ירון לונדון מסביר: "התרבות הערבית היא כושלת" - סרוגים

ירון לונדון מסביר: "התרבות הערבית היא כושלת"

אחרי שעורר סערה והתנצל, התייצב היום ירון לונדון לראיון במהדורת החדשות של כאן 11. לדוריה למפל הוא אמר: "התרבות הערבית היא כושלת. אי אפשר להיות תמיד פוליטיקלי קורקט"

author-image
ירון לונדון מסביר: "התרבות הערבית היא כושלת"
  צילום ארכיון משה שי/פלאש90

אחרי שעורר סערה והתנצל, התייצב היום ירון לונדון לראיון במהדורת החדשות של כאן 11.

כזכור, בתחילת השבוע אמר לונדון כי 'הערבים הם פראי אדם', מה שגרר גינוי מצד תאגיד השידור כאן ודרישת התנצלות. לונדון התנצל אמש והערב התייצב לראיון כדי להסביר את עמדתו.

ירון לונדון מסביר: "התרבות הערבית היא כושלת"

אמש פרסם לונדון: "באומרי 'הערבים' לא התכוונתי לפרט הערבי, אלא להתנהגותן של החברות הערביות במדינות השכנות" הסביר. "מקביעה זו אין בדעתי לחזור, אך אני מודה כי מדבריי שנאמרו בלהט הדיון ניתן היה לשמוע הכללה גורפת. על כך אני מתנצל מעומק הלב ומבהיר כי חלילה לי מלחשוב כי הערבים הם פראי אדם".

עוד באותו נושא

המגיש הוותיק שוב עורר סערה: "הערבים- פראי אדם"

 

לקראת סיום התכנית אמר לונדון כי הוא ער למה שקורה ברשתות החברתיות בעקבות דבריו, ואמר: "אמרו לי העורכים שלי באוזנייה שכבר ברשתות החברתיות יש מחאות על ההתבטאות שלי בעניין הרצחנות של הציוויליזציה הערבית. אז אני מניח שזה ילך ככה; ערבים ואנשי שמאל מושבע יאמרו – לונדון הוא גזען. אנשי ימין יאמרו, אפילו לונדון השמאלן אומר שהערבים הם רצחנים.

זה משעמם, אל תעשו את זה בבקשה. תודה רבה לכם". ב'כאן' אמרו בתגובה כי "מדובר באמירה אומללה של פרובוקטור עול ימים ולא של אושיית תרבות. אנו מצפים ממר לונדון להתנצל על האמירה עד מחר בחצות היום" – כפי שמגיש הטלוויזיה עשה כעת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
התרבות של ירון לונדון היא מפגרת ופלצנית
שר התרבות | 27-08-2019 21:11
התרבות של ירון לונדון היא מפגרת מלאה בחשיבות עצמית ומעידה על הבנה לקויה מאד ברור מה הוא חושב על המזרחים רק לא יעז להגיד זאת
ירון הפעם התעלה על עצמו.
שלי | 28-08-2019 15:39
אף יהודי מארצות ערב לא אמץ לעצמו את התרבות הערבית.עובדה ,לגבי יהדות צפון אפריקה למשל, העליות הגדולות לארץ לא החלו עם הקמת המדינה ,אלא החל משנת 1956 שנה בה עזבו הצרפתים את צפון אפריקה. היהודים משם גלו למדינות רבות והציוניים שבנהם עלו ארצה.כיום בגלל התרבות הערבית הכושלת תוכל לספור בקלות את מס היהודים שעדיין מתגוררים במדינה ערבית כלשהי.ואנחנו פה לצערי ,בולעים כל יום את הבגידה של הגייס החמישי שבתוכינו.
2
אבל זה נכון.....
מה שנכון נכון | 28-08-2019 9:48
. נקודה
3
השמאלנים נטרפים מזה
ד | 28-08-2019 20:17
מישהו מהמחנה שלהם התבטא בהערות גזעניות כלפי ערבים... למעשה השמאלנים גזענים
4
צודק במאה אחוז
אני | 28-08-2019 20:51
לכל המתיפיפים אומר מה שכולם יודעים. האם האמהות של המחבלים לא מרגשות את בניהן הרוצחים? אז הוא מדבר על עובדות. וכן נכון זו תרבות רצח.