תיעוד סרוגים • שקד תומכת בסטרוק: "אכזבה מנתניהו" - סרוגים

תיעוד סרוגים • שקד תומכת בסטרוק: "אכזבה מנתניהו"

יו"ר ימינה, הגיבה לסרטון שנחשף בסרוגים, בו החליפו סטרוק והרב פרץ מילים כעוסות, לאחר הצהרת רה"מ בחברון. שקד: "נאי לגמרי עם סטרוק, מאוכזבת מנתניהו, שלא ניצל את ההזדמנות ההיסטורית"

author-image
תיעוד סרוגים • שקד תומכת בסטרוק: "אכזבה מנתניהו"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

יו"ר ימינה, איילת שקד הגיבה לסרטון שנחשף בסרוגים, בו תועדה ההתפרצות של ח"כ אורית סטרוק לרב רפי פרץ: "אני לגמרי עם אורית, מאוכזבת מראש הממשלה נתניהו שלא ניצל את ההזדמנות ההיסטורית אתמול בחברון".

בוועידת קדם להתיישבות, סיפרה שקד על סטרוק ש"עבדה איתי על כל נושא ההתיישבות. בעניין השוק הסיטונאי בחברון, אחרי שפתרתי את הפלונטר משפטי שהיה תקוע שנים רבות במשרד המשפטים, קראתי לרוה"מ קדימה אפשר להתחיל לבנות. זה עכשיו רק החלטה שלו".

על האכזבה ביישוב היהודי בחברון ובהתיישבות, אמרה שקד כי "הביקור שלו בחברון בלי המכתב הזה שאנו כ"כ מחכים לו ואפילו ההנגשה של מערכת המכפלה שעדיין לא נעשתה, זו אכזבה", וטענה כי "הליכוד מפלגת שלטון אבל בסוף מי שדוחף את כל הצעדים בהתיישבות זה אנחנו,  בלעדנו זה לא קורה".

עוד באותו נושא

אכזבה: רה"מ לא הצהיר על הנגשת המערה וחזרת השוק


11

השרה לשעבר מינפה זאת לטובת הבחירות והצהירה כי "הדוגמא בחברון הכי חזקה שיש , אם לא נהיה חזקים ההתיישבות לא תתקדם. רה"מ שאל מה עדיף עוד מנדט לליכוד או אורית סטרוק? אני אומרת: רה"מ, אורית סטרוק הרבה יותר חשובה מעוד חבר ליכוד מספר 35".

סטרוק תקפה את אי-הצהרתו של ראש הממשלה בחריפות בשיחה עם שר החינוך הרב רפי פרץ: "בושה", אמרה סטרוק לדבריו של ראש הממשלה. הרב רפי המליץ לסטרוק לראות את הפן החיובי: "תשמחי במדרגה החדשה שראש הממשלה הגיע – מזה נגיע למדרגה הבאה".

סטרוק לעומת זאת השיבה בשלילה: " לא, לא, לא. מצטערת מאוד, 10 חודשים השוק הזה מחכה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ימינה
אהרונוביץ | 05-09-2019 18:48
ימינה בראשות איילת שקד אינה עוברת אחוז החסימה. המתינו וראו. פחדנות, התרפסות בפני ביבי, אכילת לוקשים והבטחות שברור כשמש שלא יקיים. בחיים לא קיים הבטחה.
2
שקד
דוד | 05-09-2019 19:18
חחחחח שקד מאוכזבת מנתניהו !!!! עוד תראי הרבה אכזבות חחחחחחח
3
מה הם עשו שהיו בממשלה
חוה | 06-09-2019 9:06
שביבי רצה לפנות את בית המכפלה רק בצלאל איים לצאת מהמשלה והכי עצוב שלאחר שפונה התברר שגם בצלאל רק איים
4
יהדות התורה
נועם | 06-09-2019 15:51
יהדות התורה