק* מהרבנים החרד"לים
ברור | 05-09-2019 18:37
הרב טאו הרב אבינר והרב קוסטינר, למשל, לא היו שם. נכון? הם תומכים בנעם
הרב שלמה אבינר אמר בפירוש
רמי | 08-09-2019 14:50
הרב שלמה אבינר אמר בפירוש שאם שבועיים לפני הבחירות הסקרים יראו שנועם לא עוברת את אחוז החסימה - לא להצביע להם!!!!
מחאה על ביזוי ת"ח גדולים מהמגיב 'הרבנים שצינת
מד | 06-09-2019 15:28
'
נכון.וחבל. הולכים לזרוק אלפי קולות לפח.
אוריאל | 06-09-2019 0:25
וככה יפגע עולם התורה .
האנשים שציינת אינם רבנים
לא מדוייק | 05-09-2019 19:30
הם גזענים קטנים, וחלקם גזענים גדולים.
6
כל עוד הרב אבינר לא שם אז לא משנה
ערן | 05-09-2019 18:49
.*
דווקא הרב אלישע אבינר כן נמצא
נתן | 05-09-2019 23:39
.
7
נעם לא תעבור אפילו חמישית מאחוז החסימה
טל | 05-09-2019 18:50
מי שלא מבין את זה- פשוט מנותק לגמרי מהסביבה שלו. הר המור אף פעם לא הבינו בפוליטיקה, וכל מהלך פוליטי שעשו בכל השנים האחרונות נכשל לחלוטין (למשל יחד).
נעם תעבור את אחוז החסימה ובגדול
ליאורה | 06-09-2019 11:16
1
בנט??
מנחם | 05-09-2019 19:16
לפי זה גם בנט לא מבין?
8
אני תומך בנעם. אם הם בסוף לא ירוצו אתמוך
דניאל | 05-09-2019 18:53
בעצמה יהודית. ימינה זה ליכוד עם חסכי אב.
9
ראש ישיבת ירוחם מוגר חרדל בעניכם??
יהודי | 05-09-2019 18:53
הם כלכך ליברלים ואתם מכנים אותו חרדל?? רוב הרשימה זה רבנים של הציבור הדתי לאומי הרגיל...ממש לא חרדל
הבנתי את העקיצה..
ג'ו | 06-09-2019 15:01
אז הרב בלומנצוויג הוא בוגר הגוש.. הוא למד אצל הרב ליכטנשטיין והרב עמיטל.. הוא גם קשור לרבני צוהר.. לא תתפוס אותו מתלהם.. אומר משפטי שיטנה ומלכלך על כל מה שמשמאלו.. אז לצערי הרב . די בתכונות האלה כדי להחשיד את הרב בליברליות רחלצ. שבת שלום
עדיף שתשתוק. ירוחם ישיבה עם הרבה יראת שמים
רועי | 05-09-2019 19:50
לך ללמוד
חצוף
תלמיד | 05-09-2019 19:40
במה הרב בלומנצוויג שליטא ליברל???
10
"בית של גויים"
חיימקה | 05-09-2019 19:00
חכם עדיף מנביא
בית או לא בית
אליק | 06-09-2019 10:23
גם שס לא טלית שכולה תכלת תראה כמה בוגרי מעשיהו ומי עומד בראשה עבריין שתמיד היה כזה וישאר כזה
אשכרה
א | 05-09-2019 23:33
איך הרב עובדיה זצל ראה למרחוק
11
הרב צבי
מתן | 05-09-2019 19:18
יש אחד, תלמיד חכם גדול, פיקח יותר מכולם, ובעיקר נטול כל אינטרס פרטי, שבכלל אבל בכלל לא מעניין אותו מה יגידו, ורק ואך ורק טובת האומה לנגד עיניו. אליו נשמע.
הרב קוסטינר
שלמה | 10-09-2019 4:49
מבלי לפגוע בכבוד תורתו, הוא מחוייב לרב טאו. נראה לי שבתוך תוכו הוא לא לגמרי מסכים עם המהלך, ובוודאי לא עם סגנון הפרסומים שלהם, אבל הוא מחוייב לרב טל ולכן ברור שיתמוך.
השאלה אם רואה מציאות. או מדמיין ונעבך נופלים
קרית ספרי | 06-09-2019 0:52
מספיק רב 1 זקן שטועה בהבנת המציאות... ונעבך כמה אלפים נוהים אחרי טעותו בלי לחשוב ... אוי אוי...
בטח תשמע, תעזור לשמאל.
אזרח מודאג | 05-09-2019 20:31
נועם לא יעבור, ואז כשיהיה אוסלו 2 או התנתקות 2 או איך שלא יקראו לזה - זה יהיה באשמתך התורמת, אבל באשמה העיקרית של הרב טאו. גם רבי עקיבא היה גדול בתורה והיחיד שיצא בשלום מהפרדס. ועם זאת בהנהגת הציבור הוא טעה.
12
למה?
לא מבין | 05-09-2019 19:53
אני לא מבין איך הרבים לא תומכים בנעם, הם כנראה פשוט לא מודעים למצב. לכל מי שיש גישה לאחד הרבנים האלה, בבקשה להראות להם את הנתונים המטרידים שנמצאים באתר של נעם.
למה רבנים לא תומכים בנועם
הדס | 10-09-2019 4:34
רבנים לא תומכים בנועם משתי סיבות. הראשונה, הם פשוט עם רגליים על הקרקע, ויודעים שאין לנועם סיכוי לעבור אחוז החסימה. שנית, רוב רבני הציבור הדתי, מתנגדים להשקפת העולם המתבדלת והמנותקת מהעם, הם גם מתנגדים לסגנון ההכפשות וההשמצות המכוערות שהן דגל הפירסומים של נעם. מומלץ מאוד לשמוע את דברי הרב דרוקמן כפי שמופיעים בסרוגים כמדומני, וכן לקרוא את דברי הרב שרקי בהם מנה 10 סיבות למה בוחר בימינה, ולמה לא תומך ליתר דיוק מתנגד לבחירת נועם. שיעור מעניין של גדול בתורה וגאון, המנתח את האידיאולוגיה של נועם המבוסבת על דברים שאינם תואמים את הרוח והקו הנכון של הרב צבי יהודה והרב קוק. והוא יודע על מה הוא מדבר. תומכי נועם, מומלץ מאוד לקרוא את דברי הרב שרקי ודברי הרב דרוקמן. אןלי תתפקחו קצת, ותרדו ארצה ממרום האולימפוס שלכם שלא מפסיק לקטרג על עם ישראל בחודש אלול. צר לי מאוד על המקום אליו הדרדרתם, טירוני פוליטיקה. עדיף תחבשו את ספסלי בית המדרש ותתעסקו באומנות שלכם שהיא אינה פוליטיקה.
זו הסיבה
אחדות | 05-09-2019 23:43
בוודאי שהרבנים רואים את המצב ומכירים את נועם אבל עדיף מפלגה שעוברת את אחוז החסימה גם אם היא לא מושלמת צר לי לאכזב, אבל בעלי התגובות פה צריכים להתעורר מהחלומות היפים עוד שבוע וחצי בחירות
13
ששקד ובנט יבגדו בהם שוב הרבנים יגלגלו עיניים
רמתגני | 05-09-2019 19:56
זה הרמה של הרבנים שיתנו הטבות לחד מיניים או שיסכימו לכותל הרפרומי אז נראה את הגאון הגדול הרב יהושוע שפירא שליטא איך הוא יוצא נגדם בריש גלי אז פלא ענק שעכשיו הוא נאלץ להיות איתם
תגובה על הרב שפירא
אהרון | 10-09-2019 5:00
אולי כי הרבנים הללו פשוט מחוברים לעם ישראל במלוא מובן המילה, בעוד שהרב טאו מחובר לקליקה מאוד מסויימת. אולי הרבנים הללו ניצבים עם הרגליים על הקרקע ומבינים ששם המשחק, פשרה. והרב טאו הולך על מהלך או הכל או לא כלום מהלך שמעיד שאין לו הבנת המציאות וסדרי העדפה על מה נלחמים קודם, וכמה כדורים מקציבים לכל מלחמה, וכמה כדורים ותותחים שומרים לקרבות הגדולים.?! וזה בסדר שאין לו הבנה בתחום. יש לו הבנה באיך לבנות ישיבה וללמד את התלמידים. רצוי שיתמקד בזה . ובעיקר יעצור את ההכפשות המזעזעות כפי שתאר אותן הרב דרוקמן בראיון שמובא בסרוגים.
אני מתפלאת על הרב יהושע שפירא שבעד ימינה
לרמתגני הצודק | 08-09-2019 8:58
הרפורמים, שבעד תחבורה בשבת (שקד) ובעד הלהטבים - איזו מפלגה דתית זו? ומה עושה שם הרב דודקביץ והרב איזנמן ??? בענייני הלכה כעת לא אשמע לרבנים המשתתפים בארוע זה .
הוא חייב תקציב
משה | 05-09-2019 20:15
אם יעז לא לתמוך, סמוטריץ יתנקם בו 4 שנים
14
שחוריםמשחור. הרבנים החרדים ליבראלים לאומתם.
אילנה | 05-09-2019 20:28
יותר חרדים מהאפיפיור. תשחררו ותהנו מהחיים. ולא יזיק לכם איזה אורגזמה קטנה לנשותיכם. אנשים דפוקים בראש.
15
מוזר...
אני | 05-09-2019 20:59
ימינה לא עוסקת בכלל בזהות היהודית של המדינה. היא עושה דברים מדהימים, אבל בתור אנשי תורה מוזר להצביע לאנשים שמדברים רק ימנית חילונית... נעם נותן את המענה לסוגיות ששבאמת קשות היום. להטב וכד'! הורסים כל חלקה טובה במשפחה, בצבא. וכולם שותקים. הגיע הזמן נעם!!!!!
16
הילד מבגדי המל החדשים
ילד | 05-09-2019 21:15
ללא ספק בכירי הרבנים. למשל הרב חננאל אתרוג שלמד תורה אצל הגאון הצדיק הרב טאו . לא הרב טאו הוא בכיר הרבנים. לא הרב טאו רב של הציונות הדתית, אלא הרב חננאל אתרוג. וכן למד אצל הרב משה בלייכר, וכן אצל הרב מרדכי שטרנברג. הם לא הבכיכירים והם לא הרבנים. והרב גנץ איפה למד? ומי נתן את הגב לישיבת תל אביב כל הזמן, ובעדיו כנראה שלא הייתה קמה? ומי נותן שם את השיעור הכללי הגבוה? הוא לא רב הציונות הדתית .
17
סמוטריץ אונס את הרבנים
לא יאומן | 05-09-2019 21:16
איך האפס הכלומניק הזה סמוטריץ אונס את הרבנים לתמוך בו לא יאומן כמה הרבנים חלשים ציבורית ונותנים לאיש הדוחה ורודף הכבוד הזה לאנוס אותם לתמוך בו
18
אנחנו מצביעים לנועם!
ענת | 05-09-2019 21:20
וכמובן שיש גדולי הרבנים החרדלים שמצביעים נועם
כת הר המור, זה לא ייאמן. פוסלים את כולם
רתם | 06-09-2019 0:28
תפסיקו להשמיץ אחרים עם עין רעה. תגיגו מה טוב לכם ותנבו להתקדם. גם על תח אתם מעירים ופוסלים. די ומספיק עם החוצפה . לא זו דרך התורה
19
מי שמוכן לשים 100 שח שנעם תעבור- שיצביע לה
יהודה | 05-09-2019 21:55
מי שלא... מוכר את המדינה בנזיד עדשים על משהו שהוא לא מאמין בו
20
פייק ניוז מטעם ימינה
אחד | 05-09-2019 22:26
זה לא נכון הרבנים בכללותם לא הביעו תמיכה חלקם להיפך
תגובה הכי מאירה!
גלגל | 06-09-2019 0:40
בדיוק כך - תעמולה שקרית של ימינה.
21
יישר כח לרבנים ,שתומכים בבנט,שלא מקבל דעתם.
חיים | 05-09-2019 22:27
ילמדוני רבותי,מחזקים את בנט,שמעל כל במה מצהיר שהוא לא מקבל דעת הרבנים ובנושאים הדתיים המהותיים כמו סוגיית הרפורמים ואח' הוא חלוק על הרבנים,שאחרי הבחירות יתנתק וילחם ברבנים.זו תורה
22
שקד ובנט מצהירים,שימינה איננה מפלגה דתית
אלי | 05-09-2019 22:38
כלום זוהי דעת תורה לתמוך במפלגה שכזו.
23
הרבניים החרדליים האמיתיים,לא יתמכו בבנט ושקד
אלי | 05-09-2019 22:50
בנט שמתנגד בכל תוקף לרבניים,מקבל תמיכתם.זו תורה וזו שכרה,בושה וכלימה
תגובה על הרבנים החרדלים האמיתיים
יוסי | 10-09-2019 5:12
אז מבתבר מדבריך שהרב דרוקמן שליטא והרב אייזמן , והרב שרקי ועוד......אינם חרדלים אמיתיים. תפסיקו כבר לפסול ולהכפיש את כלם. שמעתם על הצדיקים הטהורים ......... אז אם כל תורת הרב קוק בידכם, תתחילו להשתמש בה.
24
אני תומך בבנט ושקד שמצפצפים על הרבנים
יעקב | 05-09-2019 23:12
ראה זה פלא,רבני הציבור התורני ,תומכים ומחזקים את מי שנלחם בהם,לכן הם תומכים בבנט שהוא יהיה השר הבכיר בימינה.לצחוק או לבכות?חרדלניקים תתעוררו.
25
לא מובן
מימי | 05-09-2019 23:17
לא מובן ונבצר מבינתי כיצד אנשים יראו שמיים יכולים לתמוך בבני שהכניס את הרפורמים והלהטבים לחינוך הדתי ומי יודע, היו איזה הרס עוד יעשה ליהדות בכלל ולחינוך הדתי בפרט. כיצד ראשי ישיבות נותנים כח למי שמקצץ תקציבים לישיבות שלהם. אוי להם מיום הדין.
26
חחחח
א | 05-09-2019 23:31
כשנוח לכם החרדלים זה הר המור, וכשלא נוח לכם אז חרדלים יכולים להיות כווולם.... לא חרדלים ולא נעלים....והכסף יענה את הכל מי מקשיב להם בכלל? כל התלמידים שלהם מקשיבים לרב טאו.... נראה אחד משבי חברון או תל אביב שלא יצביע נעם קשקשת....
27
משהו פה מסריח
יוסי | 05-09-2019 23:46
רואים בתמונות שהרב יעקב שפירא היה שם ובכל זאת לא הכניסו את השם שלו ברשימה. האם יכול להיות שהוא הזהיר אותם שלא יפרסמו אותו כתומך בימינה? זה יכול להסתדר עם מה שרץ עכשיו ברשתות, שחלק מהרבנים אמרו שהפרסום לא היה על דעתם ושהם רק זומנו לשם להתייעצות? האם ימינה ניצלו פה רבנים?
28
הרב יהושוע לא תומך בימינה
שקר שקר | 06-09-2019 6:40
אתר סרוגים בשירות ימינה,זה נכון שימינה מדממת,וכבר יש סקרים של 8 מנדטים ובמגמת ירידה,אבל האבנים השתתפו במפגש עם סמוטריץ והוא עשה להם כיפה אדומה וספינים כהרגלו,אבל הרבנים שהשתתפו מתנגדים למחללת שבת בפרהסיא שתומכת בלהטבים,רפורמים,שירות גברים ונשים,תחבורה ציבורית בשבת.
יפעת נשמת האומה בטהרתה לא תעבור את אחוז החסימה
צדיק הדור אלעק | 06-09-2019 7:32
נעם חרדלים פלגנים טהרנים
29
הזמין אותם למפגש והוציא הודעה לתקשורת תמיכה
סמוטריץ עשה להם ספין | 06-09-2019 6:42
אדם נלוז,מסוכן,נרקומן כבוד.
30
לא ראויים להיבחר לכנסת
אליהו | 06-09-2019 7:17
לכבוד רבני ישראל ,(רבנים ורבניות ). שלום וברכה , היום - לא אדבר בחידות ולא אנסה להיות דיפלומטי. לפעמים , הדברים צריכים לצאת מלב כואב , מלב שבור .הרבי מקוצק, ביטא נכון - אין לך דבר יותר מלב שבור . והכוונה שלב השבור לא יעז לא לזעוק את השבר , והשבר מחריד ,והוא בלתי נתפס - ואנחנו אוהבים לרמות את עצמנו - כאילו זה עניין של מה בכך ? הגיע זמן לזעוק מלב שבור. כבוד הרבנים , מי התיר לכם ,להכשיל את עם ישראל ? בזמן , בזמן ששופטי ישראל בעליון מתירים לנו לחמש ולאמן כוחות רצחניים ובכך להתיר את דמם של רבבות נשים ,ילדים תינוקות וגברים. פשוט - סדום ועמורה. בזמן שהתקשורת מעלים מידע מהציבור, וגוזל מהם זכות יסוד לחשבון נפש. . בזמן ש 382,000 נרצחו בדרום סודן גם עם נשק שלנו. רבני ישראל מעיזים לשתוק. בזמן שאין אפילו מפלגה אחת ממר'ץ בשמאל ועד ימינה בימין , שמוכן להציב תנאי סף - לא נשב אפילו יום אחד בממשלה שמחמשת ומאמנת כוחות רצחניים. ורבני ישראל - העיזו לא להוציא פסק הלכה , המורה על איסור חמור להצביע בבחירות. כי להצביע בבחירות למפלגה , זה לתת כח למפלגה להשתמש בקול כדי שכולנו נהיה שותפים ברצח עם ופשעים נגד האנושות. רבני ישראל עם יהדות חדשה וחשוכה שיכולה להכיל סיוע לאונס המוני ולרצח עם . רבנים שמעיזים להפוך תורת חיים לתורת מוות. לתת גיבוי למפלגה - ימינה . שיושבת הראש עשתה חיל במשרד המשפטים. ממש חיל - בהיותה יושבת ראש ועדת שרים לענייני חקיקה - פעמיים הובילה ההתנגדות להצעת החוק של יהודה גליק ותמר זנדברג. הצעת חוק שכל עניינה לאסור עלינו לחמש ולאמן כוחות רצחניים. ממש חיל , ממש שפלות . ורבני ישראל שותקים כאילו מדובר - מה בכך.? הגיע זמן לומר את האמת. אף בת קול , לא נתנה לכם היתר להכשיל את עם ישראל. אתם נתתם היתר ללב שלכם לא להרגיש. .הרי זה רחוק - שם בדרום סודן , מיאנמר , קמרון . ואתם לא הפנמתם , שהכל קורא כאן בלב שלנו , בלב היהודי. ולכן ר' יהודה הלוי כינה אותנו -לב באומות . אבל , אם קהות חושים השטלת עלינו ואיננו מוכנים להרגיש את השני. והשני הפך לזר . אך זר. רק זר. אז מותר לנו להיות אכזרים. רבני ישראל הגיע זמן לארגן כנס רבנים להכריז על יום צום , יום תשובה - כי סטינו מהדרך בצורה מחרידה. ואם תמשיכו בדרככם להכשיל את ישראל , רווח והצלה יבוא ממקום אחר. ונזכה לעורר את ישראל לדרוש את זכותנו היסודית - לאהוב כל אדם שנברא בצלם. בבכי ודמעות אליהו יוסף
31
חידוש מופלג
מאן דהוא | 06-09-2019 10:10
מעולם לא ראיתי מישהו המכנה את עצמו בשם הרב הגאון .מילא מישהו אחר יכול לכנותו כפי שרוצה אבל הוא את עצמו??!!!
32
רבנים תומכים בסמוטריץ אבל לא בשקד ובנט חחחח
הרבנים מבלבלים במוח | 06-09-2019 10:24
כמה הרבנים יכולים לרדת נמוך בשביל תקציבים הם נפגשים רק עם סמוטריץ תומכים רק בסמוטריץ לא מוכנים להיפגש עם שקד ובנט ולא מוכנים לתמוך בהם אבל הלו רבנים זה אותה מפלגה... מה הולך? אתם חושבים שהציבור טמבל? להצביע לסמוטריץ זה לתת קול לשקד ובנט .נקודה. זה לתת זכויות ללהטבים לתת זכויות לרפרומים לאפשר חילול שבת במרחב הציבורי רבנים יקרים תהיו רציניים מי שמאמין בתורת ישראל לא יכול להצביע למפלגת ימינה של בנט ושקד וגם של סמוטריץ ראשי מפלגת ימינה מעולם לא התחייבו לשמור ולייצג את תורת ישראל
33
אני לא מבינה איך אפשר לתמוך בימינה..
אחת | 06-09-2019 11:55
נמצאים שם בנט ושקד שמקדמים אג'נדות רפורמיות!!! הסיפור זה לא ימים ושמאל.. כבר מזמן לא- זה איך תראה המדינה!!! רק נעם תציל אותנו!!!~!
34
מה עם קצת אתיקה, אבא של הבן בא לתמוך וזו כותר
רק נעם | 06-09-2019 13:16
ת כאילו זה משהו כללי.
35
במחללת שבת?בבנט? מתאים יותר בבן גביר.
יהושע | 06-09-2019 13:30
כסף לישיבות מול תורת אמת.
36
נועם גמורים. להעביר את הקול לבן גביר
סמי | 06-09-2019 16:17
אין לי ברירה אם בן גביר לא פורש אני חייב להצביע לו
37
רק הפרדת דת ממשלה תמנע את הרדיפה
ירא שמיים | 06-09-2019 23:08
הבזויה אחרי תקציבים.
38
פגישת ראשי מוסדות ומנהלים
יוסף | 07-09-2019 22:09
תקציבים תקציבים תקציבים.. אשרי הרבנים הגיבורים שתקציבים לא משפיעים עליהם!
39
תגובה לתמיכת הרבנים בימינה
אלישבע | 07-09-2019 23:05
מאוד מעניין שהרבנים התאספו לישיבה בהם התלבטו במי לתמוך אך מכל המפלגות נכח סמוטריץ בלבד, נשמע ממש ישיבה עניינית שלא מוטת לכיוון אף מפלגה... חבל שבמקום לתת לסמוטריץ 'על הראש' על זה שבחר לנטוש את הערכים הדתיים לטובת שקד ובנט הם בוחרים לפחד ולתמוך באנשים שהתורה היא לא בראש מעיינותיהם אלא הטקטיקה בלבד.. כמה מאכזב להיות חלק מהציבור. מזל שיש גיבורים אמיתיים אמא מפלגת נועם!!!! לא מפחדים!!!
40
גם הם חרדלי"ם בשבילכם!!!, וואו אתם פשוט
ק | 08-09-2019 13:46
הזויים, עד שהם לא יתירו אשת איש או חברה מעורבת הם ייחשבו חרדלים, אתם חצופים, כי הם האבא של הציונות הדתית, והם לא מחשיבים את עצמם חרדלים, אל אדתיים לאומיים קלאסים, ואתם עושים להם עוול !!!, כואב מאוד!!
41
עוד לא הבנתם שחוץ מהרב טאו אין אף רב בעולם???
מאיר | 08-09-2019 14:49
מה יעזור שתביאו עוד אלף רבנים???. יש רק רב אחד!!!! רק הרב טאו. כל מי שלא מסכים איתו, אינו רב.
42
יש איסור חמור להצביע ימינה.
חרדל דיזון | 08-09-2019 15:56
בראש הרשימה עומדת אישה, חילונית, מחללת שבת בפרהסיה. היא תגיד לרבנים ולצדיקים מה לעשות? איך אפשר אפילו לשמוע את ערוותה מדברת? צריך להצביע רק למפלגה שבראשה עומד גבר, יהודי, שומר מצוות. הנשים שישארו בבית, יבשלו, יגדלו את הילדים ויעשו כמצוות הבעל לתפארת עם ישראל.
43
הרב שבתי סבתו חרדי. שום קשר לציונות הדתית
מלבד קבלת תקציבים | 31-05-2020 22:51
א