צפו: חברון מגג בית המכפלה שבוע לאחר חזרתו ליהודים - סרוגים

צפו: חברון מגג בית המכפלה שבוע לאחר חזרתו ליהודים

שבוע לאחר כניסת המשפחות היהודיות לבית המכפלה, צפו בתיעוד מגג הבית לעבר העיר חברון בזמן הטקס הממלכתי לציון 90 שנות למאורעות תרפ"ט במעמד ראש הממשלה, נשיא המדינה ויו"ר הכנסת

צפו: חברון מגג בית המכפלה שבוע לאחר חזרתו ליהודים
  צילום: עטרה גרמן, סרוגים

כזכור, המבנה בן ה-4 הקומות הממוקם אל מול מערכת המכפלה נרכש מערבים לפני עשור מעמותת "הרחיבי מקום אהלך".

שבוע שעבר נכנסו משפחות יהודיות להתיישב במבנה.

בית המכפלה. למטה דגלי ישראל, למעלה דגלי פלסטין. מימין הבית הפלסטיני, משמאל הבית היהודי. צילום: עטרה גרמן

סמוטריץ על בית המכפלה: "לא להעז לחשוב אפילו להוציא אותם"

בראיון שנערך ביום כניסת המשפחות היהודיות, התייחס שר התחבורה בראיון באולפן סרוגים לבית המכפלה: "גם כשאנחנו מדברים לא ברור שיתנו להם להישאר שם וזה עוול. אנשים קונים בית במיטב כספם כדת וכדין, בא יועמ"ש איו"ש ומציב להם דרישות שהוא לא מציב לאף אחד:  תעשו רישום ראשון של הנכס כתנאי לאכלוס, אין חיה כזאת. מעולם לא דרשו את זה מאדם אחד, לא בחברון ולא ביהודה ושמרון, חוץ מאשר מהמתיישבים שבאים לחברון. זה שימוש הכי לרעה בהליכים משפטיים".

עוד באותו נושא

סמוטריץ על בית המכפלה: "לא להעז להוציא אותם"


14

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נסיעות בזמן ושיבה הבייתה
אני | 04-09-2019 20:17
אברהם אבינו. מי שחושב עבר שיחשוב פעמיים .חי 14 ומשהו. כימעט מאה וחמישים שנה. יש מישהו שחי היום ככה או בהיסטוריה שיקום. מתושלח ביכלל חי אלף שנה. זה היה פעם בעבר כי העבר הוא לא עבר. זה נסיעות בזמן. אברהם היה נביא ואיזה קסם גם אישתו הייתה נביאה כפרה על אלוהים הביא אישה נביאה. הם שניהם נסעו בזמן. סמל ליופי מדהים. מהם יצא העולם כולו. הם הסופרמנים של כל הזמנים . עשה מהפכה לא יאומנת. אז האדמה הייתה נקייה הייתה מיסטית איפשרה ליחיות מאות שנים. מעבר לכ דימיון. וזהו הסיפור הדימיון הפנטזיה הנסיעות בזמן. האדמה הורידה שמים ואלוהים. מה קרה שנעלם הכל. זה מיסטיקה היולית מטורפת אדירה. כל האוויר הרוחות היו כה שונים לגמרי. אבל זה ששבנו אחרי אלפיים זה תחילת היתחדשות. החזרת כל המיסטיקה המכונתית, השדה הגנטי האדיר הזה. בשלב מסוים. בעיני זו שיבת גן עדן. החידה הזו הענקית תיפתר אחת ולתמיד. גם סוד גן עדן יפתר.