נתניהו: "אין לנו אף נפגע; אפילו לא שרוט" - סרוגים

נתניהו: "אין לנו אף נפגע; אפילו לא שרוט"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להתדרדרות הבטחונית בצפון, ואישר את דברי דובר צה"ל לפיהם אין נפגעים מקרב חיילי צה"ל: "ערוכים לכל אפשרות ובהתאם להתפתחויות נגיב"

נתניהו: "אין לנו אף נפגע; אפילו לא שרוט"
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס בשעה זאת להתדרדרות הבטחונית בצפון, בעקבות הירי לעבר מושב אביבים בצפון מכיוון לבנון, ומאשר את דברי דובר צה"ל לפיו אין נפגעים מקרב חיילי צה"ל.

בהצהרה שמסר לתקשורת אמר נתניהו: "הוריתי להיות ערוכים לכל אפשרות ובהתאם להתפתחויות נגיב. אין לנו אף נפגע, לא פגוע ולא שרוט".

כאמור, אחרי שעה ארוכה של חוסר ודאות ואינסוף שמועות אודות תוצאות ירי הטילים בצפון, דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס שם קץ לשמועות ואומר כי בניגוד לדיווחים ברשת אין נפגעים מקרב חיילינו באירוע.

בהודעה שפרסם לפני זמן קצר (ראשון) אמר מנליס: "אין נפגעים באירוע. אני מכיר את הדיווחים ואני קובע באופן חד משמעי אין נפגעים מהאירוע".

עוד הוסיף מנליס כי "חיזבאללה מימש את תכנונו, אך לא הצליח להשיג את מטרתו- להרוג חיילים, אין לצה"ל נפגעים מהירי הזה".

בארגון הטרור 'חיזבאללה' לקחו אחריות על הירי וטענו כי השמידו כלי רכב צבאי. כך דווח ברשת "אל מיאדין" הלבנונית המזוהה עם ארגון הטרור.

בעקבות ההודעה של הארגון, המועצה האזורית גליל עליון קראה לתושבים לפתוח מקלטים ולהתעדכן במתרחש. "פתחנו את מרכז ההפעלה של המועצה המקומית ואנו נערכים לכל מקרה שיתפתח". "אנו מבקשים מכל התושבים לשהות בבתים, ובנוסף פתחנו מקלטים. נא להתנהל בהתאם להנחיות גורמי הביטחון".

אמש מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים כי התגובה לתקיפות הישראליות תהיה שונה מפעולות קודמות של ארגון הטרור. לדבריו, חיזבאללה "תגיב על תקיפת ישראל בביירות בכל מקום אפשרי לאורך גדר הגבול".

בשעה זאת צה"ל מרחיב את הירי הארטילרי בתגובה, וכעת תוקף באזור העיירה יארון שבדרום המדינה – זאת אחרי התקופות באזור מארון א-ראס מוקדם יותר היום.

בעקבות הדיווח, דובר צה"ל  הוראה לרשויות לפתוח את המקלטים בישובים סמוכי גדר. לפי ההנחיות, תושבים במרחק עד 4 ק"מ מגבול הלבנון נדרשים לשהות בבתים ולפתוח מקלטים. לא נדרש לרדת למרחב מוגן / מקלטים אלא רק בעת שמיעת אזעקה. בעת שמיעת אזעקה, לשהות במרחב מוגן למשך 10 דקות ולהמתין להנחיות נוספות.

"יש לבטל ולהימנע מכל פעילות במרחב גדר הגבול לרבות עבודות חקלאיות. בשלב זה, לא ניתן לנוע בצירים על כן אבקש להימנע מביצוע נסיעות שלא לצורך" אמרו בצה"ל. "במידה ונשמעת אזעקה או התרעה אוטובוסים / רכבים אשר נמצאים בישוב, נדרשים להוריד את הנוסעים בצורה רגועה ככל שניתן בתאום עם רבש"ץ הישוב במרחב הממוגן ביותר הקרוב למקום.רכבים בצירים ראשיים, לעצור בצורה בטוחה בצידי הדרך, להוריד את הנוסעים ולשכב על הקרקע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לאברכים האמיצים!
יפה מאד | 01-09-2019 19:12
בזכות גדודי האברכים המצויינים והמעולים שוב נחלו אויבנו המרושעים מפלה!! תמשיכו כך! בזכות זה שנשארתם בישיבה ולא התקרבתם לחזית, לא נפגע שום אברך באף מילחמה!!! כל הכבוד
2
עבודה בעניים
גלגל | 01-09-2019 19:56
איזה חיילים הגיעו במסוק צהל ברמבם?
3
הפציצו שדות ריקים
יו יו, גם | 01-09-2019 20:17
גם לחיזבאללה אין אף נפגע, אפילו לא שרוט.
4
יהווה עזר
משה ווינטילטור | 03-09-2019 7:47
כמו באושוויץ
5
רברבן
בן הימין | 03-09-2019 9:54
מתגרה בגורל