הימינומטר: עד כמה אתם ימניים? בואו לשחק - סרוגים

הימינומטר: עד כמה אתם ימניים? בואו לשחק

בימינה השיקו את ה ״ימינומטר״ - משחק אינטרנטי למכשירי סלולר. ומזמינים את הציבור הרחב לגלות האם הם צריכים להצביע ימינה, ימין לייט בליכוד או שהם מצביעי שמאל ותומכים בליברמן, כחול לבן והמחנה הדמוקרטי?

author-image
הימינומטר: עד כמה אתם ימניים? בואו לשחק
  (צילום: דוד כהן/ פלאש 90)

אתם נגד מדינה פלסטינית או מסכימים לנאום בר אילן?- לא מסכימים למסור אף סנטימטר מא״י או מסכימים רק במקרים מסויימים?- נגד שחרור מחבלים או מוכנים להתפשר אם יש קצת לחץ ציבורי?- בעד פסקת ההתגברות או שמוכנים להמשיך ולשמר את כוחו של בג״צ?

https://insite-media.biz/yamina/02/

במפלגה מזמינים את הציבור הרחב לגלות האם הם בימין האמיתי וצריכים להצביע ימינה, האם הם מצביעי ימין לייט בליכוד או שהם מצביעי שמאל ותומכים בליברמן, כחול לבן והמחנה הדמוקרטי.

בימינה מסרו: ״הימינומטר הוא כלי אובקייטבי אשר יסייע למצביעי הימין להבין האם הם שייכים לימין האמיתי אשר חרד מפני הקמת מדינה פלסטינית, מסירת שטחי ארץ ישראל והשתלטות בג״צ וביתם הפוליטי הוא אך ורק ׳ימינה׳ או האם הם ימין לייט אשר ביתם הפוליטי הוא בליכוד״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
השאלה אם 'ימינה' בימין
אשר | 03-09-2019 21:56
הרי על ריבונות בכל יוש הם כבר מזמן ויתרו
2
מילכוד בליכוד
בן הימין | 04-09-2019 16:46
אם ביבי הוא ימין מזוייף, אז כל מי שימליץ עליו כראש ממשלה הוא גם מזוייף
3
אובייקטיבי. ימינה הם...
. | 21-06-2020 14:30
אובייקטיבי. ימינה הם ממש לא ימין אמיתי ובקושי ימין. בנט איש מרכז, איילת מרכז-שמאל, סמוטריץ' הימני היחידי שם. מזל שהרב רפי הימני האמיתי עבר לליכוד, מפלגת הימין הגדולה ביותר. ימין זה או ליכוד או עוצמה