'שובי אליי': הכוכב הצעיר משיק סינגל מפתיע. צפו - סרוגים

'שובי אליי': הכוכב הצעיר משיק סינגל מפתיע. צפו

הזמר והיוצר הצעיר, שמואל נעמן ממשיך לעבוד במרץ על אלבום בכורה אישי ומשיק את "שובי אליי", סינגל חדש ומפתיע שכתב והלחין השוזר את תשעה אב, ט"ו באב וימי הרחמים והסליחות. צפו

author-image
'שובי אליי': הכוכב הצעיר משיק סינגל מפתיע. צפו
  צילום: יהונתן בירן

הזמר והיוצר הצעיר, שמואל נעמן ממשיך לעבוד במרץ על אלבום בכורה. כעת, באווירת המעבר בין ימי בין המיצרים לבין ימי השמחה של ט"ו באב, לקראת ימי הרחמים והסליחות, הוא משחרר סינגל שלישי, 'שובי אלי' הפעם בהפקתו המוסיקלית של הראל חדד, השוזר את ימי התקופה למקשה אחת.

מילות השיר מבוססת על המדרש באיכה רבה, המתארות דיאלוג בין כנסת ישראל לקב"ה; "השיבנו ה' אליך ונשובה" או "שובו אלי ואשובה אליכם". תפנית אקטואלית מעניינת ממתינה בסוף השיר ומוסיפה נדבך מיוחד למדרש, בה כביכול אומר הקב"ה לכנסת ישראל: קיימתי את החלק שלי, אחרי הגלות הבאתי אתכם לארץ ישראל ועכשיו תורכם לקיים את החלק שלכם.

נעמן הוא רק בן 17 אבל קורא בתורה בטעמים מכל התפוצות, מנגן בשישה כלים מסוגים שונים, שר בשלל סגנונות מוסיקלים וכן שיתף פעולה יחד עם זמרים מוכרים כמו קובי עובד, מאיר גבאי ואפילו ביצוע דואט עם אמיל זריהן בלווי התזמורת הסימפונית רעננה.

"הרבה שנים חלמתי להוציא אלבום מהיצירות שלי" סיפר נעמן "במוסיקה של נער צעיר יש משהו ייחודי. אני מקווה שבע"ה נצליח ונפרוץ את הדרך לנוער יוצר מוסיקה יהודית".

מעבר לכישוריו המוסיקליים, שמואל הוא גם צייר. ניתן להיחשף ליצירות שלו במסגרת קמפיין לגיוס המונים באתר הד-סטראט שהוא מרים בימים אלו לתמיכה בהוצאת אלבום הבכורה שלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
קסום , הבחור הזה שר מדהים
ק | 15-09-2019 14:27
ננ
2
בחור פיצוץ, הוצאת להיט לטעמי !
ג | 15-10-2019 22:06
..