"חבל שלא באותה שעה": אביב גפן יוצא נגד ישי ריבו

ברקע סערת ההופעות הנפרדות, הזמר והיוצר אביב גפן החליט באופן מפתיע לבקר את ישי ריבו, עקב הופעותיו המופרדות בבנייני האומה."מוזיקה מחברת רק חבל שלא באותה שעה" כתב גפן

"חבל שלא באותה שעה": אביב גפן יוצא נגד ישי ריבו
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

הזמר והיוצר אביב גפן החליט באופן מפתיע לבקר את הזמר והיוצר הסרוג ישי ריבו, עקב הופעותיו המופרדות בבנייני האומה.

"מוזיקה מחברת, רק חבל שלא באותה השעה", צייץ גפן בחשבון הטוויטר שלו, לצד המודעה של הופעותיו הנפרדות והכמעט בודדות שמקיים ריבו בסוכות, בהן שעות נפרדות לגברים ולנשים.

(צילום: מתוך טוויטר)

הדברים של גפן מגיעים ברקע סערות הפרדת המופעים לציבור הדתי לאומי והחרדי בערים עפולה וחיפה, בראשונה אושרה הפרדה מלאה ובמחיצה על פי כללי בין גברים לנשים והמופע התקיים עם מתחם למשפחות לצפייה באירוע, אך בתחילת השבוע בוטלה הופעה אחרת בחיפה, לאחר שביתה משפט לא הסכים כי היא תתקיים לגברים בלבד.

השופט כתב בהחלטתו כי "ככל שהעירייה תחליט לקיים את האירוע המתוכנן, רואה בית המשפט להמליץ לקיימו במתכונת ההצעה שניתנה בדיון, באופן שמתחם ההופעה יהיה מתחם ספציפי מוגדר, שלא ימנע כניסה של הציבור הרחב ליתר חלקי הפארק, תוך הצבת מחיצות והפרדה מגדרית במתחם הספציפי של האירוע, כך שכל אחד או אחת מבאי האירוע, יוכל להחליט מרצונו הטוב והחופשי, ללא הכוונה וללא כפייה, לאיזה תת-מתחם הוא מעוניין להשתלב, תוך שמירה על הפרדה".

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל ביום ראשון את עתירת שדולת הנשים והחליט לבטל את ההופעה לגברים בלבד, שהייתה אמורה להתקיים במרכז הקונגרסים בעיר. השופט אברהם אליקים הזכיר את התנגדות היועמ"ש לקיום האירוע בחיפה, בטענה שהעירייה לא הצליחה להצדיק את ההפרדה המגדרית שבו. "מוטב כי עיריית חיפה תלמד את הנחיות היועץ המשפטי לממשלה ותשקול לפעול בהתאם לאמור בהם", דברי השופט אליקים.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
127 תגובות - 104 דיונים מיין לפי
1
אתה ממזמן לא ממלא אולמות
מקנא, אביב? | 29-08-2019 0:01
במקום מוזיקה מה שנשאר ממך זה צרות עין
חחח..איזה תגובות מסכנות יש כאן...כתבתי ב64
די לשנאת חינם | 03-09-2019 15:22
תגובה לכל הבורות שמתחוללת כאן. אתם טועים ומטעים ,אבל מה אכפת לכם ? העיקר המטרה להשמיץ ול'הקטין' מי שלא בדרך שלכם. אבל האמת ששנים משמיצים אותו ושנים הוא מוציא שירים מצויינים ,מרגשים ונוגעים ,וגם שיתוף פעולה עם אביתר בנאי שנהיה חבר קרוב שלו, הראה מי זה אביב האמיתי, ומה זו הבורות של הטוקבקיסטים האלמונים כאן.. לכל מי שמעוניין והראש והלב שלו פתוחים- כתבתי הכל בתגובה 64. וזאת למרות שאני לא מסכים עם היציאה השנונה של אביב ולדעתי הוא טועה, אבל זה תפיסתו כחילוני, ויש דרך לתקן אדם. עדיין אני מאמין שזו זכותו להביע דעתו. ואגב, לא כל פעם שמשהו לא מתאים לאוזן שלכם ,תשלחו אותו לעזה. יש איזה רב או דרך יהודית שהציעו את זה ? לא עדיף בלב יהודי ,לקרב בינינו יהודים. המשך יום טוב.
אסור לממן את גפן איש רשע ובליעל רומס דת
עידו 2 | 30-08-2019 12:31
מעולם לא שמענו מגפן איזה רעיון מעניין בכל תחום שהוא. מעולם לא שמענו אותו מדבר בשפה יפה. הוא בסך הכל עם הארץ גדול ומדופלם
זה הסלנג החדש? נהנתן? מה איכפת לאמא שלך
ציון | 29-08-2019 22:25
אתה מממן אותו? טמבל
הגיע הזמן שהחברה תקיא את גפן. גפן-לעזה!!
עידו 2 | 29-08-2019 8:39
גפן - איש נהנתן מעלות השחר עד חצות הלילה.
2
לא מתיחסים
אהרן דרעי | 29-08-2019 0:11
כבר לא מתיחסים לחולי נפש.רק צריך לאמר שהם חולים ולהתפלל עליהם.
3
עוד קשקשן
מוטרד | 29-08-2019 0:38
מתי תפסיקו לנהל לאחרים את החיים? תתעסק עם הקהל שלך וישי עם הקהל שלו. רק אתם תמיד רוצים לקבוע לדתיים את אורח חייהם. כנראה שהדתיים והחרדים התפקחו.
4
רוצה תשומי. חבל שאתם נותנים לו
רחל | 29-08-2019 1:22
כל כך רדוד וטיפשי
עצוב...
חסוי | 29-08-2019 19:17
לא נראה לי שלרחל יש אישה .... פעם הבאה לפני שאתה כותב משהו תחשוב...
אני בטוח שגם אישתך לא סובלת אותך ,
יואל | 29-08-2019 7:03
בנתיים הוא אביב גפן ואתה עוד איזה טוקבק מסריח שכנראה אין לו מה לעשות בבית
5
ששששש
אסף | 29-08-2019 1:32
שב שב בשקט עשה טובה... אשריך ישי
6
אביב גפן
שרה רבקה | 29-08-2019 2:32
גם אתה משדולת הנשים. אנחנו רוצות לחיות את חיינו לפי דרכנו . דרכך לא דרכנו . מה הולך פה כפי ה אנטי דתית אתה ממש למי אתה חושב שאתה .איש חינוך פעיל חברתי . מספיק
7
שב בשקט
אוהדת אוהבת | 29-08-2019 2:41
הוא היה רוצה שיהיו לו אלפי אוהדים כמו שיש לישי, מי בכלל מכיר אותו, סתם עוד פליט כוכב ריאלטי.
8
ממש חמור מאוד.
ר. | 29-08-2019 2:42
די, נמאס כבר. במדינת היהודים מותר להתנהג כיהודים.
9
תגובה של הזמר אביב גפן להופעתו של ישי ריבו
אמנון גולני | 29-08-2019 3:04
כולם/ן צודקים כאן. בואו לא נחשוב לרגע שחוץ מאיתנו יש מישהו/י שקוראים את סרוגים וממש אנחנו נשכנע או ניגע בלב היהודי שלהם שמזמן התקשורת והמדיה החברתית שהם ככ אוהבים לקרוא אותה מזינה אותם בהיפך אהבת ישראל. מציגה להם תמונה אשכרה שונה ממה שבאמת קורה אצל שומרי המסורת והדתיים בחייהם ובהשקפה כמו למה ומדוע למה חשוב ככ הפרדה בין גברים ונשים. כך אולי אביב גפן יבין שחיבור בין יכול לבוא בכמ דרכים ולאו דווקא בהופעות הצגות וכדומה.
אהבתי
גרנית | 29-08-2019 10:49
אכן תגובה ענינית לחלוטין ללא השמצות וגידופים..
10
מקנא ?!
חכם אחד | 29-08-2019 3:31
אביב גפן היית מת למלא את ביניני האומה אולי קשב לך לפרגן לאמן חרדי שמצליח הרבה יותר ממך כיום ?!?!!!!!!!!!
11
חבל שהקנאה הורסת לך אביב ...
אפרת | 29-08-2019 6:24
יהי רצון שתהיה הדעת להשכיל ולהבין מה גדולה זכותו של ישי ריבו..... עושה רצון בוראו...
12
מילה לאביב גפן
ענת | 29-08-2019 6:39
אביב גפן 1. זכותו של אדם לבחור מופע מעור או מופע בהפרדה. אתה ורבים אחרים אינכם מבינים דבר וחצי דבר בענין ומביעים דעה בענין שאינכם מבינים. 2. לומר דבר על ישי ריבו...נו..מקווה שלא מתוך צרות עין....
13
קנאי
יעקה | 29-08-2019 7:08
תתרכז בעשייה שלך שלא קיימת בכלל . ותפסיק להתעסק בענינים שלא שלך .!! מה אכפת לך למי הוא מופיע ? זאת הדרך שלו ותתחיל לכבד את הצד השני. יש אנשים עם ערכים ולא כמוך פליץ מתל אביב ללא דרך ארץ וללא ערכים . תשחרר כבר פליץ
14
אהבת חינם!!!
יהודיה אוהבת ה'!!!!! | 29-08-2019 7:11
די ומספיק לנו מלקנא - והמבין יבין. ברכות וישועות על כל עם ישראל אמן.
15
צרות עין
אור | 29-08-2019 7:27
לא יודע אם הרבה זוכרים מהיא המוטציה הזו של אביב גפן חוץ מכמה הזויים. כל זה עדיין אינו מונע ממנו לסתום את מזבלת חירייה שלו. הקנאה בהצלחה של זמר יהודי עמוק ואיכותי שומר מצוות מעבירה אותו על דעתו ומטריפה אותו בקצור אביבה גפן כן יש זמר יוצר מלחין שהוא מוכשר מוצלח ואהוד הרבה יותר ממך עם קונצנזוס מקצה לקצה ואתה...מה מי זוכר אותך בכלל. איזה תרומה תרמת לחברה ואיזה ערכים חינוכיים אתה מעביר בקיצור עוד מס בודד של שנים תהיה שייך להסטוריה מהסוג שלא זוכרים. בהצלחה לך אביבה גפן
16
אביב גפן הקנאי
מגי ברוך | 29-08-2019 7:36
קנאי מגעיל.... על כל אחד יש לך ביקורת????? כל אדם באמונתו יחיה' יא שמאלני מגעיל פעם אחת תפרגן למישהו , אין את זה בלקסיקון שלך
17
ישי
אלמוני | 29-08-2019 7:41
פשוט הדבר ישי ריבו זמר פצצה ששם כמעט כל זמר בכיס הקטן ואביב גפן יש לו הופעות פעם בשנה זה צובט קצת אבל אני מאמין שהוא יתגבר
הפרדה
יהודיה | 29-08-2019 18:48
אביב. אולי תשאל את כל הנשים שמגיעות להופעות בהפרדה ואז.. אולי תחכים!
18
קנאי?
ברק | 29-08-2019 7:44
גפן הוא אחד היוצרים הגדולים שהיו בישראל, הוא הקים להקה שמאוד מצליחה בעולם ועדיין מקיים הופעות. קנאי? חחח לא נראה לי.
פח
יש | 01-09-2019 18:11
לאביב יש קול של פח גדוש בזבל איזה הופעות יכול לתת
באמת ?
שלום | 29-08-2019 15:29
באיזה עולם היא מצליחה בדיוק .? הוא יוצר וכותב נהדר אבל איש קטנטן אופורטוניסט גדול
19
לכל זמר הזכות לחופש הביטוי. כולל ישי ריבו.
ילדת אור הירח | 29-08-2019 8:00
ואם הוא מרגיש יותר בנוח לבטא עצמו זכותו ויש לכבד את רצונו בלי שיפוטית. קודם כל הוא בן אדם! ורצונו של האדם כבודו. וחיה ותן לחיות מר אביב גפן היקר!
חיה ותן לחיות, אלא אם כן זה ליד נשים...
חיה ותן לחיות | 29-08-2019 11:17
ואז חובה הפרדה, שהגברים לא חס וחלילה יראו אותן.
20
מה הוא עשה מאז "אנחנו דור..."
מי זה אביב גפן? | 29-08-2019 8:03
.
עשה הרבה
ירושלמי | 29-08-2019 18:26
יותר ממך. עוד דוס אוכל חינם
21
קנאי
יעקב | 29-08-2019 8:06
מתוך קנאות הוא אמר זאת.
22
כמה טוב היה לו..
טול | 29-08-2019 8:25
לא היו חדשות..לא היינו מתוודעים לתגובות לא רלוונטיות של אנשים שלא רלוונטים לחיינו. כמה אור היה בעולם. לחיות את חיי שלי נטו.
23
הפרדה
ישי ריבו | 29-08-2019 8:43
מסכימה עם יונתן גפן. אפשר להפריד ישיבה. מתי בחורה תפגוש בחור? לא כולם משתדכים. ו
24
בושה.אנחנו.אור לגיים
רק מלחמה.תאחד.אותנו. | 29-08-2019 8:46
כל .פינה שלו.
25
רעשש
מישהו | 29-08-2019 8:57
סתם עושים רעשש כל אחד יעשה מה שבא לו איך שבא לו (זה לישי) וכל אחד יגיד מה שבא לו איפה שבא לו (זה לאביב) ❤
26
ישי ריבו הצדיק
אבי | 29-08-2019 8:57
זמר גדול ואדם גדול לא פחות. ילך ויעלה עוד ועוד בעזרת ה
27
הופעת ישי ריבו .
נתנאל טאוב | 29-08-2019 9:01
הצדק נמצא כמובן רק בצד של החילונים .כמה עצוב .
28
מקיראת התגובות עולה
יוסי | 29-08-2019 9:01
שאתם (חרדים, דתיים חרדלים וקטשופ) באמת אוהבי ישראל.....באמת אוהבים יהודים באשר הם יהודים.....ומשתמשים תמיד בשפה נקייה ויפה.....כל לחי תמשיכו ככה אתם ביב השופכין שנקרא מדינת ישראל
תגובה לתגובה
איתי | 29-08-2019 11:36
לדעתך כל מי שחולק על אביב גפן הוא חרדי,דתי וכו'...ומי שמסכים איתו הוא חילוני ,נאור וכו'....אבחנה מאד מדוייקת והגיונית....תן לי לנחש אתה חילוני..וחבל כי זה לא מראה שהמגזר שממנו באת אינטליגנט ומכיל
29
טפיל על ההצלחה של ריבו
כנראה עוד סוג של | 29-08-2019 9:13
הרי מי בכלל זוכר מי זה אביב גפן אלמלא הציוצים המשועממים משהו...
30
גם לדתיים מגיע.
יונה | 29-08-2019 9:14
אביב גפן אני חילונית/ מסורתית . איך שבא לי. אבל שמחה מאד שיש אפשרות לחרדים ולדתיים ךחגוג איך שבא להם עם מי שבא להם. למה להתערב? זוהי דרכם ואמונתם. האם הדתיים התערבו פעם בהופעות המעורבות בירקון ובמקומות אחרים? לא. גם אתה ואחרים צריכים לקבל את אורח חייהם שאותו לא כפו על איש. תתחילו לכבד את היהדות ואת היהודים .הפכתם לכופרים ומתנכרים לשורשיכם.כשיכפו עליכם משהו בנושא דת גם אני אצעק איתכם.
31
מי שואל אותך בכלל חסר כישרון.
רם | 29-08-2019 9:15
די אם החובה למלא את התגובה.
אביב גפן תוקף את ריבו
יאיר | 29-08-2019 9:28
אביב גפן קנאי היה...קנאי ישאר.כבר ראינו את סרחונו בתוכנית דה וויס.כל כך שנוא בעיני הקהל...מדכא אוהב לבעס תמיד..וכל זה מהשחץ והגאווה שלו...להקיא דמות כזו!!עלאק זמר.יוצר...חח להבדיל בין הטמא לטהור ישי ריבו דמות אצילית צנועה..בלי שחץ וגאווה.טהור בשיריו.אין מה להשוות בכלל..תותח על.עלה והצלח ישי אוהבים אותך!!!!
32
הקנאה
... | 29-08-2019 9:23
אביב גפן רואה זמר יותר מצליח מימנו בהרבה אז הוא בוחר לרדת עליו כדי שבסוף סוף ישמעו עליו
33
מחאה
מה הולך | 29-08-2019 9:23
הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם
34
כל הכבוד לישי ריבו תצליח
יהודי | 29-08-2019 9:24
כל הכבוד אביב גפן עוד יזכה להבין גם
35
ישי ריבו לא גדל בדור מזוין
מציאותי | 29-08-2019 9:27
חוצפה. על כאלה כמו גפן ואביו יהונתן כתב עוזי חיאמן. יש שלוקחים מונופול על החכמה יודעים טוב יותר ממנו ויוב יותר ממך מה טוב בשבילי ומה טוב בשבילך
36
אביב גפן
נורית | 29-08-2019 9:43
אהבת חינם מרפא כל מכאוב.
37
ישי ריבו אחד הזמרים הטובים❤
נועם | 29-08-2019 9:52
זמר מוכשר ומהנה. מספיק להיכנס לאנשים לחיים. בתור חילוני, מרגישים כפיה אנטי דתית לאחרונה.. איפה החופש של כל אדם לנהוג כפי שנוח לו...
38
זמר פוליטיקאי שמפריע לו שיש כאלה שלא עסוקים ב
א.ב. | 29-08-2019 10:03
טטט
39
קנאה
יואל | 29-08-2019 10:03
כל הקופים מחברים, תראו כמה מתאספים ליד הכלובים שלהם. גפן כבר מזמן לא רלוונטי אז הקנאה אוכלת אותו. ברוך הוא שהאיש הזה נעלם סוף סוף.
40
מזעזע
אוי קשה | 29-08-2019 10:05
איזה לחץ , אז אביב אמר... ככה זה אביב , כשלא לוקחים את הכדורים בזמן.
41
כבר אין לנו במדינה הזאת ערכים משותפים!
עדי | 29-08-2019 10:05
הגיע הזמן,שאנחנו החילונים,נקים לנו מרכז חדש,שבו נוכל לחיות בדרך דמוקרטית! זה יכול להיות הרעיון של בנימין תמוז בפונדקו של ירמיהו!
42
כל הכבוד לישי ריבו!
אביתר יעקב מיכלשוילי | 29-08-2019 10:10
יפה מאוד.
43
עוד קנאי שקם על משהוא מצליח חושב שיוכל להוריד
אסתר | 29-08-2019 10:27
עוד קנאי שקם על משהוא מצליח
44
הפרדה
ימית | 29-08-2019 10:28
מקנאים בהצלחה של ישי ריבו לא מבינים שדרך השם צלחה? חוץ מזה שזה בדיוק החיבור לשמור על אוהלי ישראל מחוברים ולא גירושים....
45
קודם תעשה צבא
אבי | 29-08-2019 10:28
והתירוצים שלך תספר לסבתא
46
הפרדה
אנונימי | 29-08-2019 10:32
הגיע הזמן לכבד באמת גם מה שלא לרוחנו כל עוד הוא מכבד ומכובד.ואני לא רואה שום בעיה לתת לגיטמציה למגזר דתי מרקע יהודי לקיים הפרדה מרצונם !כמו שגבר ואישה נוצרו שונים ועל זה אף אחד לא חושב לבוא בטרוניה אותו דבר לא קרה כלום שגבר ואישה יופרדו למספר שעות בהופעה .מחר אם מישהו ירצה להתחתן בנפרדה יכפו עליו בשם החילוניות שלא וכאן צריך לבוא הגבול ולכבד כל מגזר במסגרת המכבדת !
47
אין עליך ישי ריבו, אתה הוא
יער | 29-08-2019 10:35
זה שמחבר קהלים באהבה ובשירים ובסובלנות שלך. מבר בין בני אדם חילוניים ודתיים וחרדיים, נשים וגברים, אך גם מכבד את מי שרוצים לצפות בו ורוצים בהפרדה. חבל שגפן משתלח כל פעם בזמר מפורסם אחר כדי השיג רייטיג וקהל. ישי המוכשר לא זקוק לכך. שמו, איכותו, וענוותו הולכים לפניו
48
עבר זמנך
אמי | 29-08-2019 10:37
אני מאלה שהיו שומעים אותך בחיים הקודמים שלי. מצטער אביב, אבל אכזבת. פעם באמת היינו הולכים אחריך מתחברים לשירים ולדמות הנער המעונה שציירת לעצמך בשירים שלך. היום מגלים שהחיים לא שחורים כמו שאתה מצייר אותם, ההצגה של הדיכאון לא רק שכבר לא קונה אנשים אלה גם מעכירה את האווירה יותר. אנשים כמו ישי ריבו, כן ירבו כמותו, מחזירים אותנו לדרך הנכונה שלנו ולערכים האמיתיים. אתה שר שאנחנו דור *@#+# ואנחנו לא. אנחנו דור שגדל על ערכים לא טובים (בגלל, בין היתר, לדברים כמו שאתה תומך ומקדם). העידן הזה נגמר. עוברים (או חוזרים יותר נכון) לדרך הנכונה
49
משה
בן | 29-08-2019 10:48
משה רבינו מתהפך בקברו, כל הזמן הזה הם רצו הפרדה! עכשיו הכל ברור.. למי שלא יודע מה הם הערכים היהודים: לא ואהבת לרעך, לא נבראו שווים, לא נבראו בצלם אלא הפרדה! זה מה שנשאר מתורת משה
50
לאביב גפן...
רועי | 29-08-2019 10:51
מוזיקה אכן מחברת רק חבל שרק בתנאים שלך היא מחברת...שזה נוגע למגזר הדתי והחרדי פתאום היא לא מחברת כי היא נוגדת את תפיסתך ואמונתך??(או אי אמונתך...)טוב זה לא חדש כרגיל השמאל החילוני החולני והקיצוני בעד חיבורים ודמוקרטיה רק שזה מתאים לו...צביעות כבר אמרנו?
51
מיגזר חשוך
חיה | 29-08-2019 10:56
בלי קשר להשוואה מי זמר יותר טוב וללא נאצה אולי תחשבו למה אתם נכנעים לתכתיבים שמפלים את האישה הופכים אותה לטמאה ובככלל מצייתים לחוקים לא הגיוניים . מוזיקה מחברת והקשר בין גברים ונשים חשוב ומקדם.
צודקת
אישה | 31-08-2019 14:29
את צודקת. כל הנידוי הזה של נשים וגרוע מזה הכניעה של הנשים האלה לנידוי זה מזעזע!
אין לך שום מושג
אמי | 29-08-2019 16:57
הייתי כבר במקום שלך, בחרתי לחקור ולבדוק. החיים שלך הם אלה שבחושך. חושך שמראה את הטוב כרע והרע כטוב. פעם חשבתי שאביב הוא טוב. היום אומר לך שהוא טוב והיה טוב בלצייר חיים שחורים, דיכאוניים וחוסר קבלת מי ששונה
עדיף להיות בשקט
דניאל | 29-08-2019 12:24
סייג לחוכמה שתיקנ
שתיקה
אני | 29-08-2019 11:17
עדיף שתשתוק יותר טוב
52
זה תלוי
הי | 29-08-2019 11:00
הייתי בהופע שלו כבר והיא לא הייתה מופרדת בכלל. כנראה הוא לפעמים מתאים את ההופע לקהל.
53
אביב..פשוט תפרד מעלינו
טל | 29-08-2019 11:29
תמיד יש לו ציוצים קנאה וקצת הסתה נגד..הרי כולם יודעים שבמגזר הדתי יש הפרדה..אז למה אביב חופר? הביחד שהוא מדבר עליו זה בבית לא בהופעה אדון גפן.
54
צבוע מגעיל אםרועש מוזיקה זה מחבר אז למה אתה .
יצחק | 29-08-2019 11:36
שמאלנים ארורים צבועים .למה בכלל מפרסמים כזו כתבה מפגרת
55
קינאה
מוריאל | 29-08-2019 12:01
אתה מקנא כי לא קיבלת פרס שנה לזמר הטובים כמו ישי ריבו ואתי אנקרי...ישי ממלא אץ העולמות גם עם חילונים שצמאים למילים שלו לנפשם.. יש לך קינאה לדתים וקשה לך.לבלוע את האמת...וזה לא מזיז את ישי ריבו על התלונות שלך. אתה אדם מסכן...תכבד את כל אדם...לא נגיע לאחדות עם אדם כמוך.שה' הטוב יאיר דרכך ויתן לך דעת
56
רעיון גאוני - כנסו
בנדל | 29-08-2019 12:07
יש לי רעיון, שנשים וגברים יוכלו להיות במופע משותף, הנשים והילדות ילבשו רעלות שחורות כך שלא יראו אותן בכלל, אפשר גם לקשור להן את הפה עם סלוטייפ וכך הן יוכלו להיות באותו האולם, לא יראו ולא ישמעו אותן, בדיוק כמו באירן
57
מה אכפת לו.. זה טוב לציבור הדתי.. מה מפריע לו
רותם | 29-08-2019 12:45
לא מבינה בכלל את היציאה הזו שלו רוב הקהל שלו זהו ציבור דתי וזה מעולה להם העניין הזה.. חוץ מזה שישי ריבו האומן והוא יחליט באיזה אופן מתאים לו להופיע מי שלא מתאים לו אין בעיה.. אף אחד לא חייב להגיע להופעה שלו
58
קודם תלמד מה זה חיבור אמיתי
משה | 29-08-2019 12:54
רמז: לא מה שלימדו אתכם בחינוך מיני, ולא להסתכל על אישתו של חבר שלך בזמן שיש לך אשה בבית שנתנה לך את החיים
59
ו-א-ז.. מה יש להביא את זה ככתבה
חני | 29-08-2019 13:23
צר מוח נבער!! דעתך לא רלוונטית ולא מענינת!!
60
כפייה חילונית
מתן | 29-08-2019 13:28
כפייה חילונית
61
אביב גפן מסוכסך עם עצמו...
אור | 29-08-2019 14:04
מעניין שהוא מבקר את כל הזמרים .. חוץ מאת עצמו..אביב קשוט עצמך....
62
אביב
אילה | 29-08-2019 14:07
אביב די לקנאות תרבה שלום לא רק עקיצות
63
אביב גפן מנסה שוב לצבור רייטינג..
עמי ממיאמי | 29-08-2019 14:31
כפי שהוא עשה עם אייל גולן שרב איתו ובסוף השלים איתו ואפילו עשה איתו תוכנית טלוויזיה ביחד וכך הצליח לרכוב על גב זמר יותר מוצלח ומוערך ממנו.. גם עכשיו הוא מנסה לצבור רייטינג עי שיפתח ג'ורה על זמר אחר שכמובן הרבה יותר מוצלח ממנו..אולי יצליח לרכוב על גביו שוב..
64
1 ו-14 ושאר.. בוא נדייק בדברים , גם לדעתי
אורי | 29-08-2019 14:33
אביב גפן טועה, וזה כיוון שהוא בא מנקודת מבטו החילונית יותר וזה בסדר. וצריך אולי להסביר לו את זה. ועדיין, אין קשר בין זה לבין העובדות בשטח שהוא אחד היוצרים הכי טובים שהיו פה בארץ. יותר מ'אנחנו דור..' הוא תרם ב101 פרויקטים ונושאים חברתיים ומוזיקליים, עזר לנוער בסיכון ובנושא התאבדויות, בעלי חיים, נשים מוכות, הופעות בהתנדבות, השאיר קלאסיקות לאורך שנים: אור הירח, שנינו שווים, מלאך, אהבנו, האם להיות בך מאוהב, אולי, המכתב, עונות, לילות לבנים, מקסיקו, השיר שלנו, שיר עצוב, עם הזמן, זה רק הלב שכואב לך, קוצים, טיפות , הייתי שר לך, בא אלי ועוד.שכבר הפכו לנכס צאן ברזל. וגם בעשור האחרון, הספיק לעשות 5 אלבומים באנגלית עם בלאקפילד וה-6 בדרך. אלבום וep סולו באנגלית. ואכב, ההופעות שלו של 'נשף רוק' כל שנה, הם מהרף הכי גבוה שהיה בארץ, מעבר לאומנים אורחים מהארץ, הוא מביא גם מחו''ל. וההפקה ברמת העיצוב תמיד עולה. בנוסף כבר 10 שנים הוא עושה הופעות עם אביתר בנאי שקרא לו 'אהוב ליבי' ו'חבר קרוב' הרבה פעמים, וכן כך הראה שהוא פתוח לשמוע ולהכיל ולהכיר את מה שהיה זר לו בצעירותו. כולל השיר 'יש שמיים מעלי' המופלא שכתבו והלחינו יחד. ו'אתה' שיר שאביב מתארח בו באלבום של בנאי. ובאלבום הקרוב של אביב, אביתר מתארח אצלו. אני מציין את כל זה - כי יש פה המון שמשמיצים אותו וכותבים מבורות. שוב, אני כן חושב שהוא טעה בשנימות שצייץ, אבל כן יש דרך להסביר ולקרב בינינו. אבל את מה שהוא תרם ותורם ,לא תוכלו לקחת ממנו, ואחרים עוד לא עשו מאית מזה. המשך יום טוב לכל עם ישראל.
חח..לא העתקתי מויקיפדיה... פשוט ראיתי איך ..
תגובה לשאלה... | 01-09-2019 13:59
הבורות 'חוגגת' כאן, מעבר לספורט הלאומי שיש ברשתות החברתיות של 'קללות ואיחולי מוות' של ימין ושמאל (ואז נזכרים ביום כיפור לדבר חשבון נפש ) ,אז יש בורות בכל מקום, שגורמת להגדלת המרחק בינינו. במקרה אני גדלתי על שיריו ועל תרומתו, ומגיע לו שיאמרו דברים לזכותו. וכשאנשים כותבים מבורות שהוא לא מצליח היום- כדאי שיכירו בעובדות ולא יכתבו שטויות. ושוב, אביב תרם ב101 פרויקטים מוזיקליים וחברתיים ונגע בכל כך הרבה אנשים שהם לבד ובודדים ונוער בסיכון. מה שהוא תרם ב27 שנים. אתה המשפחה והחברים שלך ביחד לא תעשו עד סוף חייכם. ומצחיק שאלה שעושים הכי מעט הם הטוקבקיסטים הכי גדולים.
מזה הטמטום הזה
העתקת מויקיפדיה? | 30-08-2019 1:08
..
65
לא צריכים להתערב
טל | 29-08-2019 14:51
..
66
אין כמו ישי!!
אוהבת | 29-08-2019 15:03
חוץ מזה שזה ביקוש של הקהל... כל ההופעות שלו מעורבות
67
אני כחילוני שולח אותך אביב גפן לקיבנימט
ביר בר | 29-08-2019 15:06
כולירה מכוער.
68
אביב גפן אחראי להתנהגות המופקרת של הצעירים
אוראור | 29-08-2019 15:16
בימינו ולפני כן: כולם זוכרים איך בשנות ה90 הוא הופיע עירום לגמרי [ !] על במות - ושר : אנחנו דור מזו.......... - ובעקבותיו הרבה בני נוער - שכיום הורים בעצמם לבני נוער מרדנים , נועזים וחצופים - התחילו להשיל מעליהם כל סממן לחינוך ולבושה - והוא עוד מנסה להטיף פה מוסר? שיעשה טובה!
69
בן חושך
יצחק | 29-08-2019 15:27
וצלמוות
70
ישי הכל בסדר הקנאה מדברת מתוך גרונו
תהלה כהן | 29-08-2019 15:28
אוהבים אותך את מיוחד כשרוני שמחים בהצלחתך יישר כח
71
כל הכבוד
הנסיכה | 29-08-2019 15:47
כל הכבוד לאביב גפן
72
הופעות
אזרחית | 29-08-2019 15:53
אביב גפן צודק, מערבבים מוזיקה בתבלינים פוליטיים מהחצרות של הקיצוניים, והם לא מתאימים רק מקלקלים.
73
אביב מסכנוש
עדי | 29-08-2019 16:32
תשים עוד קצת איפור אולי פחות יראו את הקנאה בעיניים או את המסכנות של חייך !!!לא רק שאתה לא ממלא אולמות אלא כל תוכנית שאתה משתתף אני כבר לא רואה .. מביאים אותך לתוכנית כדי שתעשה ריב הרס רועה וקנאה בין כולם . החרדים והדתיים לא שומעים את המוזיקה המסכנה והעלובה והחסרת חיים שאתה מקשקש אז ככה שכל מה שאי פעם תגיד לי יזיז להם כי מבחינתם עוד איזה עבריין מקלדת כתב משהו שמאלני ומשעמם חסר תועלת .. אז אביב אל תתקדם בחייך כי אתה כבר שנים חוזר לאותה נקודה כנראה שכל תזוזה שלך אתה עושה 360 מעלות כדאי שתבין מי אתה לפני שאתה מדבר על זמר ענקקקק כמו ישי ריבו
74
גפן לא מענין
משיב | 29-08-2019 16:54
למה סרוגים מביאים את דעת גפן דעתו ?לא מענינת אותנו.
75
ו
ריב | 29-08-2019 17:32
גפן הוא חומץ בן חומץ בעל קול הצפרדע אתה לא ברמה של ישי ריבו להעיר לו
76
אביב גפן
בשם כולם | 29-08-2019 17:38
מה קרה אביב בא איזה זמר דתי ועבר אותך ברייטינג אז אתה יוצא נגדו לא פלא שהקהל שלך פוחת מיום ליום
77
בגלל זה
מוטי | 29-08-2019 17:49
אביב שכחת את השיר אנחנו דור.... זה נאמר עליך !!!!
78
אם היית בהופעות של ישי היית רואה כמה הוא מחבר
אביב גפן בושה | 29-08-2019 17:56
וכמה לב ענק יש לו.. בניגוד לרב האומנים בישראל..
79
צודק אביב
ירושלמי | 29-08-2019 18:25
פרימיטייבים נמאסתם !!!
80
מה יש לכיס החמישי הזה להעביר ביקורת שלילית
בנץ | 29-08-2019 18:35
מזמן היה צריך להגלות אותו
81
אביב גפן
מוריה | 29-08-2019 19:32
יופי.... עוד מטומטם!!!
82
מה שהקנאה עושה לבנאדם...
אני | 29-08-2019 20:13
מה שהקנאה עושה לבנאדם... גפן, זה בסדר שריבו יותר מוערך ממך. יש לזה הרבה סיבות, הוספת עכשיו סיבה נוספת.
83
עוד כזה יוצר ואבדנו
יעקב | 29-08-2019 21:01
אביב גפן זה יוצר זה חולירע ממשפחת משה דיין
84
גן עדן נסיעות בזמן
נוסעת בזמן | 29-08-2019 22:05
המוזיקה תתחיל כשנכיר בנבואה האומנות והתרבות יהפכו לאוונגרד כשהנבואה תגיע ואז שפע בילתי נידלה אנסופי פרץ יצירתיות מדהים עיברי לאומי. רנאסאנס ענק קסום מפעים והתחלת התחלות הכי עיברייה בעולם הכי אנחנו בעולם. עם רעיון סוחפים מלהיטים מלהיבים שואבים סוערים מזמרים ושרים. אנחנו כמו עניים בפתח כאילו אין לנו מישלנו. אבל הנבואה תביא המון. נבואה ברוק נבואה במיסטיקה תימנית נבואה בטוויסט בציור במילים . נבואה בכל תחומי החיים כולם.
85
עוד אחד שקופץ כמו תיש כל פעם כשמתחשק לו
סימה | 29-08-2019 22:12
תתעסק בשלך
86
אביב גפן פלגן מספר 1
סער | 29-08-2019 23:02
אביב גפן הוא לא דוגמה לאומן מאחד אלא להיפך. הוא מערב פוליטיקה ושנאת נתניהו בהופעות שלו, לא מופיע מעבר לקו הירוק ו'אללה איסטור' עד כמה שהוא מרוחק מהקונצנזוס ונותן תחושה שהוא מרוחק, מנוכר ומגדף את כל אלו אשר שונים ממנו.
87
ישי ריבו
עופר הירש | 29-08-2019 23:21
ישי ריבו זמר מדהים ששר לקהל מעורב ולא עושה הפליה, אם יש דרישה להופעות מופרדות אז למה לא? ראיתי בהופעות שלו נשים דתיות שרות ורוקדות בהנאה. אביב גפן אתה לא דוגמא לכלום ושום דבר.
88
הדתה
.. | 30-08-2019 0:39
מה שמדהים זה שכל הזמן מתלוננים שאנחנו עושים הדתה אבל מה שהם לא מבינים שההפך הוא הנכון! הם הלא שוויונים שכופים על אנשים ללכת כנגד אמונתם! זה אבסורדי וכל כך מעצבן!
89
גפן חשוך ושמאלן
ימפל | 30-08-2019 0:49
יאאלללה אביב גפן עם הפה המטונף אתה יכול כבר להוריד את השאלטר
90
מרוב הרצון לדמוקרטיה הכנו למדינה סופר חשוכה
שמש | 30-08-2019 7:08
זו הזכות שלי ללכת למופע מופרד כי בזה אני מאמינה בהפרדה!!!! והקטע שכל מי שהולך למופעים האלא מאמין ורוצה הפרדה אז איפה החופש שלי להיות מי שבאלי????
91
אתה ואבא שלך
יהודה המכבי | 30-08-2019 10:37
תעופו לעזה ערב רב !
92
זמר מוכשר מאוד
יוסף פדידה | 30-08-2019 10:50
שי רביבו זמר שכולם אוהבים לשמוע .יש קנאים שלא יכולים להגיע לרמות שלו
93
אביב גפן הכאילו מתקדם
שרון קהריזי | 30-08-2019 11:55
אביב גפן,אדם נבוב שכמוך,להיות ליברלי ומתקדם זה לכבד דרכי חיים שונים משלך,אנשים מתקדמים וחכמים יודעים שישנם אנשים שחושבים ומאמינים בדברים אחרים ממך,תתחיל להתפתח ואולי תבין שישנם עוד דרכים לחיות חוץ מלבקר אחרים,לאמידעתי שאתה האורים ותומים של העולם,רק אדם חלול ודוחה יעביר ביקורת על דרך חיים שלא התנסה בה
94
אביב גפן צודק...
משה | 30-08-2019 11:56
יאללה.. הפרדה.. תיכף לא נלך בשבת עם אוזניות ולא אופניים ולא ולא ולא... יאללה איכס.. עברו כבר מיליון שנים מאז יציאת מצריים.. אני כבר יצאתי מעבדות לחירות.
אתה עדין עבד לתאוות שלך.
אבי | 30-08-2019 14:57
משוחרר הוא מי שמתגבר על התאוות שלו!!! אתה עבד נרצה לתאוות שלך!!!!
95
קנאי
קנאי | 30-08-2019 12:15
קנאי!!! בטח מחכה שישי המלך יזמין אותו לדואט פחחח לך לך לעשות טעויות
96
כפייה שמאלנית חילונית
עליזה | 30-08-2019 13:01
אין כבוד מדברים על כפיה דתית מה איתכם כפייה חילונית קודם תלמד את ההלכות ואחר כך תדבר גם ערבים עושים אירועים בהפרדה לא שמענו אותך
97
גפן
תהילה | 30-08-2019 14:20
גפן הביתה אין לך עבודה לך ללישכה . ישי ריבוווויישר כוח גדול אוהבים אותך אתה מתנה ברכות משמים .
98
תגובה לפוסט של אביב גפן
מאיה | 30-08-2019 15:35
ישי ריבו כל הכבוד אשרייך
99
תקרא בבקשה
לאביב | 30-08-2019 16:14
אז למה מפרידים בין חלמון לחלבון כדי להכין עוגה? למה השם ברא איש ואישה בנפרד? כי הפרדה היא שלב מקדים לחיבור אתה ממהר לתפיסות שגויות
100
מה כואב לכם ??
אברהם גל | 30-08-2019 16:33
מה הבעיה ?, ישנו ציבור שלם שמבקש את ההפרדה הזאת ואם היא לא תתקיים, הציבור לא יגיע, מה הבעיה עם ההפרדה, למה ישנם אנשים שחושבים שהם נאורים ושהם יחליטו לכולם איך לנהוג בחייהם ?, תנו לאנשים לחיות בשקט, אל תדחפו את אפכם לכל מקום, תחיו את חייכם בשלוה ותמונות לאחרים לחיות בשלווה, שבת שלום לכולם !!
אביב גפן
גבי | 30-08-2019 18:05
אני לא מבין למה רק אצלנו בארץ תמיד מציקים לדת היהודית? לא שמעתי בכול מקום בעולם דבר כזה.. זה פשוט לא יאמן כמה רוע כלפי הדת הכול כך מפוארת אבל שזה מגיע למצעד הגאווה.. זה בסדר????
101
איך אתה מצליח תמיד לומר את המילה הלא נכונה
אזרח | 30-08-2019 17:51
אביב... כמו שאתה לא רוצה שיתערבו בעיניינים שלך... אל תתערב בעניינם של אחרים. תודה!
102
צביעות וחילול השם-ישי ריבו!
אין עוד מלבדו | 30-08-2019 17:57
בסד מאוד מעריכה את ישי ריבו כאמן... אך מה כל יפי הנפש שמגינים עליו בחירוף נפש כאן רוצים?? יש הלכה!! והיא אחת לכל ישראל!! פונה בעיקר אל אלה מאיתנו שקוראים לעצמם דתיים או שומרי תורה ומצוות!!! יש הלכה ברורה ומפורשת שאוסרת להופיע בפני קהל מעורב!! והנה פרצה תופעה בעשור האחרון של הקלות והיתרים באמתלה כביכול של קירוב לבבות עלק!! וזמרים שמתייגים עצמם לעולם התורה ותיימרים להעביר מסרים רוחניים ותורניים, מצאו לעצמם פירצה ואישור להופיע בפני קהל מעורב!! איך זה לא יגרום לאלה שעדיין לא שומרים לזלזל בתורת ישראל ובהלכותיה?? לחפש אותנו בסיבוב ולכפות עלינו אורחות גויים?? אם היינו חזקים, איתנים, אוהבי השם באמת, קנאים לתורתו חוקיו ומצוותיו, הכח שלנו היה גובר על כל הקולות האלה!! והתופעה הזאת לא היתה מתפשטת בקירבנו כאש בשדה קוצים! האחריות היא שלנו, המציאות היא השתקפות של הפנימיות המבולבלת והכופרת שלנו!!
103
ישי ריבו תענה!!!
דורון | 30-08-2019 22:21
לא הבנתי, למה אתה מופיע מול קהל נשים, אם אינך מסכים להופיע אלא בהפרדה. חזירות? בצע כסף??? שונא את הצביעות בדת
כי ההלכה לא אוסרת זמר מול נשים.
מישהו | 01-09-2019 7:44
כל מה שההלכה אוסרת זה עצם הערבוב ומאחר והזמר עצמו לא מתערב אז אין בעיה הלכתית... אולי זה נשמע מוזר אבל צריך להבין את הטעם (שהוא ממש לא כי הנשים הן איזו מוטציה נחותה שנועדה לשרת את הגבר או משהו בסגנון רק בניסוח יותר עדין) אי אפשר להסביר אותו פה על רגל אחת כי זה 'קצת' ארוך להבין את הדברים מהשורש. הסיבה להפרדה היא ממש לא מה שכולם חושבים שזו איזו הפליה שהדת עושה בין גברים לנשים... להיפך כי אם זה כן היה כך אז איך בביהמק אפשרו בהתחלה לעשות את שמחת בית השואבה מעורבת?
104
למה גבר מופיע מול נשים ?
אני | 01-09-2019 10:28
הופעה לפני מגדר נשי או גברי במימון עצמי - אין בעיה הבעיה היא שימוש במקום ציבורי על חשבון הציבור החילוני !! הציבור הדתי מנצל את הקופה הציבורית עד העצם ומעורר סלידה ושינאה שרק מקוממת עליו את הציבור החילוני. תחיו כרצונכם על תיכפו עלינו איך לחיות ואל תצרו צעדנו. אל תפלשו לשכונות חילוניות ועל תמלאו רת ספרי הלימוד בתכנים דתיים משיחיים תחיו בשכונות עם דתיים ועל פי אורח חייכם אנחנו נמשיך לנסוע כרצוננו ונחייה על פי דרכנו