'התלמיד שהייתי'| ניר ברקת חוזר לבית הספר

'התלמיד שהייתי'| ניר ברקת חוזר לבית הספר

לכבוד פתיחת שנת הלימודים, החזרנו את מיטב האמנים, הפוליטיקאים ואפילו את נשיא המדינה, רובי ריבלין לבית הספר. אז איזה תלמיד היה ח"כ ניר ברקת? איזו חוויה הוא זוכר עד היום מספל הלימודים? ומה הוא רוצה לשנות במערכת החינוך?

author-image
"הייתי תלמיד די שובב": ניר ברקת חוזר לבית הספר
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

לכבוד פתיחת שנת הלימודים, החלטנו להחזיר מיטב אמנים, פולטיקאים ואנשי תקשורת מובילים לבית הספר.

נשיא המדינה- רובי ריבלין, נטע ברזילי, ניר ברקת, איילת שקד, הרב יובל שרלו, אברהם פריד, עמיר בניון, קובי אפללו, עמרי גליקמן (התקווה 6) אמילי עמרוסי ועוד רבים ומוכרים נזכרים בתלמיד שהם היו, בחוויות שהם לא ישכחו מספסל הלימודים וגם מה לדעתם טעון שיפור במערכת החינוך? | פרויקט מיוחד בסרוגים

ח"כ ניר ברקת

התלמיד שהייתי: "בסך הכל הייתי תלמיד די שובב, כמו לא מעט ילדים וילדות במדינת ישראל. אבל יחד עם זאת הקפדתי ללמוד טוב, להיות קשוב למורים ותמיד להיות חברותי לחברים שלמדו איתי בכיתה".

בבר מצווה בכותל עם סבא בנימין ז״ל (צילום: באדיבות המצלם)

חוויה שלא אשכח: "למדתי בכיתות א׳-ד׳ בגימנסיה רחביה בירושלים, בסה״כ מאוד אהבתי את בית הספר, בכיתות ה׳-ז׳ למדתי בבתי ספר בארה״ב שם רכשתי את השפה האנגלית על בורייה ונחשפתי לתרבות האמריקאית על כל מרכיביה. בכיתה ח׳ למדתי ביד המורה ובתיכון באורט הנביאים שהפך למכללת אורט בירושלים. עם כל השינויים אני זוכר את בית הספר לטובה, היו לי חוויות מגוונות, רבות ושונות. השנים הללו עיצבו את חיי ואת דמותי. עד היום אני זוכר אותן לטובה".

טעון שיפור במערכת החינוך: "צריך להוסיף איבחון לכל לתמיד ותלמידה, במטרה לאתר חוזקות ואתגרים של כל תלמיד ותלמידה באופן פרטני ולהתאים לכל התלמידים בישראל תכנית לימודים מותאמת אישית, באופן הדומה לשיטת העבודה בחינוך המיוחד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו