מגורשת מגוש קטיף בעלת צרכים מיוחדים בכלא בפרו - סרוגים

מגורשת מגוש קטיף בעלת צרכים מיוחדים בכלא בפרו

כמו בסרט רע במיוחד: הודיה בת 24 גדלה בנווה דקלים ומגיל צעיר מתמודדת עם מוגבלות חברתית, היא התלוותה לצעירה נוספת בתור בייביסיטר ונעצרה בפרו בחשד להברחת סמים "מרביצים לי, נועלים אותי פה"

author-image
מגורשת מגוש קטיף בעלת צרכים מיוחדים בכלא בפרו
  צילומסך: מתוך חי בלילה

סיפור מסמר שיער: הודיה מונסנגו צעירה בת 24 עם צרכים מיוחדים נעצרה בפרו בהאשמת הברחת סמים בסכומי עתק. מונסנגו נעצרה יחד עם חשודה נוספת איתה יצאה לטיול, כאשר בשדה התעופה בלימה שבפרו, גילו במזוודה של החשודה כמעט 30 קילו של קוקאין, שלכאורה השתיים ניסו להבריח לישראל.

מונסונגו התלוותה לחברתה לטיול בתור בייביסיטר לאחיינים שלה, והחברה אף מימנה לה את הטיול בתמורה לכך. לטענת משפחתה המזוודה של הודיה נשברה באופן מפתיע, והחברה רכשה לה מזוודה חדשה, שבה למעשה התגלה הקוקאין. הם טענו כי היא נוצלה על ידי החשודה שרכשה לה כרטיס על מנת שתצטרף אליה ויש חשד כי להברחה הזו יש קשר לגורמים עבריינים בארץ.

בהקלטות ששלחה מנסנגו למשפחתה היא מדברת על ההתעללות שהיא עוברת בכלא בפרו. אתמול (שלישי) הוארך מעצרה של מונסונגו ב-50 ימים.

המשפחה פתחה חשבון למימון המונים בכדי להציל את הודיה, שם נכתב: "הודיה בת 24 גדלה בנווה דקלים שבגוש קטיף וחוותה חיים לא פשוטים; מגיל צעיר היא מתמודדת עם מוגבלות חברתית, בעקבות המצב וגירושי הוריה היא הופנתה ללימודים בפנימייה טיפולית לנערות בסיכון של שירותי הרווחה בהם קיבלה טיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי. לאחר סיום לימודיה היא התנדבה כשנתיים בשירות לאומי בבאר שבע ודימונה ולמדה במכללת ספיר בתוכנית מכינה קדם-אקדמית מיוחדת לקורבנות פגיעה מינית – אותה סיימה בהצטינות. הודיה מתנדבת בעמותת צדקה "נותנים מהלב" המחלק סלי מזון למשפחות נזקקות.

האירועים הטראומתיים אותם חוותה לא הכהו את ליבה הרחב ולא פגמו בנכונותה לעזור לאנשים בכל כוחה.

המשפחה מוצאת עצמה הרוסה וחסרת-אונים וזקוקה לעזרת הציבור כדי לממן ייצוג משפטי הולם של הודיה הכלואה מעבר לים. המשפחה מוכרת בתרומתה לחברה, בני המשפחה מתנדבים באופן קבוע בגמ"ח מזון, עובדים עם נוער במצוקה ועוסקים ביום-יום בנתינה לחלשים ולנזקקים. ומקוים שיהיה מי שיעמדו לצידם בשעה קשה זו.

מדובר בבחורה מאוד אוהבת ותמימה אשר שנפלה קורבן לרשת של סוחרי סמים שניסתה להבריח באמצעותה וללא ידיעתה סמים."

לפרויקט מימון ההמונים לחצו כאן

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
ייתכן והבחורה הזאת תמימה, גם ההורים שלה ?
דליה | 28-08-2019 12:54
היא בעלת צרכים מיוחדים ושימשה בייבי סיטר לילדים קטנים בארץ רחוקה? סיפור מוזר.
תעזרו לה. נוצלה על ידי עבריינית
תעזרו | 09-09-2019 2:06
תעזרו לה במקום לחפור
הבנת הנקרא
הבנת הנקרא | 29-08-2019 13:29
היא לא הייתה בייביסיטר.. היא התהוותה למשהי שהיתה בייביסיטר לאחיינים שלה.
נכון, נשמע מוזר, אבל
מכרה | 28-08-2019 21:29
מבינה את החשיבה הביקורתית, אבל הבחורה הזאת הוכשרה, במסגרת תהליך טיפולי, לטיפול בילדים. לכן האמינה וכנראה גם חשה גאווה על כך שהוזמנה כבייביסיטר. כאמור, זאת לא היתה בכלל הכוונה של אותה חברה, מה גם שזה לא מוזר לקחת בחורה עם צרכים מיוחדים כבייביסיטר מאשר להשתמש בהם להברחת סמים. בקשר להורים, כמו שנכתב פה, מדובר במקרה לא פשוט כשלמעשה האחים הם אלה שנלחמים כל כך קשה לחיים נורמטיביים ותורמים. מהכירות, יש לי אמון מלא בבחורה הזאת. מקווה מאוד שיעזרו לה לצאת משם בזמן, לפני שבאמת יהרסו שם את סיכוייה לנהל פה חיים טובים ומיטיבים
2
טוב שפינו את גוש קטיף.
שמאלן רפורמי מומר | 28-08-2019 14:31
גם היום רק מתי מעט היו רוצים לספח את 2 מליון העזתים לישראל. פינוי גוש קטיף היה צעד כואב אבל הכרחי. בעוד שנים לא רבות יעלה ממשל דמוקרטי בארהב שיהיה פחות סובלני לישראל ואז יפונו כל ההתנחלויות שנמצאות מחוץ לגושי ההתישבות. ומי שיפנה אותן תהיה ממשלת ימין.
כן הייתי מסכים
אנטיביביוטיקה | 02-09-2019 7:43
אם הפינוי היה מציל חיי אדם והפינוי (לא גירוש) חסך חיילים ברוך השם היינו צריכים להתפנות מעזה הרבה לפני 2005 ואם אפשר אז גם לא להכנס לשם כלל והבית שלך גברת סוציומטית לא מעניין אף אחד בטח לא את אותה אם שכולה שהקריבה את בנה כדי שעבודה תוכל לחיות בוילה על הים בחינם
לשמאלני החוצפן!!
אנונימית | 29-08-2019 8:24
מה זה טוב שפינו את גוש קטיף לא היה לזה בכלל צעד מוצדק זה הרבה יותר גרוע גירשו אותנו מהבית וקידמו אותם עוד צעד להגיע לערים בצפון והדרום לא עשו בשכל הבחירה הזאת הייתה אידיוטית ולא בשכל בכלל נראה אם היו מפנים אותך מהבית והיית מסכים עם זה!!!???
3
מדינה רקובה של מושחתים
מדינת פשע | 28-08-2019 14:42
מהממשלה ומטה ומי שטוען שזה לא נכון. המושחת הכי גדול
4
מכירה אותה אישית
חנה | 28-08-2019 15:21
בחורה מקסימה עם לב טוב, הוריה ממש לא בתמונה, אפשר לומר שהיא והאחים שלה לבד במערכה עוד מאז שהיו קטנים. מצווה ענקית לעזור להם. היא בכלל לא בקו הנורמה ועשו לה עוול. ממש ניצלו אותה, אם אחיה היו מודעים שהחברה עבריינית היו מונעים זאת ממנה אך לצערם הם חשבו אחרת, לעבוד כבייביסיטר לילדים אף אחד לא יחשוב שיצא מזה רע. תרמו להם הם חייבים את עזרת הכלל.
5
תגובה
אפרים | 28-08-2019 18:33
לפנות לעורך דין ציבין
כבר פנו, לכן מגייסים תרומות למימון שירותיו
מכרה | 28-08-2019 21:17
מצווה גדולה!! מדובר בבחורה שראויה להערצה, לא פחות (וגם כך גם יתר האחים שלה). צריכים לעשות עליהם סרט ממש, כדי להבין מה זה מאבק לחיים ולטוב
6
מזעזע
תמא | 28-08-2019 20:11
.
7
בשביל זה יש משטרה
אהרון | 29-08-2019 9:28
שמשטרת ישראל תתערב תחקור במקביל ותבדוק אם היא נוצלה ועל ידי מי ,ומי עמד אחרי זה ,אם אין לה קשר שתשחרר אותה ,חוץ מזה להעביר מזוודה שאין לך מושג מה יש בה זו שטות ,אך על משטרת ישראל לפעול ,סליחה שכחתי יש פרשות ביבי אין להם זמן לאזרחים.
לא קשור למשטרה. המשטרה לא חוקרת פשעים בחו"ל
ולא ממנת סיוע משפטי | 09-09-2019 2:04
מי שיכול פשוט שיעזור לה!!!
8
בעזרת השם שתשוחרר לארץ במהרה
/ | 04-09-2019 7:30
/
9
ג'ואנה
נועם | 05-09-2019 17:30
החבורה של ג'ואנה