קבוצת הכדורסל הדתית בדרך לליגה הארצית - סרוגים

קבוצת הכדורסל הדתית בדרך לליגה הארצית

קבוצת הכדורסל הביתית "אליצור נחל שורק" עלתה תוך שנתיים מליגה ב' לליגה הארצית ונראה שהשיא עוד לפניה ואל תתפלאו אם עוד תהפוך לקבוצה ארצית מובילה

קבוצת הכדורסל הדתית בדרך לליגה הארצית
  באדיבות המצלם

השם "נחל שורק" לא מוכר בציבור, לא כאזור ובטח לא בהקשר ספורטיבי.

אבל בשנים האחרונות המועצה האזורית הקטנה ליד גדרה החליטה לעשות שינוי מהותי בתפיסתה את עולם הספורט בכלל והכדורסל בפרט ומשקיעה משאבים רבים בתחום.

קבוצת הכדורסל הביתית "אליצור נחל שורק" עלתה תוך שנתיים מליגה ב' לליגה הארצית ונראה שהשיא עוד לפניה ואל תתפלאו אם עוד תהפוך לקבוצה ארצית מובילה.

עם ההישגים מתחיל הביקוש וקבוצה ביתית נוספת מהמועצה עולה על המגרשים – וזו השנה הראשונה שתשחק באופן מקצועי בליגה ב' עם המון השקעה וגב כלכלי ועם הפנים קדימה.

חוץ מקבוצות הכדורסל המהפך מורגש גם בנושא החינוך לספורט.

משנים שבהם לא ניתן היה למלא חוג ספורט הוקם במועצה בית ספר לכדורסל לילדים ונוער שההרשמה אליו גוברת משנה לשנה ורשימות ההמתנה לחוגים ולקבוצות שלו הם מהארוכות שיש.

הנתון הייחודי של מועצת נחל שורק הוא שכל תושביה הם מהציבור הדתי והחרדי ולמרות הקושי הברור לפתח את הספורט כמגמה חשובה הם הצליחו להשיג את מה שמועצות עשירות, גדולות והטרוגניות יותר מצליחות.

בנוסף, השבוע, לרגל חניכת הפרקט החדש באולם הספורט המושקע שהוקם בעקבות ההשקעה בספורט הולך להתקיים משחק ראווה בין קבוצת הכדורסל ה"ותיקה" שעלתה לארצית וקבוצת הכדורסל החדשה שתתחיל בליגה ב' שבנויה כולה מתושבי המועצה.

הצלחת נחל שורק תוכל לעודד מועצות נוספות להשקיע בספורט, כל שכן המגזרי. אנחנו כרגיל, עוקבים מקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם יקפידו לשמור את התורה - יצליחו
אנטי אהוד ברק | 26-08-2019 21:49
ואם לאו, סופם יהיה כמו הפועל כפר קנא